Pystyn syömään hyvin kuukaudessa 40 eurolla
Aamiainen: 1 kuppi Xtra-kahvia ja lusikallinen soijaöljyä
Lounas: Keitetty peruna ja porkkana sosekeittona
Illallinen: 2 rkl soijarouhetta liotettuna ja paistettuna kaalin kera. Tästä jää usein lounaaksi
Kommentit (29)
Tämä. Kaikenmaailman makkara-Patet saa liikaa proteiinia.
Hienoa. Sinulta jää sitten mukavasti säästöönkin.
Syötkö noin siksi että haluat vai siksi että on pakko?
Mitä teet säästyneillä rahoilla?
Jos tuohon lisäisi kanamunia, niin saisi vielä koliiniakin, ja olisi aika hyvä ruokavalio.
Hienoa. Minähän sanoin, että 20 eurolla voi ostaa monen viikon ruoat.
Sari S.
Niin. Ihminen selvii ilman ruokaakin vaikka ton kuukauden. Mutta onko se terveellistä?
En mä ainakaan haluaisi näyttää kävelevältä makaroonilta tai zombielta
Ruokailu on nautinto. Hyh, tommosia en suuhuni laita!
Mitä soijan tilalle, jos allerginen?
Minä pystyn syömään hyvin päivässäkin 40 eurolla. En vaan syö.
Minä pystyn syömään hyvin yhellä aterialla 40€ edestä, enemmänki saan menemään.
Ostamme kahdestaan ruokaa noin 140 eurolla viikossa eli kulutuksemme on 15-kertainen omaasi.
MInäpä pystyn vielä vähemmällä. 0€ ja kylläpä vain on masu täynnä koko ajan. Voitinko? 🤔🤔
Joskus on mennyt 3500€ ruokaan samassa ajassa.
Pystyn minäkin mutta hyvin sillä ei syö. Rahkaa välillä 60% alesta. Kaurapuuro ,marjat,kuppi kahvia. Riisipuuroa, ohrapuuroa tms.teetä pari kuppia ja omaa kauraleipää. Porkkanaa, lanttua illan aikana. Hengissä pysyn- rauta muut vitamiinit purkista. Mutta pitää ostaa myöskin muille syöjille. Siinähä se iso lovi lompakkoon, on kuitenkin sen arvoista. Kaikkea ei voi rahassa mitata.
Kyllä noin vähillä kaloreilla pärjää jos ei liiku kotoa mihinkään kuukauteen.
Onhan tuo vähän extremea, mutta kesällä voisi mennäkin. Oma kasvimaa ja kalaa saa järvestä. Syksyllä marjoja ja riistaa. Mutta vain ruoan osalta ja itselle. Lapset tarvitsee enemmän. Kun asutaan hieman sivummassa, kulkemiseen ja päivittäiseen työmatkailuun tarvitaan autoa, joten ruokailu ei ole merkittävin osa elinkustannuksista.
5/5
Ihanteellinen vegaaninen ruokavalio. Oon tosi kade ku en itse pysty.