Miten normaali mies suhtautuu naiseen, jota on loukannut?
Jos nainen ei halua loukatuksi tultuaan enää edes nähdä miestä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitää jotenkin ihmiseen vaikuttaa, että toista rääkkää. Turha tästä yrittää nyt kääntää asiaa, että haluaisin pitää yhteyttä häneen. Haluan että kärsii myös jollain tavalla. Ap
Varsinkin jos on tahallaan tehnyt tekoja, niin useimmiten siitä ei sen kummempaa katumusta ja anteeksisaannin tarvetta jää. Pieni epämukavuuden aika kun joutuu siirtymään uuteen paikkaan ja etsimään uuden suhteen mutta ei sen pidempiaikaisempaa kärsimystä. Itsellesi sinä tuotat tuskaa kun elättelet haaveita että toinen kärsisi, anna olla, siirry eteenpäin. "Anteeksi antaminen" yksipuolisesti voi auttaa itseäsi psykologisesti, jos koet sen tärkeäksi, toinen osapuoli ei todennäköisesti tiedä, saati välitä siitä.
Muutoin anna suhteen olla oppitunti josta ammennat kokemuksia tulevaisuuteen.
Siis miten järkyttävää porukkaa täällä keskustelussa on mukana.
Kyllä normaali ihminen katuu tekojaan ja toimii jatkossa paremmin. Mies ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla tekemisissä jatkossakaan, mutta anteeksipyyntö ei tuonut "hyvitystä" tai helpotusta. Toivon että katuu tekojaan, mutta pelkään että näin ei ole. Ap
Onko sillä mitään väliä, pyysi anteeksi ilmeisen tosissaan ja sitten lähti pois. Asia on ilmeisen loppuun käsitelty hänen puolestaan ja niin myös sinun puolesta pitäisi olla vai mitä vielä voit haluta häneltä, varsinkin jos et halua olla edes tekemisissä. Jotain ikuista kärsimistä katumuksen syöverissä? Niin ei koskaan käy oikeassa elämässä, ellei sitten ole tehnyt jotain todella erikoisen kauheata, ja tuskin silloinkaan.
Tottakai sillä on väliä, jos tekee toiselle väärin! Miksi olet täällä puolustamassa jonkun miehen huonoa käytöstä?
Jotkut puolustavat loppuun saakka henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla tekemisissä jatkossakaan, mutta anteeksipyyntö ei tuonut "hyvitystä" tai helpotusta. Toivon että katuu tekojaan, mutta pelkään että näin ei ole. Ap
Älä tuhlaa aikaasi idiootin miettimiseen enempää. Paras kosto on jatkaa elämää onnellisena eteenpäin. Toki jos mies on jotain rikollista tehnyt, niin sitten menet poliisille.
Jos "loukkaat" naista, niin siitä ei ole paluuta. Mikään toimintamalli ei ole oikein :D olen sen oppinut. Asiasta voidaan vääntää niin kauan, että mies taipuu ja valehtelee naiselle asioita, mitä hän haluaa kuulla. Siinä ei ole miehellä enää mitään arvoa. Ei edes sillä totuudella. Ja kaikki tämä naisen subjektiivisen kokemuksen vuoksi.
Pyysi anteeksi ja katosi, no hyvä kun sitä toivoit, ettei tarvi nähdä ikinä. Ehkä kärsii omassa mielessään kuitenkin, kun menetti sinut huonon käytöksen takia.
Jos nainen loukkaantuu niin annan asian olla. Ei kannata jäädä vänkäämään. Eteenpäin vaan elämässä 👍
M37
Luonnevikaisiin miehiin ei kannata sen enempää tuhlata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies loukannut häntä vai onko nainen loukkaantunut jostain?
Tämä. Miehet eivät yleensä naisia loukkaa vaan naiset keksivät sen asian tai vääntelevät miehen sanomiset sellaiseksi että voivat loukkaantua.
Paskahousun höpinää. Millaistahan elämäsi olisi, jos olisit mies etkä vässykkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa äärimmäisen raskaalta tyypiltä. Toivon että hän pääsisi yli katkeruudestaan ja ymmärtäisi, että mies on luultavimmin jo unohtanut hänet.
Sinä taas vaikutat ihmiseltä, jolla on ongelmia. Mitä tämä vastaus toi elämääsi? Miksi tulet lyömään lyötyä? Onko huono olla?
On sillä. Mutta kanavoi sitä netissä tuolla tavalla. Läpinäkyvää.
Ymmärrän paljon paremmin ihmisiä joita on kiusattu ja käytetty hyväksi. Kun itse sellaista kokee niin ymmärtää hyvin nämä katkeruuden ja kostonhimon tunteet.
Mulla on tästä ihmiskoe menossa. Elätin miestä koko viime vuoden. Kun tarvitsin itse häneltä vadtaantuloa (ei sen kummempaa kuin ruokaostosten maksamista joulukuussa, hän sai raivokohtauksen ja häipyi.
Tätä edelsi 10 samanlaista raukkamaisuutta jotka katsoin läpi sormien.
Nyt hän on 2 kk yrittänyt päästä takaisin mutta en huoli ennenkuin menee polvilleen, tunnustaa mokanneensa ja pyytää anteeksi.
Mies tietää kyllä, että menetti timantin. Elämänsä viimeisen tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän paljon paremmin ihmisiä joita on kiusattu ja käytetty hyväksi. Kun itse sellaista kokee niin ymmärtää hyvin nämä katkeruuden ja kostonhimon tunteet.
Niinpä.
Sinä et valitettavasti voi vaikuttaa siihen miten mies suhtautuu. Jos kerran pystyy kiusaamaan ja loukkaamaan toista, niin ei selvästikään ole normaali mies.
Haloo, otti nokkiinsa kun ei saanut mitä halusi!! Kosti omaa oloaan, luultavasti koki egon kolauksen. Eli tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Mies on loukannut.
Valehdellut, ollut epäkunnioittava, jättänyt vastaamatta ja tekemättä asioita joita on luvannut. Puhunut selän takana. Purkanut pahaa oloaan, aiheuttanut surua ja hämmennystä. Tehnyt asioita, joita on pyydetty ettei tekisi. Kiusannut.
Ja kun lopulta sain kerrottua, että kaikki teot loukkaa enkä halua tavata ikinä enää, hän pyysi anteeksi ja katosi.
Anteeksipyyntö oli vilpitön, mutta ei auttanut, koska itse olen ihan rikki edelleen.
No, mutta pyysi anteeksi ja ymmärsi, että meni överiksi.
Parempi niin, että ette ole tekemisissä.
Tuolla lailla normaali mies varmaan toimii.
Onneksi kerroit, että tekonsa loukkasi sinua.
Ei teillä ollut luottamusta toisiinne. Jos haukkuu muille, niin on epävarma suhteesta ja itsestään.
Ei kannata jäädä kaipaamaan.
Hyvin toimit, kun kerroit.
Joskus mokaa ja ottaa opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on aikuinen, niin hänen pitäisi itse kyetä käsittelemään se sisäisen pienen lapsen paha mieli. Aikuisille ihmisille ei tule paha mieli, lapset pahoittavat mielensä.
Häh? Mitä ihmettä sinä sönkötät?🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on aikuinen, niin hänen pitäisi itse kyetä käsittelemään se sisäisen pienen lapsen paha mieli. Aikuisille ihmisille ei tule paha mieli, lapset pahoittavat mielensä.
Sitä, että aikuinen ihminen ei pahoita mieltään, mökötä ja vaadi anteeksipyyntöä. Lapsi toimii noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain on pää sekaisin ja pahasti.