Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoosin perustuvat dieetit ovat ainoita, jotka toimivat

Vierailija
10.03.2024 |

Kaikki muut dieetit ovat ihan humpuukia, ei ne toimi muualla kuin tutkijoiden papereissa. Ketoosi on ainoastaan ihmisessä havaittu tila, jossa elimistö hiilihydraattivajetta korvatakseen polttaa rasvaa. Tämä menetelmä toimii. Syöt paljon lihaa, vähän vihanneksia ja hedelmiä, vielä vähemmän riisiä, pastaa ja perunaa, mieluiten vältä niitä, koska ne ovat hiilihydraattien lähteitä.

Hankkiudutko vararenkaastasi eroon vai et? Valitse ketoosi.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, kunnes noutaja tulee. On erittäin suuri äkkikuoleman vaara  ja varsinkin  diabeetikoille vaarallinen.

Kyllää silä laihtuu, koska koko ajan kuvottava olo ja haisee pahalle.

Elinikä on lyhyempi.

Vierailija
42/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Jos haluat nopeita tuloksia/ tuloksia mitkä häviää muutamassa kk dieetin loputtua. Jos haluat keskinkertaisen suorituskyvyn. Tai lisätä sydän verisuonitautien riskiä valitse ketoosi.

Ketodieetti ei lisää verisuonitautien riskiä, vaan vähentää sitä. Se mikä sv-tauteja aiheuttaa on korkean glykeeminsen kuorman ruokavalio. Tämä on ihan yleinen tieto nykyään joka puolella maailmaa.

Lisää tuntuvasti mikäli sä et noudata ketoa orjallisesti/ tiput ketoosista veks vähän väliä.

Tai vedät dirty ketoa.  

Tiedän 2 miestä ketkä veti pelkkää pekonia,ym

no eihän se sitten ole ketoa, jos vedellään sokeria ja pullaa väliin tai pelkkää pekonia? En itse ole ketolla, mutta vhh: lla jo parikymmentä vuotta. Ei mun ole tarvinnut kieltäytyä mistään, kunhan perusruokavalio on kunnossa. 

Ketoilu ei tietenkään kaikille sovi, mutta älä kutsu ketoksi sellaista, mikä ei sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Jos haluat nopeita tuloksia/ tuloksia mitkä häviää muutamassa kk dieetin loputtua. Jos haluat keskinkertaisen suorituskyvyn. Tai lisätä sydän verisuonitautien riskiä valitse ketoosi.

Ketodieetti ei lisää verisuonitautien riskiä, vaan vähentää sitä. Se mikä sv-tauteja aiheuttaa on korkean glykeeminsen kuorman ruokavalio. Tämä on ihan yleinen tieto nykyään joka puolella maailmaa.

Lisää tuntuvasti mikäli sä et noudata ketoa orjallisesti/ tiput ketoosista veks vähän väliä.

Tai vedät dirty ketoa.  

<

Ei olekkaan. Mutta toi on se fakta miksi tota ruokavaliota ei voi todellakaan suositella kaikille.

Vierailija
44/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii, kunnes noutaja tulee. On erittäin suuri äkkikuoleman vaara  ja varsinkin  diabeetikoille vaarallinen.

Elinikä on lyhyempi.

Ketoosi ei ole vaarallinen, sekoitat sen ketoasidoosiin. Elinikä diabeteksen kanssa on varmasti lyhyempi kuin ketolla, lisäksi lähtee varpaat ja näkö.

Vierailija
45/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinikä on lyhyempi.

No perhana, tämän on sitten mun dieetti. Mitään muuta haluakaan kuin nopeaa, äkillistä kuolemaa, se olisi taivaanlahja. Ja mä haisen jo muutenkin. 

Vierailija
46/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistähän on oikeasti olemassa tutkimuksia. On tutkittu, että Painonvartijoiden liikennevalojärjestelmällä saa parhaiten lopullisia tuloksia.

Ketoosit ei niinkään kohtaa isoa massaa. 🤭 Tahaton oli, siksi hauska.

Vierailija
47/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin ja kuntosalitulokset parani kun jätin lihan pois ruokavaliosta. 

Vierailija
48/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 2010-2015 ketoosin puolesta puhuja, lähes mainoskasvo.  Treenasin paljon ja ruokavalio oli ammattilaisen tekemä.  Keho kiristyi, tulokset kasvoivat.

4v kohdilla tuli stoppi, ei vaan enää kehittynyt salilla/ lenkillä. Aloimme valmentajan kanssa miettiä olenko saavuttanut naturaali maximin. Ja olenko todella noin liikunnallisesti lahjaton..

Lisäiltiin energiaa, vähennettiin, testailtiin kaikkea. Suorituskyky/ keho ei enää parantunut 

2016 tammikuussa lopetin ketoosin ja aloitin syömään erittäin runsaasti perus ruokaa ja lisäsin energiaa lisäravinteista. 

2016 kesäkuussa tein salituloksissa / juoksussa ennätykset.  Tulosten nousu on jatkunut tähän päivään asti.

kaikki ei halua treenata nousujohteisesti. Tosin on ketolla voitettu olympiakultaa ampumahiihdossakin, mutta kestävyyslajeihin se sopiikin paremmin, energiaa on saatavilla koko ajan. 

Vierailija
49/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut ilman dieettejä. :D

Minä en ole edes lihonut vaikken ole koskaan ollut dieetillä. 

Vierailija
50/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistähän on oikeasti olemassa tutkimuksia. On tutkittu, että Painonvartijoiden liikennevalojärjestelmällä saa parhaiten lopullisia tuloksia.

Lopulliset tulokset näkee sitten haudassa. Sitä ennen minä nautin hyvästä ja maukkaasta ruuasta lihomatta. Kolmen kuukauden ketoosi tekisi kyllä hyvää noin 60%:lle suomalaisista, niin terveyskeskuksiakin voisi hyvinkin harventaa sadalla kappaleella. Ei siksi, että he kuolisivat kammottavan keto-äkkikuoleman, vaan pääsisivät eroon rasvamaksoistaan, verisuoniplakeistaan ja vyötärömakkaroistaan.

Vierailija
51/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 2010-2015 ketoosin puolesta puhuja, lähes mainoskasvo.  Treenasin paljon ja ruokavalio oli ammattilaisen tekemä.  Keho kiristyi, tulokset kasvoivat.

4v kohdilla tuli stoppi, ei vaan enää kehittynyt salilla/ lenkillä. Aloimme valmentajan kanssa miettiä olenko saavuttanut naturaali maximin. Ja olenko todella noin liikunnallisesti lahjaton..

Lisäiltiin energiaa, vähennettiin, testailtiin kaikkea. Suorituskyky/ keho ei enää parantunut 

2016 tammikuussa lopetin ketoosin ja aloitin syömään erittäin runsaasti perus ruokaa ja lisäsin energiaa lisäravinteista. 

2016 kesäkuussa tein salituloksissa / juoksussa ennätykset.  Tulosten nousu on jatkunut tähän päivään asti.

kaikki ei halua treenata nousujohteisesti. Tosin on ketolla voitettu olympiakultaa ampumahiihdossakin, mutta kestävyyslajeihin se sopiikin paremmin, energi

Ja 99.9% muista Olympia kullista on voitettu paljon hh sisältävällä ruokavaliolla.

Vierailija
52/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut ilman dieettejä. :D

Minä en ole edes lihonut vaikken ole koskaan ollut dieetillä. 

Näin suuri osa ihmisistä,  elämässä on muutakin kun päivät pitkät ajatella vaikka lihaa, lihaa, lihaa...

Lapseni perhe on kasvissyöjä,  ovat ihan hyvävartaloisia vaikkeivat lihaa syökään eivätkä vältä viljaa.   Viljat sopii kasvisruokailijoillekin  syövät kyllä kalaa ja munia.   Lapset söi kasvavina kyllä sekaruokaa.

Itse olen sekaruuan kannattaja.   Ihminen syö saadakseen ravintoa.   Ei ajatellakseen koko ajan ruokaa kuin kuin joku lintu jonka päivä menee ruuan ajatteluun.

Vierailija
53/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku viiskymppinen keto-intoilija on varma että elää vanhaksi?  Ei ne suonet tukkeudu eikä maksa pekonista rasvoitu?

Tunnen 90+ ihmisiä,  kyllä he ovat sekaruuan syöjiä.   Kaurapuuro kelpaa marjoilla,  liharuoka kelpaa tai kalaruoka perunoilla, riisipuuro, maito jne.   Hedelmiäkin on kiva palasteltuna napostella.

Tavataan sitten 92 v,  jooko, ketoruualla elämänsisältönsä elänyt 

Vierailija
54/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulliset tulokset näkee sitten haudassa. Sitä ennen minä nautin hyvästä ja maukkaasta ruuasta lihomatta. Kolmen kuukauden ketoosi tekisi kyllä hyvää noin 60%:lle suomalaisista, niin terveyskeskuksiakin voisi hyvinkin harventaa sadalla kappaleella. Ei siksi, että he kuolisivat kammottavan keto-äkkikuoleman, vaan pääsisivät eroon rasvamaksoistaan, verisuoniplakeistaan ja vyötärömakkaroistaan.

Ihan sama tulos tosin luultavasti pysyvämpi saataisiin aikaan jos kaupoista poistettaisiin kaljat, siiderit, karkit ym mässyt

Vierailija
55/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pitäisi olla rangaistava teko jos joku itseoppinut  keto-intoilija,  vaikka olisi saanut diplominkin toiselta keto-intoilijalta  markkinoi ketoa diabeteksen parantamiseen.  Kuuluuko siitä puoskarilaista mitään  vai onko unohtunut?  Rahan huijaaminen sallittu?

Vierailija
56/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi välttyä vaikutelmalta, että palstalla on "Big Pharma" edustettuna...

En markkinoi omaa ruokavaliota muille, mutta olen tosi tyytyväinen, että pääsin kakkostyypin isosta D:stä eroon ihan vaan vähentämällä hiilihydraatteja. Tasainen sokeri tasapaino ilman tarvetta lääkkeille. Ollut näin jo vuosia.

Jokainen tekee mikä itselle sopii, älkää lapselliset yrittäkö mustamaalata eri ruokavalioita. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä kaikille.

Vierailija
57/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En markkinoi omaa ruokavaliota muille, mutta olen tosi tyytyväinen, että pääsin kakkostyypin isosta D:stä eroon ihan vaan vähentämällä hiilihydraatteja. Tasainen sokeri tasapaino ilman tarvetta lääkkeille. Ollut näin jo vuosia.

Jokainen tekee mikä itselle sopii, älkää lapselliset yrittäkö mustamaalata eri ruokavalioita. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä kaikille.

Niin, teit noin.   Mutta älkääpä yrittäkö heille joilla oikeasti on diabetes, 1 taikka 2, markkinoida epäterveellistä ja yksipuolista ruokavaliota parannuskeinona.

Vierailija
58/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko ennen ketoosia tiukkaa hh pitoista sekaruoka valiota?

Vierailija
59/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat dieetit ja ruokavaliot ovat uus uskontoja. Niissä on selkeitä uskontojen piirteitä. Ihan sama kuin uskontojen tuputtajilla. 

Vierailija
60/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian tiukat dieetit ja ruokavaliot ovat uus uskontoja. Niissä on selkeitä uskontojen piirteitä. Ihan sama kuin uskontojen tuputtajilla. 

Jeeeep. Eniten noissa huvittaa se että ihmiset ketkä näitä eniten hehkuttaa eivät ole mitenkään erikoisessa kunnossa. Keto ryhmissäkim kovinta ääntä pitää keskivartalo lihavat tai laihat läskit 40-50v naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi