Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*O*O*HELMIKSIEN KESKIVIIKKO*O*O*

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas myöhäinen minä kirjoittelemassa...

Lupita: Meilläkin oli kahden ekan kanssa Teutonian YK2 vaunut ja niihin seisomalauta ja kummasti se esikoinen sinne väliin mahtui. Tosin kokeilimme sitä silloin naapurin tytön kanssa myös ja hän olikin sen verran pidempi, että hartiat ottivat kiinni työntöaisaan, eikä kuitenkaan osannut vielä nojata hiukan eteenpäin. Mutta meillä toimi mainiosti ja on edelleen käytössä lyhyitä aikoja. Meillä olisi myös käyttämättömänä Britaxin Rock-a-tot turvakaukalo. Se on sellainen siniruudullinen kuosi. Itse ostimme käytettynä Gracon turvakaukalon, koska sen saa laitettua ilman joka kertaista vöiden laittoa ja nyt kun autossa on jo kolme turvaistuinta, niin yritetään minimoida tuota vöiden kanssa puljausta. Mutta siis Britaxin turvakaukola olisi toimettomana täällä Espoossa ja saisit varmasti edullisesti, jos kiinnostaa. Voin laittaa kuvia sähköpostiisi jos haluat?

Mulla on kahdesta ekasta jäänyt pahat peräpukamat eikä lääkärit ole niille tähän asti mitään halunnut tehdä, kun olen saanut, että vielä kolmas lapsi tehdään. Tämän jälkeen operoimme ne varmasti, koska ovat todella kiusalliset. Nyt noin pari viikkoa sitten mulla oli yöllä 1.5 tunnin supistelusessio ja ilmeisesti vauva laskeutui silloin astetta alemmas ja painaa nyt mukavasti peräsuoleenkin ja pullautti siis jo nyt peräpukamat esiin. NAM! Olivat aluksi todella kipeät ja rupesi koko synnytys taas hirvittämään, mutta nyt ovat jo rauhoittuneet. onneksi vatsa toimii ihan hyvin, ettei kipua tule sen kautta lisää.

Meillä hoito järjestyy " hoitotätimme" avulla ja on valmis tulemaan vaikka yöllä meille, niin ei tarvitse lapsia herätellä ja sitten samalla soitamme vanhemmilleni 300 kilometrin päähän, jotka sitten heti lähtevät vapauttamaan hoitotädin ja hoitavat sen aikaa lapsia, kun olemme (toivottavasti) perhehuoneessa miehen ja vauvan kanssa.

Nyt pitää lähteä nukkumaan....

Rosalunda 37 rv tasan! Nyt saisi jo tulla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla