Terveiset Gran Canarialta! Täällä on 22 astetta lämmintä
Terveiset täältä Playa del Inglesistä! Kello on 14.35 ja asteita on 22. Mukava ilma.
Kommentit (22)
Hienoa! Ei ole kysyttävää, mutta kiva että eläkeläiset pääsevät sopivaan paikkaan luitaan lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon turisteja?
Aika paljon on. Mutta ei liikaa.
Sehän on melkein taivas. Yöllä näkyy muuten tähdet, usein. Kivoja aaltoja. Taitaa olla vähän luontoakin, ellei ole betonin keskellä.
Mitä sä täällä palstalla teet? Eikö ole mitään muuta tekemistä?
No mutta tämähän on aivan ihastuttava ja tärkeä asia kuulla! Itse olin viime kuussa Thaimaassa ja Laosissa (toinen koti) ja Laosin maaseudulla oli myös virkistävät 22 astetta päivällä ja 18 yöllä. Olen menossa huomenna Moldovaan, jossa näyttää olevan noin 11 astetta päivällä - kevät tulossa. Kuukauden päästä Burundiin - pirun kuuma, luulen taas..
Aika paljon lämpötila laskenut siitä, kun olimme siellä tammikuussa. Sumloin oli 25-30 astetta koko kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä palstalla teet? Eikö ole mitään muuta tekemistä?<< Täytyy olla todella yksinäistä ja tylsää, kun lomallakin palstailee. Sääliksi käy henkilöä.
Kyllä lämpö kelpaisi. Mutta turistirysä ei oikein huvita.
Hetki sitten oli lähes sata astetta kun saunassa istuskelin.
Minä ainakin nautin maaliskuisesta säästä plus 16 astetta ja kevätsateesta täällä Italiassa. Kesällä kun on 35-40 astetta ei ole kovinkaan nautinnollista paitsi jos nousee kuten itse klo 5 ja pysyy sisätiloissa iltapäivän. Ennen ei ollut täälläkään joka kesä 40 astetta mutta viimeisinä kolmena vuotena on ollut näin. Kesä 30 astetta on hienoa muttei yhtään yli sen. En kaipaa tippaakaan Kanarialle en ole edes käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä palstalla teet? Eikö ole mitään muuta tekemistä?<< Täytyy olla todella yksinäistä ja tylsää, kun lomallakin palstailee. Sääliksi käy henkilöä.
Olin vasta viisi viikkoa pakkolomalla. Koska se ei ole rahapulan synonyymi, lähdin Kanarialle. Vaimo oli töissä, eikä kaveritkaan ehtineet mukaan koko ajaksi. Uusiakin tuttavuuksia ja harrastuksia löytyi, mutta vielä oli aikaa satunnaisesti netissäkin roikkua.
Ihan turhaan siis säälit.
Ihan hyvä paikka , mutta rannalla kaikki veskit tukossa ja pas** aa tulvi lattialle. Päivän kovassa käytössä eikä viemärit vedä tarpeeksi hyvin! Voisi ehkä jonkun rajoituksen laittaa turistin määrälle.
Meillä oli uimavesi 30c.