Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa jääkiekon liigaottelun paikan päällä! Miten vielä vuonna 2024 voi olla tanssityttöjä katsomossa?

Vierailija
10.03.2024 |

Ei saatana! Ei saatanan saatana! Miten vielä vuonna 2024 voidaan sallia tuollainen naisia alistava toiminta? Minulla tuli niin paha olo tuollaisesta, että meinasin lähteä heti saman tien pois, mutta jäin kuitenkin, kun olin lipun ostanut. Itse ottelusta jan sen pelitapahtumista en pystynyt lainkaan nauttimaan. Hävettää valtavasti, että ostamani lippu tarkoitti sitä, että minunkin rahoillani on siis tuollaista toimintaa tuettu!

Tuollainen ei kuulu 2020-luvulle! Miten asiaan voidaan saada muutos? Asiaan kun täytyy saada muutos!

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiljattain ensimmäistä kertaa 30 vuoteen jääkiekko-ottelussa (Turku), enkä ollut uskoa silmiäni, kun minimekkomisut tulivat ketkumaan. Ihan tuli ysärifiilis.

Vierailija
62/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JÄRKYTTÄVÄÄ" . Noin sanoin, kun sukulaistyttö ilmoitti menneensä noihin naista halveksiviin hyppelijöihin.

Onneksi into ei kestänyt kauaa, nyt opiskelee jo järkevään ammattiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo häpeällistä ja eikö niillä liigan mainoskatkoilla siellä jäällä luistele ihan lapsia vähissä pukeissa sitä lunta pois kolaamassa sieltä jäältä

Vierailija
64/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelinaiset taas (TAAS! :D) rääkymässä, kun nuoret naiset tanssii miehille! :D M25

Totta. Miten se on pois kolme- ja nelykymppisiltä naisilta, kun nuoret naiset tanssii miehille? Nämä palstan inkkelimammat eivät ole nähneet miehiä kuin TV:ssä ja unissaan. Voi kumpa tietäisivät mitä me tehdään naisten kanssa Aasiassa. Siinä olisi AV-mammalla kyyneleet silmissä.

Minä olen kohta nelikymppinen nainen ja mielestäni nuoret naiset saa tanssia niin paljon kuin tykkäävät sydämensä kyllyydestä! Eikä haittaa yhtään jos miehet tästä näystä nauttii.

En ole ollut tanssityttö mutta kyllä sitä itsekin tykkäsi tanssia ja nauttia elämästä, aika aikaansa kutakin:)

Vierailija
65/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelinaiset taas (TAAS! :D) rääkymässä, kun nuoret naiset tanssii miehille! :D M25

Totta. Miten se on pois kolme- ja nelykymppisiltä naisilta, kun nuoret naiset tanssii miehille? Nämä palstan inkkelimammat eivät ole nähneet miehiä kuin TV:ssä ja unissaan. Voi kumpa tietäisivät mitä me tehdään naisten kanssa Aasiassa. Siinä olisi AV-mammalla kyyneleet silmissä.

Hear, hear! Itsekkin harrastan matkustelua ja käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. En kyllä kehtaa sanoa mitä siellä teen, mutta tyttöjen tansdiminen miehille on PIENTÄ siihen verrattuna, sen minä sanon! :) M25

Vierailija
66/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hiljattain ensimmäistä kertaa 30 vuoteen jääkiekko-ottelussa (Turku), enkä ollut uskoa silmiäni, kun minimekkomisut tulivat ketkumaan. Ihan tuli ysärifiilis.

Minusta tuntui aivan kamalalta kun tanssivat niin lähellä ja mieheni katseli heitä silmät kiiluen ja kuola valui suupielistä, tuli paha mieli.

Riitta

Vierailija
67/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet naisille sanomaan, mitä he saavat tai eivät saa tehdä? Siistiä tanssimista toisin kuin joku Onlyfans-pervoilu.

Vierailija
68/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mitä haittaa siitä on että he ovat siellä tanssimassa? Ei heitä nyrkillä ole pakotettu sinne,he ovat siellä koska haluavat olla siellä.

Miehet ajattelee yhtä ja tytöt toista. Odotukset siis erilaiset. Täysin vapaaehtoista ei voi kieltääkään.

Vierailija
69/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on ilmeisesti vaikea uskoa että jotkut naiset tykkäävät työstä jossa saa tanssia sekä huomioita osakseen.

Olen ollut cheerleader, koskaan ei ole tuntunut alentavalta mitkään asut ja joka kerta oli kiva mennä töihin. Ja jos omalla tanssillaan sai selkeästi ihmisille hymyn huulille niin se tuntui hyvältä! Ihan sama vaikka se hymy tulisi sille "setämiehelle" niukan asun vuoksi. Rakastan tuottaa ihmisille hyvää fiilistä.

Olen myös tanssinut eroottisessa ravintolassa ja meno on HIEMAN erilaista kuin jossain jääkiekko-ottelussa.

Minä tanssin työkseni, koska rakastan sitä mitä se saa aikaan ja kyllä, tykkään myös katseista ja olla huomion keskipisteenä. Ei ole ihan seinäruusujen hommaa tämä työ.

Ja on ihan sallittua olla juuri sellainen kuin haluaa. 

Et tajua mitään. Ei sillä ole mitään väliä tykkäsitkö sinä vai et. Jos joku nainen sattuukin olemaan halukas ottamaan seksiobjektin roolin, se ei velvoita muita hyväksymään seksiobjektien käyttöä urheilussa.

Vierailija
70/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kohta nelikymppinen nainen ja mielestäni nuoret naiset saa tanssia niin paljon kuin tykkäävät sydämensä kyllyydestä! Eikä haittaa yhtään jos miehet tästä näystä nauttii.

En ole ollut tanssityttö mutta kyllä sitä itsekin tykkäsi tanssia ja nauttia elämästä, aika aikaansa kutakin:)

Minusta sinne pitää saada nuoria miehiä tanssimaan alusvaatteissa. Sitten halaamaan ja suukottelemaan voittajajoukkuetta.

Vierailija
71/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta kyllä nillitetään, mutta instagramissa ja onlyfansissa pyllistely on vain voimaannuttavaa ja rohkeaa. 

Vierailija
72/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on ilmeisesti vaikea uskoa että jotkut naiset tykkäävät työstä jossa saa tanssia sekä huomioita osakseen.

Olen ollut cheerleader, koskaan ei ole tuntunut alentavalta mitkään asut ja joka kerta oli kiva mennä töihin. Ja jos omalla tanssillaan sai selkeästi ihmisille hymyn huulille niin se tuntui hyvältä! Ihan sama vaikka se hymy tulisi sille "setämiehelle" niukan asun vuoksi. Rakastan tuottaa ihmisille hyvää fiilistä.

Olen myös tanssinut eroottisessa ravintolassa ja meno on HIEMAN erilaista kuin jossain jääkiekko-ottelussa.

Minä tanssin työkseni, koska rakastan sitä mitä se saa aikaan ja kyllä, tykkään myös katseista ja olla huomion keskipisteenä. Ei ole ihan seinäruusujen hommaa tämä työ.

Et tajua mitään. Ei sillä ole mitään väliä tykkäsitkö sinä vai et.

Jos tanssitytöt eivät itse näe asiassa ongelmaa niin mitä se muiden napaa kutittaa?

Ootte te feministit hulluja kun yritätte estää muita tekemästä töitään vain koska itse ette siitä pidä. 

Vierailija
73/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse kuule muiden tanssityttöjen kanssa katsellaan peilistä ja heitetään vitsiä kuinka ollaan "seksyjä". Me HALUTAAN olla seksittäitä. Mene roskiin, jos sulle kyseinen ammatti on ongelma koska "urheilussa ei saa olla seksikkyyttä yhyyyyy"

Vierailija
74/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tajua mitään. Ei sil

Kun muut näkevät asiassa ongelman, tanssitytöt eivät päätä että ongelmasta ei puhuta.

Vierailija
75/86 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on ihan sallittua olla juuri sellainen kuin haluaa.&nbsp

Jos jollekin toisen työ on ongelma niin se ei ole työntekijän ongelma vaan siellä toisessa päässä. Kiellätkö kohta twerkkaamisenkin?

Vierailija
76/86 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla tanssijoilla kyllä ehkä hieman parannettavaa, kun hieman jäykkää meno. 

En noita katsele enkä muuten mitään tiedä, mutta suomalaiset ovat saaneet mitaleita usessa kansainvälisissä Cheerleader-kisoissa.

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/07b31424-3798-4540-83c8-7bba2dcf98…

https://yle.fi/a/3-12419062

Vierailija
77/86 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää siis apn mukaan käyttää jatkossa koko vartalon ja pään peittäviä vaatteita kaikessa urheiilussa. 

Onko ap kenties joku tämän väkivaltaisen naisia alistavan aatesuunnan edustaja? Hyi saat*na!

Vierailija
78/86 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia jäkistä ei enään katso ketää

Vierailija
79/86 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se vaatteiden vähyys luo hyvää tunnelmaa. Miksi naiset lähtevät yökerhoon vähissä vaatteissa? Ei haittaa minua. Eikä todellakaan ole naisten asia puuttua cheerleadereiden pukeutumiseen. Te alistatte tuollaisilla kommenteilla. He tekevät sitä täysin vapaaehtoisesti. Hyvä kombo matsi ja cheerleaderit 👌

Vierailija
80/86 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitää siis apn mukaan käyttää jatkossa koko vartalon ja pään peittäviä vaatteita kaikessa urheiilussa. 

Onko ap kenties joku tämän väkivaltaisen naisia alistavan aatesuunnan edustaja? Hyi saat*na!

Ultraliberaalit paljastuukin 1950-luvun ajatusmaailman kannattajaksi kun urheilukin naisilta pitää näemmä kieltää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi