3v sanoi mummua persereiäksi !
Mitä mieltä?
Kommentit (76)
Se hiihtovideo? Äiti ja isi on varmaan ne joita ensiksi voisi syyttää.
Itse häpeäisin silmät päästäni.
Mitenkö toimisin? Ainakaan en lähettäisi videota Iltasanomiin julkaistavaksi ja kehuisi, kuinka koko suvulla naurattaa.
Olen ap, mutta tuo rumia puhuva lapsi ei siis ole omani, vaan tämän päivän IS etusivulla netissä!
On niin hauskaa kuulemma, kun mummu laskee suksillä lapsen päälle. Otsikossa lukee, ettei voi olla nauramatta. Minua tämä video enemmän järkytti. Todella varomatonta toimintaa ja todella rumaa puhetta.
Kuullut juttua anopista.
Kuka ikinä aloittikaan, ei saa jälkiruokaa kahteen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa kieltä tuon ikäiseltä. Ei voi laittaa edes sen piikkiin että on lapsi.
Lähtee kotoa. Meillä lapsi ei edes tiennyt tuollaisia sanoja tuossa iässä. Puhutaan toki asioista suoraan ja niiden oikeilla nimillä, mutta ei räävitöntä ja rumaa kieltä käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
No onko se lasu tehty vai tehdäänkö nyt ja tässä?
Jotainhan tuossa perheessä on vialla ja huoli herää.
Miten tuo rääpäle on opetettu puhumaan noin röyhkeällä tavalla? Miksi lapsille ei opeteta enää kunnioitusta ja kohteliasta käytöstä? Ovatko tuon lapsen vanhemmat heikkolahjaisia?
Vierailija kirjoitti:
Itse häpeäisin silmät päästäni.
Mitenkö toimisin? Ainakaan en lähettäisi videota Iltasanomiin julkaistavaksi ja kehuisi, kuinka koko suvulla naurattaa.
Olen ap, mutta tuo rumia puhuva lapsi ei siis ole omani, vaan tämän päivän IS etusivulla netissä!
On niin hauskaa kuulemma, kun mummu laskee suksillä lapsen päälle. Otsikossa lukee, ettei voi olla nauramatta. Minua tämä video enemmän järkytti. Todella varomatonta toimintaa ja todella rumaa puhetta.
Älä nyt - tämä on uusi normaali, jota mediakin syöttää koko ajan. White trash porukkaa ja sen parempi, mitä trashimpi. O tempora, o mores...
Tän täytyy olla Provo.
Kukaan vanhempi ei tee tälläistä aloitusta ja kysy että "mitä mieltä? " Jos pieni lapsi suoltaa paskaa suustaan.
Tuollaiselle demonilapselle pitäisi vaan antaa kunnolla remmiä kotona ja tukkapöllyä.
Ja sitten vielä tikitokissa kehutaan kuinka hauskaa vaikka on kasvatettu huonosti koko lapsi
Vierailija kirjoitti:
Miten toimisitte tilanteessa?
AP hiuksista retuuttamalla ulos hankeen, mummo perään samalla taktiikalla ja jollain johdolla kersan perse heloittamaan punaisena kuin hellankoukku. Oppisipahan ainakiin kaikki olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla Provo.
Kukaan vanhempi ei tee tälläistä aloitusta ja kysy että "mitä mieltä? " Jos pieni lapsi suoltaa paskaa suustaan.
Katsoitko selityksen? Kyse ei ole aloittajan omasta lapsesta, vaan iltasanomien hiihtovideosta.
Teippillä suu kiinni tuollaiselta. Sieraimet voi jättää vapaaksi niin hengitys kulkee.
Sehän on tuossa IS:n videossa se Eetu, joka noin sanoo.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010281456.html
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla Provo.
Ei aloittajan vaan iltiksen video.
Kunnolla tukkapöllyä tai luunappia jos vielä uudelleen nimittelee.