Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pelivelat?

Vierailija
11.03.2024 |

Kirjotin tänne aiemminki jos joku muistaa. Mies käy töissä, palkkaa käteen jää 2600e-2800e joka kuukausi. Siitä kun hän maksaa lainojaan, elarit ja mitä nyt on pakolliset maksut niin rahaa jää 100-300€ vaan, aika kuivaa. Hänellä ei siis luottotiedot menneet, lainoja 10 eri. Hän ei siis pysty osallistumaan asumiskustannuksiin mitenkään, yhdessä asutaan, itse tienaan paljon vähemmän vaikka töissä käynkin. Tätä tiedossa vielä useita vuosia eteenpäin. Huvittavinta on se että mies sanoi viikonloppuna että alkaa säästää itselleen rahaa jos tulee joku yllättävä meno, hyvähän se on säästää kun asuu ilmaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se pelaa vai onko ottanut opikseen?

Vierailija
2/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mites sen aiemman kirjoittelun kanssa kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaa enää,  lainoja vaan taakkana siitä ajasta.

Vierailija
4/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillistä, että mies valitsee vaivattomimman reitin. Ilmainen täysihoito on ihan kiva, voi taas sitten vaikka pelailla vähän. Katso kuitenkin, ettet viisikymppisenä kadu, miten ne parhaat vuodet tuli elettyä.

Vierailija
5/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko sitten oli maailman ainoa mies, jonka sinä jouduit ottamaan? Vähän nyt vastuuta omista valinnoista, ap. Ei kannata kurjistaa elämäänsä jonkun miehen takia. Jos olet vielä nuori, niin parhaat vuotesi menevät penniä venyttäessä vastuuntunnottaman ja elämänhallintakyvyttömän miehen kanssa.

Vierailija
6/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kirjoittelun myötä, ehdotin että antaa mulle aina loput jäävät rahansa, et saan asumiseen käytettyä nekin vähät, ei suostunut koska hänellä kuintenki joka kuukaus joku ylimääräinen lasku mikä pitää hoitaa tuolla jäävällä rahalla, millon mitäki, uudet vaatteet, kengät tai jotain... mut nyt vielä haluaa ruveta säästämäänkin...

Vierailija
7/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kirjoittelun myötä, ehdotin että antaa mulle aina loput jäävät rahansa, et saan asumiseen käytettyä nekin vähät, ei suostunut koska hänellä kuintenki joka kuukaus joku ylimääräinen lasku mikä pitää hoitaa tuolla jäävällä rahalla, millon mitäki, uudet vaatteet, kengät tai jotain... mut nyt vielä haluaa ruveta säästämäänkin...

Eli pelaa edelleen!

Vierailija
8/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän jäisi käteen, jos antaisi lainojen mennä ulosottoon.

Vierailija
9/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kuin yksi ratkaisu: erilleen muutto. Siihen mies saisi tukia. 

Vierailija
10/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä suostu moiseen. Mies antakoon velkojen mennä ulosotottoon, silloin hänelle jää velanmaksun jälkeen lakiosa jolla osallistuu omaan asumiseensa. Niin hän joutuisi toimimaan ellet sinä häntä elättäisi.

Vierailija
11/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on nyt ihan itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
12/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös luottotiedoton mies. Nyt velkasaneerauksessa. Minä laitan hänet maksanaan minullepalkkapäivänä 700 e. Loput saa ihan itse säästää.

Vierailija
13/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei rupea ymmärtämään että et todella aijo olla montaa vuotta elättäjä niin hommatkoon sitten oman kämpän. Tuntuu kun hän olisi unohtanut että sähkö, vesi ja esim netti maksaa.. sittempähän muistaa taas kun joutuu maksamaan. Jos mä nyt pelaisin vaikka kaikki rahani tai tekisin jotain tyhmää niin kuka sitten maksaisi kaiken, mies ei ymmärrä että säästää jo muutenkin kun ei osallistu asumiskuluihin tai mä periaatteessa maksan hänen pelivelkojaan, mitkä ei liity millään tavalla edes muhun.

Vierailija
14/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelaa enää,  lainoja vaan taakkana siitä ajasta.

Voi pelata, mutta salaa. Omalla miehelläni ihan ok tulot, silti aina ihan pa. Olen epäillyt pelaamista.

Vierailija
15/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, monelta menet töihin tänään?

Vierailija
16/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän jäisi käteen, jos antaisi lainojen mennä ulosottoon.

Ja sit korot juoksee, ja on luottotiedoton. Tyhmin neuvo ikinä.

Vierailija
17/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole kuin yksi ratkaisu: erilleen muutto. Siihen mies saisi tukia. 

Miks ihmeessä saisi tukia? Keskituloinen.

Vierailija
18/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympiltä alkaa työt, mikä kysymys?

Vierailija
19/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän itsekkin että ei kannata antaa luottotietojen mennä tai sitten tilanne tulee olemaan vielä pidempään sama mutta onhan tää ahdistavaa. Ja erilleen muuttaessa, mies tuskin saisi mitään tukia.

Vierailija
20/23 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asut sossumasseilla ja saat asumistuen. Nää sun aloitukset on vaan sitä että haet täältä vahvistusta siihen ajatukseen että miehen pitää maksaa sulle pimeesti osa vuokrasta. Sehän ei kelpaa että mies maksais suoraan vuokranantajalle oman osuutensa kun sitten sä et sais tukia. Naurettava pelle.