Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostun miehistä netissä ja he todella minusta. En vain voi jatkaa juttua pidemmälle koska hävettää oma lihavuus niin paljon.

Vierailija
11.03.2024 |

Näytän kuvissa tosi kauniilta ja normaalilta. Olenkin parhaimmillaan todella nätti. Olen yrittänyt selittää ihmisille, jotka kiinnostuvat minusta, niin ohimennen, että olen lihonut paljon. 

Aina vähättelevät jotenkin asiaa ja ovat todella kiinnostuneita. Itsekin haluaisin tavata ja kaikkea mutta kun en vaan voi. Pelkään, että minuun petytään ja tulen häpäistyksi. Pelkään, että en olekaan enää heille se ihminen josta olivat kiinnostuneita koska painan liikaa. ;( 

Tämä on minulle ihan aito ongelma. Vaikka joku hyväksyisi minut lihavana niin en sitä kuitenkaan itse pystyisi tekemään. Inhoan kroppaani.

Terveisin stlnishäiriöinen ikänsä. Lihomista ja laihtumista, molempia radikaalisti vuorotellen. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on olemassa helppo ratkaisu: LAIHDUTA.

Mutta toki sinä mielummin uhriudut naistenpalstalla ja miehiäkin sopii syyllistää koska he eivät sinua huoli. Ainakaan ryhävalaana.

Ap ei syyllistänyt miehiä.

Vierailija
42/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät sentään hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ole lihava. Lakkaat vaan syömästä ja jatkat kun pääset haluamaasi painoon, kyllä nykyihminen on pullamössöä kun tämäkin asia on niin vi tun vaikea tajuta.

Sappesi kiehuu ja kuplii. Kukaan ei kaipaa kaltaistasi palstalla. Häivy vihreä oksennus!

Faktat on joskus ikäviä mutta ei niitä silti pakoon pääse.

Ai että syömishäiriö parannetaan noin? Lakkaamalla syömästä?

Vierailija
44/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene treffeille lihavan miehen kanssa. Kai heitäkin Tinderissä on. 

Haluaako lihava mies lihavan naisen?

Vierailija
45/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikset laita itsestäsi totuudenmukaista kuvaa sinne nettiin. Ja laita bioosi, että olet lihava?

En ole jaksanut kuvata itseäni enää aikoihin. Ehkä siinä on myös taustalla se, etten hyväksy itseäni tällaisena ja valehtelen itsellenikin. Vihaan tätä. 

Ajattelen jotenkin päässäni että kohta laihdun taas kun se kausi alkaa ja kilot tippuu, niin monta kertaa sekin tapahtunut. Voivoi.. 

Tiedä pitäiskö kirjoittaa kuvaukseen, että olen lihava vai miten sen toisi esiin. Ap

Kirjoita sinne, että painosi vaihtelee kuin pörssikurssit ja nyt on nousukausi menossa.

Vierailija
46/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikset laita itsestäsi totuudenmukaista kuvaa sinne nettiin. Ja laita bioosi, että olet lihava?

En ole jaksanut kuvata itseäni enää aikoihin. Ehkä siinä on myös taustalla se, etten hyväksy itseäni tällaisena ja valehtelen itsellenikin. Vihaan tätä. 

Ajattelen jotenkin päässäni että kohta laihdun taas kun se kausi alkaa ja kilot tippuu, niin monta kertaa sekin tapahtunut. Voivoi.. 

Tiedä pitäiskö kirjoittaa kuvaukseen, että olen lihava vai miten sen toisi esiin. Ap

Kirjoita vaikka, että "olen hyvin isokokoinen". Tai jotakin muuta, joka tuo ilmi asian laidan.

Mutta älä kuitenkaan ajattele, että iso kokosi olisi kaikille turn off.

Itse ainakin pääasiassa viehätyn selkeästi isokokoisista naisista, enkä tarkoita pituutta.. ja etenkin jos luonteet, kiinnostuksen kohteet ja arvot matchaavat, olisi tällainen nainen todella unelmakumppani. Olen seurustellut lyhyesti muutaman kerran isokokoisen naisen kanssa, mutta heillä on ollut oman itsetunnon kanssa niin suuria ongelmia, että he eivät ole "kestäneet" olla kanssani, koska itse olen vartalotyypiltäni jopa jossakin määrin "urheilullinen" ja normaalipainoinen.

Vierailija
47/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan toki laihduttaa jos haluat, ei se ruoka itsestään mene alas, eikä ilmaiseksi tule  herkut kotiin.

Porukka alapeukuttaa vaikka kommentti on fakta. Missä kuplassa palsta elää?

-eri

Syömishäiriöisen kannattaa ensin hoitaa syömishäiriö kuntoon. Laihduttaminen vain pahentaa syömishäiriötä. Tämä on ihan tutkittu asia. 

Vierailija
48/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänkin on aiemmin ollut hoikka ja haikailee niitä aikoja. Voisikohan Tinder-profiilissa lukea, että etsitään kumppania elämänmuutokseen ja kilojen karistamiseen?

Vierailija
49/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita sinne, että painosi vaihtelee kuin pörssikurssit ja nyt on nousukausi menossa.

Taas tällainen hehe hehe muka hauska vitsi - eli oikeasti piilo vidduilua lihavien ihmisten kustannuksella. Mene , Hei, muualle, jos et osaa muuta. Kaltaisesi, huonolla itsetunnolla varustetut ihmisiset, jotka saavat huonolle itsetunnolleen buustia toisten mollaamisesta,  ovat ihmiskunnan kuonaa. Sinäkin vietät aikasi täällä tekemässä

Vierailija
50/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät sentään hävetä.

Sinä et ymmärrä. Kaiket päivät solvaat täällä lihavia ja työttömiä. Painu v tt uun täältä

Vierailija
51/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolen terveydelle vaarallisesta runsaasta ylipainosta. Siis jos ihminen ei selviydy "normaalista" arjesta tai tarvitsee lentokoneessa kaksi penkkiä. Minä olen laiha syömishäiriöinen ja en ole onnellinen tai kaunis. Äidin puolen suvulla oli tosiaan mottona "mitä laihempi sen parempi" ja aina oltiin mollaamassa toisten painoa ja syömisiä. 

Ilmainen neuvo: Ole oma itsesi, tapaa ihmisiä jotka tuovat sinulle iloa ja hyvää mieltä. Jos joku hakee seuraa mittanauhan kanssa niin ehkä hän muutenkin ikävä? Kontrollointi voi ulottua muillekin elämänalueille, tästäkin on kokemusta. Puolisolla tosin oli pakkomielle kuukausipalkasta ja omistusasunnosta, maksoi mitä maksoi. Vaikka alusta asti tein selväksi että minulle riittää oma (osa-aika) työni ja vuokra-asunto niin hiillostaminen jatkui tyyliin "pitää olla x euroa jotta saadaan se asuntolaina". Elintasoni oli se mihin omat tulot riittivät, en halunnut elää kenenkään siivellä. 

Vähän ohis mutta tarkoitus se että tiedostaa että ihminen on muutakin kuin kilonsa :)

Vierailija
52/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänkin on aiemmin ollut hoikka ja haikailee niitä aikoja. Voisikohan Tinder-profiilissa lukea, että etsitään kumppania elämänmuutokseen ja kilojen karistamiseen?

Kyllä sitä kannatta etsiä kumppania ihan vaan kumppaniksi eikä pt:ksi.

Vierailija
53/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no helvetti laihduta äläkä valita

Vierailija
54/55 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pitää pulleammista naisista. Ovat vaan sen tyyppisiä että miellyttää silmää enemmän kuin hoikempi eikä siihen liity välttämättä mitään muuta sen ihmeellisempää. Kunpa vaan toisilleen sopivat löytäisivät toisensa.

Vierailija
55/55 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida pääsi kuntoon ennen kuin alat etsimään parisuhdetta. Kaikella rakkaudella sanon tämän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan