Nainen 50v, voiko olla EDUSTAVA
Kommentit (35)
Ei yhtä edustava kun nuoremmat vastineensa, mutta ehkä noin yksi sadasta ei ole täysin kurpahtanut. Ainakin jos käy salillaja syö terveellisesti.
Häh? Mitä ihmettä se "edustava" teille oikein tarkoittaa? Ihan hyvin voi olla vaikka 100-vuotias edustava. Se merkitsee tyylikästä ja etiketin tuntevaa, itsevarmasti itsensä kantavaa ihmistä, joka pukeutuu ja käyttäytyy tilanteen mukaan. Sen synonyymi ei todellakaan ole esimerkiksi pantava. Itse asiassa jotkut teinit ja parikymppiset ovat todella harvoin edustavia.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mitä ihmettä se "edustava" teille oikein tarkoittaa? Ihan hyvin voi olla vaikka 100-vuotias edustava. Se merkitsee tyylikästä ja etiketin tuntevaa, itsevarmasti itsensä kantavaa ihmistä, joka pukeutuu ja käyttäytyy tilanteen mukaan. Sen synonyymi ei todellakaan ole esimerkiksi pantava. Itse asiassa jotkut teinit ja parikymppiset ovat todella harvoin edustavia.
Kysyjälle varmaan tarkoittaa muovinukkemaista pimatsua. Ei voi muuten ymmärtää.
Kyllä, 50-vuotias nainen voi ehdottomasti olla edustava. Edustavuus ei riipu pelkästään iästä, vaan enemmänkin yksilön itseluottamuksesta, tyylistä, asenteesta ja ulkoisesta sekä sisäisestä hyvinvoinnista. Monet naiset ovat 50-vuotiaana itsevarmoja, tyylikkäitä ja menestyneitä sekä ammatissaan että henkilökohtaisessa elämässään.
On tärkeää huomata, että kauneus ja tyyli ovat subjektiivisia käsitteitä, ja jokainen nainen voi ilmaista itseään ja olla edustava omalla tavallaan, oli hän sitten 50-vuotias tai millä tahansa muulla iällä. Lisäksi ikääntyminen voi tuoda mukanaan viisautta, kokemusta ja itsevarmuutta, jotka voivat lisätä yksilön edustavuutta ja viehätysvoimaa.
Nuoret naiset harvoin ovat edustavia ja tyylikkäitä. Usein toistensa kopioita jiustuulin, vaatteiden, meikin ja täyteaineilla muokattujen kasvojen osalta.
Voi ehdottomasti olla. Näitä naisia on esim. kuntosaleilla aika paljonkin.
Onko minkäikäiset tahansa miehet sitten aina edustavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyjälle varmaan tarkoittaa muovinukkemaista pimatsua. Ei voi muuten ymmärtää.
Tuskinpa kovinkaan moni mies pitää edustavana 50-vuotiasta naista, joka näyttää muovinukelta. Edustavuus tulee juuri siitä, että on pitänyt itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa ilman täyteaineita ja muovinaamaa.
Ai edustava tarkoittaa heti joillekkin kuntosalia? Varmaan pitää olla myös tekoräpsyt ja huulitäytteet? Moni ei taida ymmärtää koko sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko minkäikäiset tahansa miehet sitten aina edustavia?
Hmm, edustava putkimies, edustava ahtaaja, edustava amk-inssi? Iältään 28 vuotta/58 vuotta?
Eivät aina.
Ei voi. Mummoikäinen ja monesti myös sen oloinen / näköinen. Paikat jo roikkuu vaikka olisi yritetty pitää kunnossakin.
Ei, ja siksi 40-50vee mies haluaa 30+ naisen jos ero tulee edellisestä. Vaihdevuosioireet eivät jaksa kiinnostaa :D
Useimmat yli 50-v on edustavia. Itse mukaan lukien. Hölmö kysymyskin!
Vierailija kirjoitti:
Useimmat yli 50-v on edustavia. Itse mukaan lukien. Hölmö kysymyskin!
No eivät todellakaan ole.
eipä niitä montaa ole