Muita, joilla on aina kuumeinen olo mutta ei kuumetta? Lääkärit eivät tutki
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oletko yli 35-vuotias nainen? Minulla oireili lähestyvä menopaussi niin.
Olen 21-vuotias nainen.
Onko lääkityksiä? Stressitaso? Unettomuutta?
Stressiä pitää hoitaa. Stressi sairastuttaa.
Mulla myös on ollut täysin samaa varmaan 12-vuotiaasta asti. Sillon kun oon kipeä, on sairas ja kuumeinen olo mutta kuume ei vaan nouse. Oon nyt 20-vuotias nainen.
Minulla oli opiskeluaikaan vähän väliä kuumeinen olo, mutta mittari näytti aina vaan 36,5 astetta. Jossain vaiheessa huomasin, että syömisen jälkeen "kuume" laski. Eli syöthän ravitsevasti etkä yritä venyttää penniä syömättömyydellä?
Yritä kuvailla oloasi jollain muilla sanoilla kuin "kuumeinen olo".
Jos sanot "kuumeinen olo" ja sulla ei ole kuumetta, nii se vaan ohitetaan. Jos sanot esim."niveliä särkee ja olen paljon väsyneempi kuin normaalisti" niin asiaa tutkitaan jo vähän enemmän. Toki homma tyssää siihen, jos kuvissa tai verikokeiden tuloksissa ei näy mitään.
Minulla 21-vuotiaana oli noin. Lääkärit ei tutkineet. Minulla kylläkin oli kuumetta tai no lämpöä 37-38c. Kieppui usein siinä 37.5-37.9c olo oli huono ja kipeä, kuumeinen juurikin. Yksikin lääkäri rääkyi minulle miten "KUUMEEN RAJA ON 38 ASTETTA!!!!" okei.
Minulla oli autoimmuunitauti, ainakin näin olen järjelläni päätellyt.
Syö terveellisemmin ja liiku säännöllisesti ja monipuolisesti.
Mulla oli kans kuumeinen ja paha ja itkuinen olo koko ajan. Auttoi kun irtisanouduin Stockalta, sen jälkeen oon ollut terve.
Mulla tuollaisen olon aiheutti keliakia. Oli vatsaoireita yms toki lisäksi, mutta kun ruokavalio muuttui gluteenittomaksi, niin sen siliän tien hävisi tuo outo kuumeinen, mutta kuumeeton heikko olo.
Mykoplasma-tartunta. Niistä puhuttiin 90-luvulla, mutta nyt tullut hienompia tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 21-vuotias nainen.
Kehosi huutaa "tarvitsen siementäjän"