Miten normaali mies suhtautuu naiseen, jota on loukannut?
Jos nainen ei halua loukatuksi tultuaan enää edes nähdä miestä?
Kommentit (70)
Ap hoida omia tunteitasi. Älä mieti sitä miestä. Päästä irti hänestä, vaikka vihan kautta.
Ja kyllä se tuntuu pahalta että toivoo jonkun tärkeän ihmisen kärsivän, mutta en pysty ainakaan toistaiseksi antamaan anteeksi asioita.
Moni kiusaamistilanne tapahtui humalassa, joten vetosi känniin. Ei ottanut vastuuta näistä asioista, mutta en halunnut häntä lytätä, kunnes sitten tuli mitta täyteen. Rääkkääminen olisi jatkunut aina vaan.
Joten en halua olla tekemisissä jatkossakaan, mutta anteeksipyyntö ei riittänyt. Ap
Irtipäästäminen päästää sinut irti katkeruudesta ja vihasta. <3
Vierailija kirjoitti:
Miehen huonoa käytöstä edelsi tilanne, jossa olimme hyvin läheisiä, mutta en halunnut viedä suhdetta eteenpäin omista syistäni. Emme sopineet yhteen. Ap
Eli loukkasit ensin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun lopulta sain kerrottua, että kaikki teot loukkaa enkä halua tavata ikinä enää, hän pyysi anteeksi ja katosi.
Jos olet ilmoittanut, ettet halua nähdä enää ja mies katosi elämästäsi, niin eikös lopputulos ole toivottu?
Normaali mies ainakaan ei olisi ikinä missään tekemisissä alun alkaenkaan ap:n kaltaisen psykomonsterin kanssa. Tuo juopporetku ei siis ole normaali mies, joten ei ole väliä miten hän suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies on loukannut.
Valehdellut, ollut epäkunnioittava, jättänyt vastaamatta ja tekemättä asioita joita on luvannut. Puhunut selän takana. Purkanut pahaa oloaan, aiheuttanut surua ja hämmennystä. Tehnyt asioita, joita on pyydetty ettei tekisi. Kiusannut.
Ja kun lopulta sain kerrottua, että kaikki teot loukkaa enkä halua tavata ikinä enää, hän pyysi anteeksi ja katosi.
Anteeksipyyntö oli vilpitön, mutta ei auttanut, koska itse olen ihan rikki edelleen.
Niin, siis ihan oikeasti vai sinun mielestäsi?
Mitäpä jos AP on oikeasti narsistinen joka vainoaa miestä? Ja mies on yrittänyt päästä jotenkin eroon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies loukannut häntä vai onko nainen loukkaantunut jostain?
...jota on loukannut
Minne on kadonnut lukutaito.
Sivusta
Lukutaitoni on kuule ihan kunnossa. Sinä taidat käydä hitaalla jos et viestiäni ymmärrä.
Ihan tosi...lueppa aloitus teksti uudestaan, ettei tartte turhia kysellä🥴
Jos tahallinen loukkaaminen tapahtuu seurustelu aikana, niin jäitän hänet. Hän ei kunnioita minua joten en jatka, kerta riittää.. Jos loukkaa perhe suhteessa, niin tietenkin kysyn Miksi näin. Jos loukkaaminen oli lievä ja katuu, niin annanan anteeksi.. Jos jatkuu, nii eoan, vaikka olisi kuinka lapsia ja omaisuus leviää. Tämä on minun ainut elämä ja sitä ei lähimmäinen pilaa. Aamen.