Ärsyttääkö muut ihmiset ja heidän käytös sinua?
Millaiset asiat mahdollisesti ärsyttää?
Musta tuntuu et itse ärsyynnyn nykyään todella herkästi muista ihmisistä, heidän tekemisistä, sanomisista. En tiedä miksi.
Kommentit (48)
Tyhmyys ja aivottomuus ärsyttää. Vaikka selkeästi nähdään ja jopa myönnetään, että toimimalla tavalla X, koko homma menee päin peetä, niin siitä huolimatta toimitaan tavalla X. Sitten todetaan että pieleenhän se meni. Sekään ei riitä, vaan mokailusta ei koskaan opita mitään, vaan sama pään seinään hakkaaminen vaan jatkuu. Yleensä tämä tulee vielä kalliiksikin. Mikään puhe, perustelu, todistelu tai näyttö ei ikinä mene jakeluun. Tämä on ihan héĺvėťín yleistä vähän joka asiassa. Ihmisistä ja siitä tyhjästä katseesta näkee jo kauas että kuuppa on täysin ontto. Tämä vaikutelma ei ole vielä koskaan pettänyt.
Ärsyttää, jos toinen ohitetaan niin että hänen sanomansa ohitetaan ja toistetaan. Yks kerran haukkui sukulaistaan, joka käyttäytyi törkeästi, niin sanoin että kyseinen tyyppi käyttäytyi huonosti, niin hän suuttui minulle. Omissa sukulaisissa ärsyttää jos ne valittaa ettei käydä kun ei ne itsekkään meillä käy kuin kerran 10 vuoteen. Työasioista utelu ärsyttää myös tai se että kysytään miksi teillä on tuollaista ruokaa..
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, jos toinen ohitetaan niin että hänen sanomansa ohitetaan ja toistetaan. Yks kerran haukkui sukulaistaan, joka käyttäytyi törkeästi, niin sanoin että kyseinen tyyppi käyttäytyi huonosti, niin hän suuttui minulle. Omissa sukulaisissa ärsyttää jos ne valittaa ettei käydä kun ei ne itsekkään meillä käy kuin kerran 10 vuoteen. Työasioista utelu ärsyttää myös tai se että kysytään miksi teillä on tuollaista ruokaa..
Tuohon sukulaisen haukkumiseen lisäys: hän siis suuttui ja rupesi puolustamaan sukulaisensa käytöstä..
Vierailija kirjoitti:
Tuohon haukkumistilanteeseen lisäys: itse totesin ja hän rupesi puolustamaan sukulaistaan..
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri. Ainoastaan silloin, jos eivät anna mun olla/kulkea rauhassa. Siis sellaiset aggressiiviset tyypit, jotka tunkee mun "tontille", tietää mitä mun pitäis elämässäni tehdä jne.
Sama. Ärsyynnyn lähinnä silloin, kun rajojani ei kunnioiteta. Ärsyyntyminen antaa pontta pitää rajoistani tiukemmin kiinni.
Muuten en hirveästi ota kierroksia muista ihmisistä. Suurin osa on ihan neutraalia porukkaa. Ei meistä ehkä ystäviä tulisi mutta jos asialliset hommat hoidetaan ja tarvittaessa pidetään pieni hajurako, niin kyllä me täällä toimeen tullaan.
Periaatteessa kaikki huonokäytöksiset ja itsekkäät (onkohan sama asia) ihmiset ärsyttävät. Mutta totean vain itselleni, että WT...
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että olet neuroottinen pillueläin (ikuisilla) puolukkapäivillä.
Allua ei ärsytä.
Meidän pitäjässä on varmaan maailman tyhmimmät ja itserakkaimmat jalankulkijat. Useimmat eivät väistä vastaantulijaa, vaikka se vastaantulija kävelisi kevyenliikenteen väylän oikeaa puolta ja se toinen väärää. Useimmat odottavat, että se olen minä, joka väistän heitä. Osa kulkee jopa rinnakkain, kaksin tai kolminkin, mutta kukaan heistä ei väistä. Paikallisia ulkopaikkakuntalaisetkin pitävät tylyinä.