Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ollut töissä Kelalla?

Vierailija
10.03.2024 |

Kokemuksia olisi kiva kuulla. 

Kiitos. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Ennen oli kaikki paremmin, joten ihan mukavaa siellä aiemmin oli. Siellä on nykyisin huonot palkat ja tiukka valvonta.

Vierailija
2/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole puolet palstalaisista töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Opiskeluaikana harjoittelijana. Vuosia sitten. Silloin kelan asiana ei ollut hoitaa kaikkia mahdollisia tukia... Ihan perusjutut, sairauskulut ja -päivärahat, eläkkeet jne.

Ihan ok. Hyvä lounasetu.

Vierailija
4/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli, ei pitänyt. Hirveä kyttääminen, tosi kovat vaatimukset paljonko täytyy päivässä saada tehtyä. Normaali työaika ei riittänyt siihen vaadittuun työmäärään. Ystävä teki lupaamansa määräaikaisen ja lähti pois.

Vierailija
5/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt niiden työpaikkailmoitusten vaatimustasoa siihen nähden, miten huonosti palkattua koiran hommaa se on. 

Vierailija
6/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut etuuskäsittelijäksi pari kertaa.

Vierailija
7/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla vähintään kandi?

Vierailija
8/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kelassa töissä. Siellä kopissa vaan työttömien hakemuksia tein päätöksiä ja välillä virheellisiä päätöksiä korjailin. Tylsä työ ja surkea palkka siinä oli.

Vierailija
9/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa "töissä Kalalla". Kelalla kalaa koukkuun?

Vierailija
10/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut siellä töissä, mutta puoliso on.On kuulemma kunnon suojatyöpaikka.Puoliso teki yli puolet enemmän hakemuksia kuin ne muut ja joutui sitten silmätikuksi ja savustetuksi sieltä ulos.Pahaltahan se näytti kun toiset istuvat kahvilla juoruilemassa eikä tee sitä mistä maksetaan

Vierailija
11/11 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa aivan kohtuuton meno, tavoitteet paukkuu ja kaikenlaista pitää ottaa vastaan. Ihmiset todella väsyneitä ja työntekijöiden vaihtuvuus suuri. Erittäin raskas työ henkisesti, eikä työnantaja pelkällä lukuja ja tehokkuudella saa laadukasta palvelua. Olin joskus, ei ikinä enää. Kiitos. Terveyspalvelut ja ruokaetu loistava, palkat ajallaan, ei muuta hyvää sanottavaa.