Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muut ihmiset ja heidän käytös sinua?

Vierailija
10.03.2024 |

Millaiset asiat mahdollisesti ärsyttää?

Musta tuntuu et itse ärsyynnyn nykyään todella herkästi muista ihmisistä, heidän tekemisistä, sanomisista. En tiedä miksi. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää huono käytös ja se että ei ole mitään käytöstapoja. Nykyään hyvin yleistä. Näiden typerien älylaitteiden tuijottelijat ärsyttävät, seisovat kaupassa tukkeena ja näyttävät vajailta. Rakkeja on liikaa, melua ja eritteitä joka paikka väärällään. Kauppaan ja kahvilaan pitää tunkea sen rakin kanssa, ei mitään käytöstapoja. Tällainen ei onnistu ulkomailla. Siellä ihmiset kommentoivat junttien toilailua.

En viihdy Suomessa enää, olenkin todella paljon kotona. Matkustan paljon maihin missä ihmiset osaavat käyttäytyä. 

Vierailija
2/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Ainoastaan silloin, jos eivät anna mun olla/kulkea rauhassa. Siis sellaiset aggressiiviset tyypit, jotka tunkee mun "tontille", tietää mitä mun pitäis elämässäni tehdä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä. Mutta ärsyynnyn myös omasta itsestäni. Jotenkin näen ensin ihmisten huonot puolet. Ymmärrän että monella on myös varmasti hyviä puolia mutta mulle kalahtaa heti ne huonot puolet esiin. Harvoin olen väärässä arvioissani mutta joskus kylläkin.

Vierailija
4/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin vähän ihmisten kanssa tekemisissä viimeisen vuoden ajan, että ihan välittömästi ei tule tilanteita mieleen. Työpaikalla kyllä tuohduttaa, kun koetan keskittyä tekemään jotakin aivot surraten ja toinen tulee siihen viereen lukemaan puhelimesta ääneen jotain hassuja juttuja tai muuten puhumaan juuri minulle.

Vierailija
5/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että olet neuroottinen pillueläin (ikuisilla) puolukkapäivillä.

Vierailija
6/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää huono käytös ja se että ei ole mitään käytöstapoja. Nykyään hyvin yleistä. Näiden typerien älylaitteiden tuijottelijat ärsyttävät, seisovat kaupassa tukkeena ja näyttävät vajailta. Rakkeja on liikaa, melua ja eritteitä joka paikka väärällään. Kauppaan ja kahvilaan pitää tunkea sen rakin kanssa, ei mitään käytöstapoja. Tällainen ei onnistu ulkomailla. Siellä ihmiset kommentoivat junttien toilailua.

En viihdy Suomessa enää, olenkin todella paljon kotona. Matkustan paljon maihin missä ihmiset osaavat käyttäytyä. 

Täysin samaa mieltä. Varsinkin somen myötä ihmisistä on tullut epäkohteliaampia ja ylimielisempiä ja käytöstavat ovat vain kadonneet jonnekin. Tuntuu myös, että yhä harvemmalla ihmisellä on minkäännäköistä moraalia.

Vierailija
7/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin introverttinä, joka päivä ärsyttää. Tyhmät ihmiset ärsyttää. Bussissa ärsyttää toiset kanssa matkustajat, jotka eivät ymmärrä antaa tilaa. Kaupassa perseeseen kiinni änkevät toiset jonottajat... Randomit hyvän päivän tutut, jotka kyselevät miten menee.

Omasta mielestäni mulla on hyvä - resting bitch face, joten en ymmärrä miksi ihmiset haluavat aina jutella minulle. Tämän kaiken takia on ihanaa olla kotona ja matkustaa välillä muualle, jossa kukaan ei tunne minua.

Vierailija
8/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn helposti ja haukun kaikki kusipäät samantien. Sanon sitten että mulla on toi Asperger vai mikä se nyt oli.

Vierailija
9/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää peruskäytöstapojen puute sekä ilkeämielisyys joka nykyään vallalla. Ennen edes yritettiin olla ystävällisiä toisille ja pyrittiin ns. yhteiseen hyvään, että maailma olisi parempi paikka. Nykyään toisille nauraminen, ilkkuminen, haukkuminen ja minäminä-asenne on vallalla ja oma napa on monelle tärkein.

Asiakaspalvelussakaan ei välttämättä katsota edes päälle saati tervehditä, yrityksiltä tulee vihamielistä kommenttia jos yrittää jotain asiaa hoitaa, koirat pissatetaan naapurin ikkunan alle, monet ihmiset on muutenkin naama norsunveellä ja äkäisiä. Yritä siinä pysyä iloisena.

Vierailija
10/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikki normaalit ihmiset ja annan sen näkyä päivästä toiseen. Vauhdittaakseni itse kehittämääni murrosta. 🤣🤣🤣

Vierailija
11/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junissa jatkuvasti äänessäolijat. Kerran olin samassa vaunussa sellaisen ihmeellisen toistelijan hokijan kanssa. Puhui koko ajan rasittavalla äänellä. 

Vierailija
12/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nykyään lähes kaikki, jaksan todella huonosti muiden seuraa ja vielä huonommin kaikkea turhaa säätämistä. En jaksa odottaa ketään, en kuunnella mitään, en poiketa omasta suunnitelmasta eikä kiinnosta ihmisten asiat oikeastaan yhtään. 

Vierailija
13/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junissa jatkuvasti äänessäolijat. Kerran olin samassa vaunussa sellaisen ihmeellisen toistelijan hokijan kanssa. Puhui koko ajan rasittavalla äänellä. 

Mulla on työkaveri, jolla on maailman rasittavin puhetapa ja hänen paras kaverinsa on lähes yhtä rasittava. Puhuu kovalla narisevalla äänellä, mutta silti aivan uskomattoman epäselvästi, välillä kiekaisee korkealla nuotilla jotain. Kaverinsa mutisee yhtä epäselvästi, mutta ilmeisesti ymmärtävät kumpikin tätä mutinakieltä, jota minä taas en osaa. Jos tämä kaksikko on kahvihuoneessa, niin otan kahvin mukaani ja juon sen vaikka pukuhuoneessa mieluummin.

Vierailija
14/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää autoilijat, jotka ei osaa liikennesääntöjä! Varsinkin ne, joilla on etuajo-oikeus ja jäävät vaan paikoilleen töröttämään ja viittelöimään. Myös jalankulkijat, jotka tekevät tätä, ovat hiton ärsyttäviä. Jos olen jo nähnyt pysähtymisen vaivan sun takiasi, niin todellakin menet tien yli silloin ensin.

Vierailija
15/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että olet neuroottinen pillueläin (ikuisilla) puolukkapäivillä.

Peräkammarista jyrähdettiin! Katso kuvat!

Vierailija
16/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska käytös tottakai ärsyttää aina. Olenkin ottanut yhdeksi elämäntehtäväksi sen että häpäisen aina huonosti käyttäytyvän ihmisen. Kaikkein tärkeintä on pitää pää kylmänä ja olla triggeröitymättä, silloin pystyy v**tuilemaan toiselle ovelasti. Tosin aika harvoin näitä tilanteita tulee. Töissäkin onneksi ihan ok porukkaa.

Vierailija
17/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää yksi pizzeria/kahvila, jossa toiminta on uskomattoman huonosti ennakoitua ja organisoitua. Mitään ei prepata ja hoomoilaisina vaan ihmetellään, kun yllättäen tänäkin kesäsunnuntaina tuli taas niin paljon asiakkaita. Jos paikalla on enemmän kuin 5 asiakasta, niin tilaustaan joutuu odottamaan vähintään tunnin.

Vierailija
18/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ilkeä käytös.

Vierailija
19/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki ihmiset jotka änkeävät puhumaan tai muutenkin yrittävät päästä lähelleni. Ei vaan kiinnosta ihmiset eikä niiden seura eikä niiden asiat! Haluan olla rauhassa. Sitte nää idiootit tulee jotain avautumaan. Ei vaan jaksa. 

Vierailija
20/48 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kaikki ihmiset jotka änkeävät puhumaan tai muutenkin yrittävät päästä lähelleni. Ei vaan kiinnosta ihmiset eikä niiden seura eikä niiden asiat! Haluan olla rauhassa. Sitte nää idiootit tulee jotain avautumaan. Ei vaan jaksa. 

Mua ärsyttää yksi tuttu, joka ei tajua, ettei kiinnosta hänen seuransa tai juttunsa. Sinnikkäästi vaan yrittää edelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi