Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostun miehistä netissä ja he todella minusta. En vain voi jatkaa juttua pidemmälle koska hävettää oma lihavuus niin paljon.

Vierailija
11.03.2024 |

Näytän kuvissa tosi kauniilta ja normaalilta. Olenkin parhaimmillaan todella nätti. Olen yrittänyt selittää ihmisille, jotka kiinnostuvat minusta, niin ohimennen, että olen lihonut paljon. 

Aina vähättelevät jotenkin asiaa ja ovat todella kiinnostuneita. Itsekin haluaisin tavata ja kaikkea mutta kun en vaan voi. Pelkään, että minuun petytään ja tulen häpäistyksi. Pelkään, että en olekaan enää heille se ihminen josta olivat kiinnostuneita koska painan liikaa. ;( 

Tämä on minulle ihan aito ongelma. Vaikka joku hyväksyisi minut lihavana niin en sitä kuitenkaan itse pystyisi tekemään. Inhoan kroppaani.

Terveisin stlnishäiriöinen ikänsä. Lihomista ja laihtumista, molempia radikaalisti vuorotellen. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla yhtään vartalokuvaa profiilissa, kuten monella kaltaisellasi?

Haaskaatte eniten omaa aikaanne sillä että peittelette totuutta. Saatatte kirjoitella viikkotolkulla ihmisten kanssa jotka sitten lopulta näkevät sen piilotetun totuuden kun näette ja on hyvin mahdollista että miehestä ei sitten kuulu enää mitään ja kaikkien aikaa meni hukkaan, koska kuvittelivat sinut erilaiseksi..

Mikäli se kroppa olisi heti nähtävillä, niin voisit varmistua että yllätyksiä ei tule kenellekään ja säästäisit kaikkien aikaa. Muhkeista naisista pitäviä miehiä on kyllä olemassa, mutta mistä ne voisivat löytää teitä kun piilotatte kroppanne tahallaan 

Itse fiilaan muhkeita naisia, mutta enemmän tiimalasi tai päärynä mallisessa kropassa. 

Laitan kaikki pelkät kasvokuvalliset automaattisesti vasuriin ajan säästämiseksi. Oma kroppa on tottakai näkyvillä 

Vierailija
22/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynsien ihailija kirjoitti:

Minusta ainakin olisi kivaa, jos olisi muhkeampi naisystävä. Oon usein nähnyt todella viehättäviäkin pluskokoisia naisia . He ovat parhaimmillaan todella naisellisia.

Muhkea on hyvä sana! Ap:n kannattaa profiilistaan sanoa olevansa, pyöreä ja muhkea! Tuossa on vähän huumoriakin. Kukaan laiheliinia kaipaava ei profiiliin reagoi, joten aikaakin säästyy osapuolilta.

Mitä hittoa, ei tarvitse kuvailla ulkonäköään sanoin kun laittaa vaan totuudenmukaiset kuvat itsestään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen nutrilett dieettiä ja sen jälkeen elämäntapamuutosta. Itse olin melko lähellä normaalipainoa, mutta nutriletilla lähti helposti 1kg viikko. Reilusti lihavalla läski sulaisi vielä nopeampaa. Toinen vaihtoehto on, että olet vain oma itsesi ja otat sen riskin, että mies myöhemmin torjuu ylipainon vuoksi kun näkee sinut.

Vierailija
24/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla oikeasti mutta noin vaikeasti oireileva syömishäiriö ja sen taustatekijät kannattaisi koittaa saada kuntoon ennen kuin etsii parisuhdetta. Tuo että et laita edes rehellisiä kuvia itsestäsi ja "pelaat Tinderiä" kertoo sinusta aika paljon eikä mitään hyviä asioita

Tinder nyt on täynnä pershäröisiä kusettajia, hyvin sopii sekaan.

Vierailija
25/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkuvan miettimiseen ei kannattaisi ajatuksiaan keskittää. Mitä väliä, vaikka on reilusti massaa.

Varsinkin kun sinulla on kauniit kasvot, sinulla on kaikki tarvittava ulkoinen. Arvosta sitä.

No on sillä väliä jos laitat kuvan 30 kiloa sitten ja joku kiinnostuu, sitten kerrot että olet "vähän" lihonut, niin sehän on jo selvää valehtelua. Miksei voi laittaa kuvaa missä on nykyisin, eikä silloin joskus 

Vierailija
26/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino?

Vierailija
27/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpuuta lihavaa miestä?

Vierailija
28/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kelpuuta lihavaa miestä?

Sehän ei edes olisi huonompitasoisen "kelpuuttamista", kun AP on itsekin läs ki.

Vierailija
29/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikset laita itsestäsi totuudenmukaista kuvaa sinne nettiin. Ja laita bioosi, että olet lihava?

En ole jaksanut kuvata itseäni enää aikoihin. Ehkä siinä on myös taustalla se, etten hyväksy itseäni tällaisena ja valehtelen itsellenikin. Vihaan tätä. 

Ajattelen jotenkin päässäni että kohta laihdun taas kun se kausi alkaa ja kilot tippuu, niin monta kertaa sekin tapahtunut. Voivoi.. 

Tiedä pitäiskö kirjoittaa kuvaukseen, että olen lihava vai miten sen toisi esiin. Ap

Käytä jotain kauniimpaa sanaa. Itsesi haukkuminen antaa vaikutelman, että olet masentunut, ja masentunut ihminen on yleensä aika rasittavaa seuraa. Sano vaikka olevasi muodokas, pyöreä ja pehmeä - kuulostaa kivammalta.

Muodokas tarkoittaa kyllä ihan eri asiaa kuin lihava. Pyöreä ok. Minusta lihava voi ihan hyvin sanoa olevansa lihava, ei kai se ole mitään haukkumista?! Laiha on laiha ja lihava on lihava, joku sitten siltä väliltä.

T. Lihava nainen

Vierailija
30/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonkuvan miettimiseen ei kannattaisi ajatuksiaan keskittää. Mitä väliä, vaikka on reilusti massaa.

Varsinkin kun sinulla on kauniit kasvot, sinulla on kaikki tarvittava ulkoinen. Arvosta sitä.

No on sillä väliä jos laitat kuvan 30 kiloa sitten ja joku kiinnostuu, sitten kerrot että olet "vähän" lihonut, niin sehän on jo selvää valehtelua. Miksei voi laittaa kuvaa missä on nykyisin, eikä silloin joskus 

Harva taitaa laittaa ihan rehellistä kuvaa itsestään. On vaan jollain tapaa vääristeltyjä tai muokattuja kuvia, oli paino mikä tahansa. Ei ihmiset näytä samalta livenä kuin kuvissaan.

Vierailija
31/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treffeille lihavan miehen kanssa. Kai heitäkin Tinderissä on. 

Vierailija
32/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta, älä anna lihavuuden määrittää sua. Olet arvokas ihminen pyöreänä. Se joka sinut löytää, arvostaa sinua ihmisenä ei kiloina. Tunnen monta niin upeaa persoonaa joilla hieman kiloja. Vii siitä. Persoona merkkaa.

Itse olen laiha, normaalipainoinen ja kukaan, ei kukaan mies ole koskaan ollut kiinnostunut. Se laihuus ei merkkaa mitään. En ole saanut elämässä sen avulla mitään. Jopa pidetty rääpäleenä ja poikamaisena....

Omaan tiettyjä piirteitä mitkä voi vaikutta viehättävyyteeni miesten silmissä ja olenkin ajatellut, että ne keille se on ongelma pysyy poisssa ja jos kaikille, siittä vaan. Osaan olla yksinkin mutta raukkauden otan vastaan jos tulee eteen oikea henkilö joka minua arvostaa minun kaikkine vikoineen.

Tsemppiä, ollaan vahvoja naisia!

Vierailija
33/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ole lihava. Lakkaat vaan syömästä ja jatkat kun pääset haluamaasi painoon, kyllä nykyihminen on pullamössöä kun tämäkin asia on niin vi tun vaikea tajuta.

Sappesi kiehuu ja kuplii. Kukaan ei kaipaa kaltaistasi palstalla. Häivy vihreä oksennus!

Vierailija
34/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ole lihava. Lakkaat vaan syömästä ja jatkat kun pääset haluamaasi painoon, kyllä nykyihminen on pullamössöä kun tämäkin asia on niin vi tun vaikea tajuta.

Sappesi kiehuu ja kuplii. Kukaan ei kaipaa kaltaistasi palstalla. Häivy vihreä oksennus!

Faktat on joskus ikäviä mutta ei niitä silti pakoon pääse.

Vierailija
35/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä laitat vanhan kuvan esille, laita nykyinen.

Suuri osa keski-ikäisistä miehistä laittaa nuoruudenkuvan, jossa painoa oli 20-30 kiloa vähemmän, hiukset ja hampaat olivat omat - älä tee niin.

No jos ap olisi pariutunut nuorena jonkun kanssa, oletus on silti että mies pitää nykyistäkin ap:ta viehättävänä. Ja jos ap nyt saa miehen. niin miehen tarkoitus pitää 65v ap:ta myös viehättävänä, vaikka näyttää ihan eriltä. Eli sinänsä mitä välii?

Vierailija
36/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikset laita itsestäsi totuudenmukaista kuvaa sinne nettiin. Ja laita bioosi, että olet lihava?

En ole jaksanut kuvata itseäni enää aikoihin. Ehkä siinä on myös taustalla se, etten hyväksy itseäni tällaisena ja valehtelen itsellenikin. Vihaan tätä. 

Ajattelen jotenkin päässäni että kohta laihdun taas kun se kausi alkaa ja kilot tippuu, niin monta kertaa sekin tapahtunut. Voivoi.. 

Tiedä pitäiskö kirjoittaa kuvaukseen, että olen lihava vai miten sen toisi esiin. Ap

Pyydä ystävääsi ottamaan irmtsestäsi rehellinen kuva itsestäsi. Sellainen kuitenkin, missä olet nätti ja hymyilevä ja iloinen. Todennäköisesti,  koska olet syömishäiriöinen ruuminkuvadi on vääristynyt. Tiedän tämän itse, koska itselläni näin on. Olen itse syömishäiriöinen.

Inhottaa tuommonen "totuudenmukaisen kuvan" vaatiminen. Kuvakulmat voi tietysti vaikuttaa mutta eikö se riitä ettei kuvia ole käsitelty jollain filtterillä.

-Sivusta-

Vierailija
37/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyväkroppainen mutta kasvoista onnettoman ruma. Sinulla ei ole mitään hätää, koska miehiä kiinnostaa naisessa vain kasvojen kauneus. 

Vierailija
38/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene treffeille lihavan miehen kanssa. Kai heitäkin Tinderissä on. 

Jos hän ei halua lihavaa miestä?

Vierailija
39/55 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti jonkun läskifetisisti-feederin. 

Vierailija
40/55 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä löytää ne omat hyvät puolet / vahvuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan