Kävin katsomassa jääkiekon liigaottelun paikan päällä! Miten vielä vuonna 2024 voi olla tanssityttöjä katsomossa?
Ei saatana! Ei saatanan saatana! Miten vielä vuonna 2024 voidaan sallia tuollainen naisia alistava toiminta? Minulla tuli niin paha olo tuollaisesta, että meinasin lähteä heti saman tien pois, mutta jäin kuitenkin, kun olin lipun ostanut. Itse ottelusta jan sen pelitapahtumista en pystynyt lainkaan nauttimaan. Hävettää valtavasti, että ostamani lippu tarkoitti sitä, että minunkin rahoillani on siis tuollaista toimintaa tuettu!
Tuollainen ei kuulu 2020-luvulle! Miten asiaan voidaan saada muutos? Asiaan kun täytyy saada muutos!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää siis apn mukaan käyttää jatkossa koko vartalon ja pään peittäviä vaatteita kaikessa urheiilussa.
Onko ap kenties joku tämän väkivaltaisen naisia alistavan aatesuunnan edustaja? Hyi saat*na!
Ultraliberaalit paljastuukin 1950-luvun ajatusmaailman kannattajaksi kun urheilukin naisilta pitää näemmä kieltää.
En tiedä mitään toista aatesuuntaa, joka haluaa määrätä naisia yhtä paljon kuin feminismi. No ehkä islam, mikä ei imartele feminismiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelinaiset taas (TAAS! :D) rääkymässä, kun nuoret naiset tanssii miehille! :D M25
Totta. Miten se on pois kolme- ja nelykymppisiltä naisilta, kun nuoret naiset tanssii miehille? Nämä palstan inkkelimammat eivät ole nähneet miehiä kuin TV:ssä ja unissaan. Voi kumpa tietäisivät mitä me tehdään naisten kanssa Aasiassa. Siinä olisi AV-mammalla kyyneleet silmissä.
Minä olen kohta nelikymppinen nainen ja mielestäni nuoret naiset saa tanssia niin paljon kuin tykkäävät sydämensä kyllyydestä! Eikä haittaa yhtään jos miehet tästä näystä nauttii.
En ole ollut tanssityttö mutta kyllä sitä itsekin tykkäsi tanssia ja nauttia elämästä, aika aikaansa kutakin:)
Minusta s
Ei mikään tuota nyt estä. Seuroilla ei vain ole tarvetta ja kiinnostusta panostaa ottelutapahtumaan. Katsojia liian vähän ja maksavat lipuistaan liian vähän.
Mikä ettei. Ihmisiähän nekin ovat.
Tytöillä on tarve esitellä tissejään ja perseitään julkisella paikalla. Kiekosta pitävät miehet pitävät usein myös tyttöjen tissien ja perseiden esittelyn seuraamisesta.
Win-win.
Enemmän minua häiritsee pelien seuraamiseen liittyvä kaljoittelu ja kännisten örvellys. Eikä roolimallien tupakointikaan (nuuska ja mällit mukaan lukien) ole ihan niin sporttista tai coolia kuin äkkipäätään luulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on ilmeisesti vaikea uskoa että jotkut naiset tykkäävät työstä jossa saa tanssia sekä huomioita osakseen.
Olen ollut cheerleader, koskaan ei ole tuntunut alentavalta mitkään asut ja joka kerta oli kiva mennä töihin. Ja jos omalla tanssillaan sai selkeästi ihmisille hymyn huulille niin se tuntui hyvältä! Ihan sama vaikka se hymy tulisi sille "setämiehelle" niukan asun vuoksi. Rakastan tuottaa ihmisille hyvää fiilistä.
Olen myös tanssinut eroottisessa ravintolassa ja meno on HIEMAN erilaista kuin jossain jääkiekko-ottelussa.
Minä tanssin työkseni, koska rakastan sitä mitä se saa aikaan ja kyllä, tykkään myös katseista ja olla huomion keskipisteenä. Ei ole ihan seinäruusujen hommaa tämä työ.
Ja on i
No sen twerkkaamisen voisi kieltääkin. On niin typerän näköistä. Myötähäpeä iskee monesti, kun sitä näen.
Amerikassa on ihan yleistä, että siellä on Cheerleading esityksiä niin koripallossakin kuin jalkapallossakin. Sieltähän tämä tulee. Ei siis kuitenkaan kannata mennä Amerikkaan katsomaan mitään urheilua, kun voi joutua näkemään noita.
Miehet voivat vastapainoksi mennä naisten lätkäpeleihin tanssimaan.