Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoosin perustuvat dieetit ovat ainoita, jotka toimivat

Vierailija
10.03.2024 |

Kaikki muut dieetit ovat ihan humpuukia, ei ne toimi muualla kuin tutkijoiden papereissa. Ketoosi on ainoastaan ihmisessä havaittu tila, jossa elimistö hiilihydraattivajetta korvatakseen polttaa rasvaa. Tämä menetelmä toimii. Syöt paljon lihaa, vähän vihanneksia ja hedelmiä, vielä vähemmän riisiä, pastaa ja perunaa, mieluiten vältä niitä, koska ne ovat hiilihydraattien lähteitä.

Hankkiudutko vararenkaastasi eroon vai et? Valitse ketoosi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Jos haluat nopeita tuloksia/ tuloksia mitkä häviää muutamassa kk dieetin loputtua. Jos haluat keskinkertaisen suorituskyvyn. Tai lisätä sydän verisuonitautien riskiä valitse ketoosi.

Ketodieetti ei lisää verisuonitautien riskiä, vaan vähentää sitä. Se mikä sv-tauteja aiheuttaa on korkean glykeeminsen kuorman ruokavalio. Tämä on ihan yleinen tieto nykyään joka puolella maailmaa.

Vierailija
22/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksiaankin sairastuminen saa kilot (ja järjen) karisemaan tehokkaasti. Syömishäiriöitä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada ennen jumppaa ruisleipää, muuten ei tule treenistä mitään! 

Olen laihduttanut ilman nälkää Painonvartijoiden menetelmällä. Syödä sai monipuolisesti. 

Kaikki menetelmät eivät sovi kaikille, löydä omasi.

Vierailija
24/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa pakkomielteinen suhde ruokaan on syömishäiriö.

Vierailija
25/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Miksi mä en laihtunuy 2kk ketoosilla kuin ekan viikon aikana 2kg? Osaatko vastata? Oli vain kylmä ja vetämätön olo. Tuntui, ettei mikään liiku kropassa mihinkään. Mitä tein väärin? 

Et päässyt ketoosiin, kun ahmit sipsejä ja karkkii ja latkit energiajuomia.

AP

Eli et osaa vastata. En syö ja juo noita koskaa. 

Vastaisitko ihan oikeasti? 

En ole sama, mutta olet syönyt liian vähän ja suolatasapaino ei ole ollut kohdallaan.Kehon muuntamisessa rasvapolttoiseksi menee oma aikansa, ja se kannattaa suunnitella hyvin, ja ennenkaikkea kannattaa hankkia oikeaa tietoa, miten se tehdään ilman kitumista ja palelua. Toiseksi, keho korjaa sisäelinvauriot eli esim. Rasvoittuneen maksan ensin, ko

Minulla ei ollut ylipainoa. Halusin hoikistella normaalipainon sisällä. Söin n. 1700. Kun siirryin syömään 1700 kaloria, jossa oli myös hiilaria laihduin kahdessa kuukaudessa haluamani 4kg. Mutta tosiaan tulos olisi ollut parempi kun se olisi tullut ketoosilla? Ilmeisesti. 

Vierailija
26/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutustumaan tähän triathlonistiin, joka tietää, mistä puhuu. Ketoosista siis.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jonas_Colting

AP

Vierailija
27/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 2010-2015 ketoosin puolesta puhuja, lähes mainoskasvo.  Treenasin paljon ja ruokavalio oli ammattilaisen tekemä.  Keho kiristyi, tulokset kasvoivat.

4v kohdilla tuli stoppi, ei vaan enää kehittynyt salilla/ lenkillä. Aloimme valmentajan kanssa miettiä olenko saavuttanut naturaali maximin. Ja olenko todella noin liikunnallisesti lahjaton..

Lisäiltiin energiaa, vähennettiin, testailtiin kaikkea. Suorituskyky/ keho ei enää parantunut 

2016 tammikuussa lopetin ketoosin ja aloitin syömään erittäin runsaasti perus ruokaa ja lisäsin energiaa lisäravinteista. 

2016 kesäkuussa tein salituloksissa / juoksussa ennätykset.  Tulosten nousu on jatkunut tähän päivään asti.

Vierailija
28/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin ketoosilla, mutta sitten iski sellainen hinku hiilihydraatteihin, että lihoin sen takaisin korkojen kanssa. Lopputulos oli plus 8 kiloa.

Vierailija
29/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Jos haluat nopeita tuloksia/ tuloksia mitkä häviää muutamassa kk dieetin loputtua. Jos haluat keskinkertaisen suorituskyvyn. Tai lisätä sydän verisuonitautien riskiä valitse ketoosi.

Ketodieetti ei lisää verisuonitautien riskiä, vaan vähentää sitä. Se mikä sv-tauteja aiheuttaa on korkean glykeeminsen kuorman ruokavalio. Tämä on ihan yleinen tieto nykyään joka puolella maailmaa.

Lisää tuntuvasti mikäli sä et noudata ketoa orjallisesti/ tiput ketoosista veks vähän väliä.

Tai vedät dirty ketoa.  

Tiedän 2 miestä ketkä veti pelkkää pekonia,ym sontaa. Laihtuivat kyllä mut molemmat sepelvaltimo taudin takia sairaalaan. 

Tiedän myös 3 henkilön jonka veriarvot meni todella vaaralliselle puolelle koska hän cheattasi liikaa.

Vierailija
30/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat suolet tukkoon niin siitä vaan,itse vähensin kaloreita ja kappas vain 20 kg lähti ilman ketoa,eikä ole tullut takaisin.

Vierailija
31/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet jo laihtunut ihannemittoihisi, niin luulisi sinun olevan onnellinen ja jatkavan elämää tyytyväisenä. Pitää vain enää ylläpitää tulosta. 

Mutta jostain syystä et olekaan, kun tulet tänne lällättelemään? 

Itse olen pysynyt hoikkana monipuolisella sekaruokavaliolla ja luonnollisella pätkäpaastolla. Syön sen verran mitä kulutan. Ei tarvitse yhtään mitään dieettejä kun elää näin.

Vierailija
32/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosi toimii jos ainut tavoite on laihtua. Ketoosia ei voi suositella ihmiselle jolla on heikko selkäranka. Tuossa tilanteessa ketoosista tulee jopa vaarallinen ruokavalio.

Vierailija
33/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja ajattele OMILLA aivoillasi.

AP

Vierailija
34/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketointoilijoilta menee lukutaitokin.  Yks tänään päivitti kaupassa näkemäänsä paketin kuvaa.  Paketissa luki selkeästi:  kasvispihvi  mutta henkilö veti kilarit yleisesti tunnetusta sanasta väittäen ettei pihvi-sanaa saa käyttää kuin  (rasvaisesta )  lihasta.  

Vierailija
35/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin vähentämällä lihan syöntiä. Lisäsin kasvisten ja hedelmien määrää sekä söin paljon kuitupitoista leipää ja puuroa.

Vierailija
36/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Selkeästi sä et ajattele omilla aivoilla vaan näiden ihmisten ketä tienaa ketoosilla miljoonia.

Vierailija
37/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ajattelepa tosiaan.  Miksi ajattelet kaikkien videoiden olevan totuus.   Ja kuka on tuo tekijä, referoi, minä en tuhlaa aikaani videoihin.  Lukutaito on tallella.

Vierailija
38/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihdutin vähentämällä lihan syöntiä. Lisäsin kasvisten ja hedelmien määrää sekä söin paljon kuitupitoista leipää ja puuroa.

Ja lehmät lentävät. 😂

AP

Vierailija
39/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lehmät lentävät. 😂

AP

Kerro itsestäsi jotain?

Pituus, paino, rasvaprosentti, ikä, sukupuoli?

Treenaatko, kauan treenannut, tuloksia?

Vierailija
40/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lehmät lentävät. 😂

AP

Normaalipainoiset ihmiset ovat pääsääntöisesti sekaruuan syöjiä.    Saavat ravinnosta tarvittavat ravintoaineet.  

Miksi markkinoit omaa sairasta ruokasuhdettasi muille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi