Kiinalainen Polestar sähkö"auto" -mainos vie hermot
Kiinalainen Polestar sähkö"auto"(EV) -mainos vie hermot.
Tulee joka helkkarin mainosvälissä, sama onneton uikutuksen päkä.
Kiinalaisten autojen kuten Volvo ja Polestar myynti pitäisi kieltää EU:n alueella.
Kommentit (24)
Jos olet yhtään autoalaa seurannut, niin kiinalaisia autoja ei todellakaan kielletä. Päinvastoin ne tulee markkinoille nyt oikein ryminällä ja sieltä tulee sellaisia merkkejä, mitkä on täällä entuudestaan olleet tuntemattomia. Ei mene kuin alle 10v ja jokainen täällä myyty uusi auto on lähtökohtaisesti kiinalainen. Veikkaan että 5-6v päästä joka toinen täällä myyty uusi auto on jo kiinalainen.
Hämmentävää on ollut kyllä miten loputtomasti noita kiinalaisia sähköautomerkkejä nyt jo on.
Ei pysy enää kärryillä.
Tällä hetkellä lupaavin kiinan malli vaikuttaisi olevan xiaomi su7 max mutta ei tiedä tuleeko koskaan suomeen.
Dream on, dream on....todella rasittava.
Kukaan ei unelmoi kiinalaisesta tuotteesta, niitä ostetaan siksi, että nykyään on pakko.
Eurooppalaisten pitäisi ostopäätöksissään vetää samalla tavalla kotiinpäin kuin amerikkalaiset.
Eurooppalaiset pissivät vieläkin omiin saappaisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisten pitäisi ostopäätöksissään vetää samalla tavalla kotiinpäin kuin amerikkalaiset.
Eurooppalaiset pissivät vieläkin omiin saappaisiinsa.
Juuri näin, EU-kansalaisten kannattaisi suosia eurooppalaisia tuotteita ja pienten maiden omien maiden tuotteita, jotta talous pysyisi pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisten pitäisi ostopäätöksissään vetää samalla tavalla kotiinpäin kuin amerikkalaiset.
Eurooppalaiset pissivät vieläkin omiin saappaisiinsa.
Monien pitäisi ymmärtää tämä. Omaan ostopäätökseen vaikutti se, että rahat jäävät Eurooppaan.
En mä ainakaan osta kiinalaista paskarotteloa, byd, mg tai joku maxus eunukki😂
Vierailija kirjoitti:
Dream on, dream on....todella rasittava.
Kukaan ei unelmoi kiinalaisesta tuotteesta, niitä ostetaan siksi, että nykyään on pakko.
Ajat muuttuu Markkuseni. Nyt Kiina on täyttänyt Euroopan halpistavaroillaan. Jokainen nippelinappeli on aina Kiinasta. Mutta juuri se on radikaalisti nyt muuttumassa. Kiinalaiset tekee aina vain parempia ja parempia tuotteita. Mielikuvat kiinan tuotteista "krääsänä" saattaa vielä istua tiukassa, mutta se muuttuu ja se on varmaa. Kiinalaiset pystyy tuottamaan, ei vain samaa laatua, vaan jopa parempaa laatua kuin mitä Euroopassa. Sen lisäksi ne edelleenkin pystyvät poliittisen toimintamallinsa tekemään niistä erittäin agressiivisesti hinnoiteltuja. Sä voit nyt ajatella mitä ajattelet, mutta kun muutaman vuoden päästä kiinalainen tekee sulle ominaisuuksiltaan paremman auton ja vielä halvemmalla hinnalla mitä täällä valmistettu, niin usko huviksesi: mielesi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää on ollut kyllä miten loputtomasti noita kiinalaisia sähköautomerkkejä nyt jo on.
Ei pysy enää kärryillä.
Tällä hetkellä lupaavin kiinan malli vaikuttaisi olevan xiaomi su7 max mutta ei tiedä tuleeko koskaan suomeen.
Kiinassa on noin 300 omaa sähköautomerkkiä. 300! Anna sen upota tajuntaasi hetki.
"With as many as 300 companies manufacturing EVs in China, the competition is intense, but one homegrown brand is much, much bigger than the rest. Steered by a billionaire CEO, BYD may well soon eclipse Tesla in both tech savvy and sales."
Meillä vasta jokunen kiina-autoa, Maxus, Byd, Polestar. Sieltä on varaa tuupata vaikka maailma täyteen pelkkiä kiina-autoja.
Tässä on jokainen ostanut elektroniikkaa, vaatteita ja muovitavaraa jotka on tehty kiinassa viimeiset 20-30 vuotta. Ihan turha itkeä enää. Me länsimaat tehtiin Kiinasta se mikä se on nyt. Syydettiin sinne rahaa, ostetiin "halvalla". Ja nyt ne tekee myös luxustuotteet (kalliit kulutustavarat, sähköautot) siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dream on, dream on....todella rasittava.
Kukaan ei unelmoi kiinalaisesta tuotteesta, niitä ostetaan siksi, että nykyään on pakko.
Ajat muuttuu Markkuseni. Nyt Kiina on täyttänyt Euroopan halpistavaroillaan. Jokainen nippelinappeli on aina Kiinasta. Mutta juuri se on radikaalisti nyt muuttumassa. Kiinalaiset tekee aina vain parempia ja parempia tuotteita. Mielikuvat kiinan tuotteista "krääsänä" saattaa vielä istua tiukassa, mutta se muuttuu ja se on varmaa. Kiinalaiset pystyy tuottamaan, ei vain samaa laatua, vaan jopa parempaa laatua kuin mitä Euroopassa. Sen lisäksi ne edelleenkin pystyvät poliittisen toimintamallinsa tekemään niistä erittäin agressiivisesti hinnoiteltuja. Sä voit nyt ajatella mitä ajattelet, mutta kun muutaman vuoden päästä kiinalainen tekee sulle ominaisuuksiltaan paremman auton ja vielä halvemmalla hinnalla mitä täällä valmistettu, niin usko huvikse
Ei muutu, ajattelen näin.
Kiina on Venäjän strateginen kumppani ja Euroopan ja länsimaailman kilpailija ja varteenotettava vihollinen joka nykyään jo myös mm. aktiivisesti vakoilee Suomessa.
Voit päättää suositko Kiinaa ja Venäjää vai suositko omiasi.
Kyllä kiinalainen osaa auton tehdä, niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää on ollut kyllä miten loputtomasti noita kiinalaisia sähköautomerkkejä nyt jo on.
Ei pysy enää kärryillä.
Tällä hetkellä lupaavin kiinan malli vaikuttaisi olevan xiaomi su7 max mutta ei tiedä tuleeko koskaan suomeen.
Kiinassa on noin 300 omaa sähköautomerkkiä. 300! Anna sen upota tajuntaasi hetki.
"With as many as 300 companies manufacturing EVs in China, the competition is intense, but one homegrown brand is much, much bigger than the rest. Steered by a billionaire CEO, BYD may well soon eclipse Tesla in both tech savvy and sales."
Meillä vasta jokunen kiina-autoa, Maxus, Byd, Polestar. Sieltä on varaa tuupata vaikka maailma täyteen pelkkiä kiina-autoja.
Tässä on jokainen ostanut elektroniikkaa, vaatteita ja muovitavaraa jotka on tehty kiinassa viimeiset 20-30 vuotta
Eivät tee luxusta, Kiina ja luxus eivät sovi samaan lauseeseen. Kaikki luxus-tuotteet Kiinassa ovat kopioita.
Se on vapaata kauppaa. Vain protektionisti haluaa pitää valmistuksen ja liiketoiminnan omassa maassa. Sellaista ei kannata kukaan taloustieteilijä yleisesti.
Todella oivaltavaa mainontaa. Kommentoijat ylistävät.
Kapitalismin rajaaminen kansallisvaltioihin on loogisesti sama kuin kreationismin väite, että Jumala loi kunkin lajin valmiiksi eikä muuntelua voi olla kuin saman lajin sisällä.
Molemmissa ollaan pohjattoman käpertyneitä sisäänpäin ja ehkä vain ymmärtämättömiä todellisuuden, kapitalismin tapauksessa nykytodellisuuden, luonteesta.
"Eivät tee luxusta, Kiina ja luxus eivät sovi samaan lauseeseen. Kaikki luxus-tuotteet Kiinassa ovat kopioita."
Saattaa sinultakin löytyä kodistasi esimerkiksi hopeoitu tai kullattu esine. Siis vain kopio aidosta kullasta ja hopeasta. Ja jos omistat tapettia, olet vain somistanut talosi kopiolla etkä maalannut itse kuviota. Nahkaesineesi eivät todennäköisesti kaikki ole aitoa nahkaa, vaan kopiota. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisten pitäisi ostopäätöksissään vetää samalla tavalla kotiinpäin kuin amerikkalaiset.
Eurooppalaiset pissivät vieläkin omiin saappaisiinsa.
Kyllä mutta hinnat nousee ja palkat tippuu, mahdoton yhtälö...ainoa keino on opetella olemaan ilman mutta jotenkin ahdistaa töissä käyvänä viettää matalampaa elintasoa mitä naapurin työttömät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinalainen osaa auton tehdä, niin se on.
Kyllä ne (valitettavasti) osaa. Se että mielikuva kiinan-krääsästä istuu tiukassa ei kuitenkaan loppupeleissä paina. Tesla on kovasti pistänyt hanttiin tiputtamalla hintoja. Silti esimerkiksi jo pelkästään nyt BYD Seal tajoaa halvemmalla hinnalla selvästi paremmat ominaisuudet. Ihan siis hemmetti penkkien tikkauksista alkaen. Ihan joka pieni yksityiskohtakin on niillä parempi ja nyt kaitten vielä suhteellisen samaan hintaan. Kiina kuitenkin pystyy tuottamaan noita varmaan puolellakin hintaa, koska se niiden talous ei ole vapaa markkinatalous. Jos keskushallinto päättää, että automarkkinat otetaan euroopassa haltuun, niin nehän sen myös ottaa. Ja jottet mene nyt yksittäisten automallien spekseihin, niin korostan että tämä on yleiskuva. Voi olla että joku VW pystyy tarjoamaan tyyliin pidemmän toimintamatkan ja lämmitetyt perseensuristimet. Voi olla. Mutta kovaa sieltä tullaan ja kun ne hintojaan alkaa tiputtamaan entisestään, niin se on hyvin harva markku joka maksaa edes samasta autosta 10 000e enemmän. Puhumattakaan kun se halvempi on sitten parempi.
Naapurin autopaikalla on tuollainen, sen suoraataan aistii kun se ottaa minusta kuvan ja lähettää Kiinaan kun sitä lähestyn. Mulla on varmasti joku pistemäärä siellä kommunistien järjestelmässä.