Pääseeköhän hammaslääkäripäivystykseen kun ikenistä vuotaa verta syödessäkin?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mene heti ,ettei vaan ole kysymýksessä hampaiden kato. parodontiitti. Suorastaan vaarallista.
Ei teillä alapeukuttajilla päätä palele.Minun kaverilla kävi näin. 2 vuotta kivuliasta hoitoa ja inplantaatit. Kallista.
Mä lopetin hammaslangan käytön jo vuosia sitten, silikoniset hammasväliharjat on paljon tehokkaampia ja kätevämpiä, kannattaa olla tarkkana, että ostaa oikeaa kokoa.
Yksityisistä päivystävistä 24- h hammaslääkäreistä olen nähnyt jotain mainoksia ( Helsinki)
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin hammaslangan käytön jo vuosia sitten, silikoniset hammasväliharjat on paljon tehokkaampia ja kätevämpiä, kannattaa olla tarkkana, että ostaa oikeaa kokoa.
Yksityisistä päivystävistä 24- h hammaslääkäreistä olen nähnyt jotain mainoksia ( Helsinki)
Itselläni on niin tiukat hammasvälit, että hammasväliharjat eivät millään mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on niin tiukat hammasvälit, että hammasväliharjat eivät millään mahdu.
Mullei mene edes hammaslanka, paitsi jos pakottaa väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullei mene edes hammaslanka, paitsi jos pakottaa väkisin.
silikonista hammasväliharjaa käytetään toisella lailla kuin hammaslankaa, eri tekniikka. Ei mene minullakaan hammaslanka helpolla kaikkiin hammasväleihin, mutta hammaslankain menee. silti kun opetteli hammasväliharjan käytön, niin se on kyllä ollut kaikista paras. Ahtaimpiin väleihin käytän kaikista pienikokoisinta hammasväliharjaa. Suuhygienisti opetti oikeasn tekniikan (kannatta oikeasti opetella se tekniikka, hammasväliharjaa kun voi käyttää väärinkin)
Ei poista ongelmaa. No, mutta... jos on alttiutta siihen ientulehdukseen, esim. juuri sen vuoksi, että suussa syljen bakteerikanta on sellainen joka siihen altistaa, niin totta kai, se ongelma on olemassa, mutta kun käyttää harjaa ja hoitaa myös hammasvälien putsauksen, niin kyllä... se ongelma on aika olematon sitten!