Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikillä saa ihmeitä aikaan

Vierailija
10.03.2024 |

Sen todisti taas eräs instagram-julkaisu.

Ilman meikkiä aivan väritön naama. Vaan vedetäänpä värivoiteet, kulmavärit, luomivärit, ripsivärit ja poskipunat, niin jopa alkoi naamaa löytyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset ei saa meikata

Vierailija
2/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen, painokoneet seis. Etusivu uusiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sen meikin tarkoitus on.. jos sellasia tököttejä naamaan laittaa niin kai se pitää jossain näkyäki .

Vierailija
4/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä.voi myös peittää. Vaikka finniarpia. 

Vierailija
5/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meikkaavat naiset näyttää sirkuspelleiltä.

Vierailija
6/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaan oppii vain meikkaamalla eli kokeilemalla. Suurimmat "virheet" tulevat varmaan juuri siitä, ettei tavallisesti käytetä eli"harjitella" lainkaan ja sitten yhtäkkiä tarvitaankin huoliteltu ja nätti ulkomuoto. Kaikki tarvikkeet ovat kuivuneet tai kokkaroituneet ja taitokin on ajan myötä unohtunut.

Juuri tästä syystä sellainen kevyt huolitteleu mieluiten joka aamu olisi se ideaalitilanne. Silloin tietää, mitä hankitaan, mitkä ovat lopussa ja varsinkin sen, mitkä sopivat juuri itselle ja mistä mitäkin on ostettavissa. Yleisin virhe lienee liian tumma ja paksu meikkivoide tai vanhanaikaiset näkemykset esim. meikin vahvuudesta. Nykyisinhän suositaan ohuita ja kevyita meikkejä.

Vähimmäismeikki tarkoittaa kevyt meikkivoide, mascara, kulma- ja yläluomen rajausväri. Enempää ei tarvita ja lopputulos on oikein hyvä. Kannattaa opetella silmämeikin teko, se piristää huomattavasti ja saa uutta ilmettä kasvoille.

Vierailija
7/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, niinhän sillä saa. Ja mikäs siinä, jos tykkää. Osa noista facen/ig:n meikkiartisteista on älyttömän taitavia, joskin välillä kyse ei ole enää edes meikkaamisesta vaan ennemminkin puhuisin maskeeraamisesta. 

Toisaalta voisiko (naisten) meikittömyyttä kärkkäästi kritisoivat vastaavasti ymmärtää sen, että kaikki eivät koe tarpeelliseksi ehostaa itseään tai näyttää muulta kun mitä oikeasti on? 

Vierailija
8/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, monen vierestä oon herännyt.

Vierailija
9/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saa. Itse olen juuri sellainen, että mun piirteet ei ole rumat mitenkään, mutta olen aika valjun värinen luonnostani: maantienharmaat hiukset ja ripset ja kulmatkin on maantienharmaat. Meikillä kun lisää kontrastia ja väriä naamaan, minusta saa aika hyvänkin näköisen. Mutta ilman olen vaan semmoinen tavis harmaahiiri joka sulautuu tapettiin.

Vierailija
10/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalla saa vielä enemmän aikaan kuin millään meikillä. Tarpeeksi kun juo niin kaikki naiset on kauniita.

Vierailija
11/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, minäkin saan aivan erilaisen lookin kun laitan reilummin meikkiä. Ja kyllä vaan vaikkapa baarissa saa enemmän huomiota enemmällä meikillä, jos sitä haluaa. Enkä ole mielestäni edes mikään erityisen taitava meikkaaja.

Jotkut nuo meikkivideoiden tekijät on kyllä suorastaan taiteilijoita, kun saavat ihmisen näyttämään aivan täysin erilaiselta.

Vierailija
12/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin saa. Itse olen juuri sellainen, että mun piirteet ei ole rumat mitenkään, mutta olen aika valjun värinen luonnostani: maantienharmaat hiukset ja ripset ja kulmatkin on maantienharmaat. Meikillä kun lisää kontrastia ja väriä naamaan, minusta saa aika hyvänkin näköisen. Mutta ilman olen vaan semmoinen tavis harmaahiiri joka sulautuu tapettiin.

Sama täällä, punakka iho ja melko värittömät piirteet ilman meikkiä. Hiuksiakaan en värjää, ne tosin on ihan hyvän väriset luonnostaan. Mutta jo pelkkä kulmien kestoväri ryhdistää kasvoja selvästi, varsinkin jos vielä laittaa jotain kevyttä meikkivoidetta tasoittamaan ihon sävyä. Arkimeikkiin kuuluu näitten lisäksi ripsari ja peitevoide/valokynä, aamun pikameikkiin menee siis joku 3min ja sen jälkeen olen mielestäni suorastaan varsin nätti. Puhumattakaan jos tosissaan panostaisi, taitavimmat meikkaajat saa jo melko rumistakin näyttäviä kaunottaria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi