3v sanoi mummua persereiäksi !
Kommentit (76)
Voi luoja teitä.
Olen 5-kymppinen mamna joka harvoin edes hymyilee mutta tälle nauroin ääneen. Parasta oli juurikin penskan kommentit.
Kyllä, olen itsekin äiti. Video oli mainio !!!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja teitä.
Olen 5-kymppinen mamna joka harvoin edes hymyilee mutta tälle nauroin ääneen. Parasta oli juurikin penskan kommentit.
Sun mielestä on hauskaa, että pieni lapsi kiroilee ja käyttäytyy todella rumasti isoäitiään kohtaan? Ja on hauskaa, että näyttää olevan kannustettava ja ylpeiltävä asia lapsen tapakasvatuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja teitä.
Tyypillistä teikäläisille.
Villi veikkaus, että äänestit vasemmistoa/ sdp: tä ?
Ootte hassuja ku pe rs e re ijät!
Vuoden 2024 lentävä lausahdus, jota voi käyttää sutjakasti tilanteessa kuin tilanteessa.
Purra lähettää nyt terkkuja kansan syviin riveihin 😂
Nämä lukijoiden videot on useamminkin olleet täynnä kiroilua. Ihme roskaa!
Ei naurattanut yhtään video. Kauhistutti ensin kun mummo meinasi jyrätä lapsen yli. Sen jälkeen kauhistuin lapsen sanomisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurattanut yhtään video. Kauhistutti ensin kun mummo meinasi jyrätä lapsen yli. Sen jälkeen kauhistuin lapsen sanomisista.
Sama. Pitäisi aikuisen ymmärtää, että liukkaalla ladulla hänen massansa luo kovan vauhdin,mikä yhteentörmäyksessä voi noin pienelle lapselle olla jopa kohtalokasta! Aivan järkyttävä video kaikenkaikkiaan. Pöyristyttävää suhtautumista lapsen räävittömään puheeseen.
Oi aikoja, oi tapoja.
Ei voi kun ihmetellä tätä nykymenoa.
Huutia ois kakara saanut ennenvanhaan.
Eipä ihme päiväkodissa ja koulussa on niin paljon ongelmia lasten kanssa nykyisin.
Ei noin saa tehdä.
Ei noin saa tehdä.
Ei noin saa tehdä.
Ei noin saa tehdä.
Ok mummo.
Silloin kun olin ala-asteikäinen pentu, kuuntelin kotona kuinka isäni käytti äitini äidistä nimitystä muori. No, se sitten tarttui minuun ja kun seuraavan kerran käytiin mummon luona kylässä, käytin hänestä sanaa muori. Hän ei tykännyt siitä yhtään ja suuttui, kun olin sanonut häntä muoriksi. Kuinkahan olisi loukkaantunut, jos olisin sanonut häntä perseenreiäksi? Varsinkin, kun meni noinkin lievästä nimityksestä kuin muori loukkaantumaan.
Hui kamala :D ja se kävi nyt mummon itsetunnon päälle?
Kun olin lapsi, mun isä kiroili ihan älyttömästi. No minä kun matkin isää niin äiti tunki saippuapalan suuhuni, eikö olekin reilua.
Miten 3-vuotias on kuullut ja oppinut tuollaisen sanan? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että totuus tulee lasten suusta.
Ei sanota. Sanotaan: "Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistava itsellesi kiitoksen".
Tässä ei tainnut olla Raamatun sitaatti kyseessä.
(Ei sanottu, että Sanassa näin sanotaan.)
Minun yksi työkaveri kertoi verisesti loukkaantuneena miten tyttären tytär 3-4vuotias oli sanonut että "muummi meidän isä ei tykkää kun sinä aina olet meillä".
Lapsi puhuu mitä kotona on kuullut. Katsokaa mitä puhutte lasten kuullen jos ette halua nolostua.