Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen 50v, voiko olla EDUSTAVA

Vierailija
10.03.2024 |

Oletteko tavanneet 50v edustavia naisia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on 50+ nainen, joka on tyrmäävän kaunis. Semmoinen, jota ei välttämättä tule nähneeksi kuin kerran eläessään. Oli yllätys kuulla hänen ikänsä, kun luulin noin 35-vuotiaaksi.

Vierailija
22/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ja siksi 40-50vee mies haluaa 30+ naisen jos ero tulee edellisestä. Vaihdevuosioireet eivät jaksa kiinnostaa :D

En ymmärrä, mistä miehet keksivät tämän harhan, jonka mukaan he pysyisivät jotenkin nuorekkaimpina kuin ikäisensä naiset. Esim. Vuonna 2022 tehdyn tutkimuksen mukaan suomalaiset miehet ovat biologiselta iältään vanhempina 3-4 vuotta naisia vanhempia. Keskimäärin nuoret naiset eivät halua vanhaa miestä. 

Vierailija
24/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän edustavuus ole ikäkysymys. Lauantaina näin lounaalla erittäin edustavan näköisen pariskunnan, olivat 80-90-vuotiaita. Käyttäytyivät hyvin luontevasti ja kohteliaasti, olivat myös pukeutuneet ajattomiin laadukkaisiin ja hyvinhoidettuihin vaatteisiin. 

Vierailija
25/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani naimisissa, olin rupsahtanut ja ylipainoinen rusina.

Sinkkuna laihduin ( ei ollut varaa syödä ) kävin paljon treffeillä, laittaduin jne.

Nyt asun ns metsän keskelllä. Talvisin hiihdän, kesällä aamulla käyn katsomassa katiskan, sitten uin ja aloitan kylpytakki päällä kotona työt.

Rupsahtaneisuus on yksilöstä kiinni.

Olemme aloittaneet airbnb.n eli nyt pitää taas vähän skarpata.

Vierailija
26/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ja siksi 40-50vee mies haluaa 30+ naisen jos ero tulee edellisestä. Vaihdevuosioireet eivät jaksa kiinnostaa :D

En ymmärrä, mistä miehet keksivät tämän harhan, jonka mukaan he pysyisivät jotenkin nuorekkaimpina kuin ikäisensä naiset. Esim. Vuonna 2022 tehdyn tutkimuksen mukaan suomalaiset miehet ovat biologiselta iältään vanhempina 3-4 vuotta naisia vanhempia. Keskimäärin nuoret naiset eivät halua vanhaa miestä. 

Koska lähdet joka kerta ilmeisesti näihin provoihin mukaan. Kukaan ei luule mitään.

Vierailija
27/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lähdet joka kerta ilmeisesti näihin provoihin mukaan. Kukaan ei luule mitään.

Itseasiassa luulee. Deittailin aktiivisesti viisikymppisenä ja aika moni mies kuvaili itseään nuorekkaaksi. Aika nopeasti opin, että nuorekas heppu oli yleensä tosi rupsahtanut mies, joka etsii nuorempaa naista. Yksikin oikein suuttui, kun sanoin, että kyllä ihmiset yleensä ikäisiltään näyttävät. Hoikka, liikkuva ja terveellisiä elämäntapoja noudattava viisikymppinen tosin näyttää erilaiselta kuin erilaista elämää viettänyt ikätoverinsa. 

Vierailija
28/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos etsitään edustajaa missikisoihin niin ei ehkä. Moneen muuhun kyllä.

Vierailija
29/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Miksei voisi? 

Itse olen ollut kauneimmillani ja edustavimmillani 45-55v. Myös urani huipulla joten toki se vaikuttaa kokonaisuuteen myös. Itsetunto ja taidot kohdillaan

Vierailija
30/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä vaikka kuinka. Omassa tuttavapiirissäni suuri osa, tyylikkäitä, itsestään huolehtia kauniita naisia. 

En tiedä missä perämetsässä te liikutte jos ette koskaan näe edustavia viisikymppisiä ja paljon sitä vanhempia? 

Vierailija
31/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Mummoikäinen ja monesti myös sen oloinen / näköinen. Paikat jo roikkuu vaikka olisi yritetty pitää kunnossakin.

Mä olin kyllä tiukan lihaksikas 50v, painoin 55kg. Kuten mun samanikäiset hoikt ja sirot ystävättäretkin. Kukaan ei ole sipsejä mussuttava sohvaperuna

Mikään ei roikkunut (eikä kyllä vieläkään 60+v). 

Vierailija
32/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pidän edustavina hyvin pukeutuvia ja huoliteltuja keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia. Nuoremmathan ovat useammin todella suttuisia ja oma tyyli on vielä hakusessa.

Vierailija
33/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ainakin nyt viisikymppisenä paremmalta ja edustavammalta (mitä sillä sitten tarkoitetaankaan) kuin näytin parikymppisenä. Elän terveellisemmin kun oma kuolevaisuus ei tunnu enää urbaanilegendalta vaan faktalta  ja haluan olla terve ja hyvinvoiva vielä pitkään. 

Mulla on selkeä tyyli enkä ole trendien vietävissä jos ne eivät sovi mun vartalotyypille ja tyyliin. Mulla on varaa  parempaan kampaajaan, personal traineriin, laadukkaampiin vaatteisiin ja iän ja kokemuksen mukanaan tuoma itsevarmuus ja karisma lisäävät edustavaa vaikutelmaa. 

Vierailija
34/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, ei ole idäsidonainen asia. Kaikissa ikärymissä on sekä edustavia että ei edustavia. Valitettavasti nuoremmissa tuo ei edustavuus näyttää olevan kasvussa.

Vierailija
35/35 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on 50+ nainen, joka on tyrmäävän kaunis. Semmoinen, jota ei välttämättä tule nähneeksi kuin kerran eläessään. Oli yllätys kuulla hänen ikänsä, kun luulin noin 35-vuotiaaksi.

Tässäpä se villakoiran ydin, mistä te tiedätte minkä ikäisiä ihmiset ovat? En minä ainakaan kysele random tyypeiltä heidän ikäänsä, enkä edes kollegoilta, ellei sitten tule puheeksi siksi että juhlitaan esim niitä viiskymppisiä.