Mies on jatkuvasti vastaamatta puhelimeen ja katsomatta viestejä puhelimestaan.
Saattaa olla mökillä viikonlopun ilman yhteydenpitoa ja minä hoidan kolme lasta kotona ja harrastukset. Sitten hän on kummissaan, että miksi olen kireä.
Kommentit (29)
No onneksi mammapalsta kuuntelee ja vastaa. Sinun ei siis edelleenkään tarvitse keskustella ongelmastasi sen ainoan ihmisen kanssa, joka siihen voisi vaikuttaa, eli sen oman, itse valitsemasi puolisosi kanssa, vaan voit jatkaa hänen haukkumistaan anonyyminä netissä. Näin kaikki ovat tyytyväisiä, ja sinä ja lapsesi saatte parhaan mahdollisen elämän.
Inhottavaa miehesi käytös ja tietysti arkena töissä, sinä hoidat kaikki lasten asiat?Käykö hän edes kaupassa ostaa perheelle ruokaa.?
Ihmisistä on tullut puhelinriippuvaisia ja tuo on vain järkevää toimintaa pistää jatkuvasti piippaava tai värisevä häiriötekijä katkolle. Tietysti on asiallista ehkä etukäteen ilmoittaa pitävänsä puhelinta kiinni, mutta ei se päivän vastaamattomuus yleensä kuolemaa tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies olisi vastailematta koko viikonlopun mökillä, niin minä kyllä ajaisin sinne katsomaan, että onko hengissä ja kaikki hyvin.
Onko sun mies yleensäkin vastaamatta, vai vastaako normaalisti viesteihin nopeasti? Tottakai silloin huolestutaan, jos normaalisti vastaa nopeasti ja yhtäkkiä ei kuulu mitään pariin päivään. Mutta jos yleensäkin voi mennä vaikka puoli vuorokautta viestin lukemiseen, niin tarviiko sitten huolestua, jos on mökillä, eikä vastaa kun soitetaan? Minusta ei.
Ei oo miestä eikä lapsia. MIetinkin, että seuraava suhde vois olla ihan miehen kanssa kaksistaan. Helpompaa :) Naiselle se lasten hoito suurimmaks osaks vaan jää.
Oudolta kyllä kuulostaa. Kai nyt jossain vaiheessa katsoo puhelintaan ja soittas takasin? Ärsyttäs kyllä sellainen koko ajan rimputtajakin. Mutta jos vaimo laittaa yhden viestin tai soittaa, niin sen pitäis riittää.
Kyllä perheenisän pitäisi olla vapaa aikana perheen luona. Itsekäs käytös.En hyväksyisi. Joskus voi käydä illanvietoissa kaverien kanssa ja myös vaimon kanssa ja vaimo vuorostaan vapaalla omien kaverien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perheenisän pitäisi olla vapaa aikana perheen luona. Itsekäs käytös.En hyväksyisi. Joskus voi käydä illanvietoissa kaverien kanssa ja myös vaimon kanssa ja vaimo vuorostaan vapaalla omien kaverien kanssa.
Tulitko ihan suoraan 50-luvulta heittämään tämän mielipiteesi?
Sitten saa kiri vittiä!