Miksi tinderissä nainen vastaa aloitusviestiin takaisin, mutta lopettaa heti sen jälkeen?
Voi laittaa lukuisia viestejä, niin ei kuulu mitään vastausta sen jälkeen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Se tajuaa minkälainen olet :D :D :D Vain epätoivoiset alkaa pommittamaan useilla viesteillä. Nainen on fiksu, se näkee nopeasti ne ketkä ovat niitä epätoivoisia, jotka on niin turn off.
Ja stalkkerit alkaa pommittamaan. Sellaiset feidataan, ja naiset toivoo, että ne lopettaa. Ja se, että tulet tänne asiasta ruikuttamaan, kertoo, että olet ruikuttaja ja stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No poista sellainen ja se siitä
No juujuu, mutta tämä kai ei ole Tinderin tarkoitus? Miksei Tinder poiata noita naisia sieltä?
Tinderin pitäisi kostoksi poistaa palvelusta kaikki naiset, jotka eivät pidä sinusta tai halua viestitellä kanssasi? Älä naurata. Naisia on siellä jo valmiiksi vähemmän, eikä kenenkään aika riittäisi viestittelyyn säälistä sellaisille ihmisille jotka eivät kiinnosta. Ja se kiinnostus lopahtaa alussa hyvin helposti jos jutut ovat tyhmiä, tai viestit luokkaa moi ja miten menee. He myös saavat viestejä satoja kertoja sinua enemmän.
Miten niin kostoksi? Kyse on ns. Palvelun toimivuudesta. Jos käyttäjä lähettää tykkäyksen mutta ei koe velvollisuudekseen
Siellä on sopimusrikkomus-tuomari nuhtelemassa ja vaatimassa korvauksia mielensä pahoittaneille.
Anna mä arvaan- nainen on nuori tai nuorehko ( eli miehille = JO 25-vuotias!!!!!) ja kaunis nainen tai keskiverto ( eli oikeasti kaunis),joille kaikki miehet viestittelee, ja sinä olet joku incel-ruipelo,jankkaaja, jolle nainen on kohteliasuudesta lähettänyt Moi-viestin takaisin,ja sinä olet aloittanut rummuttamisen,ja lähettänyt 10 viestiä peräjälkeen,ja nyt sitten tulet tänne ihmettelemään,kun nainen ei olekkaan sinusta kiinnostunut.😅
Tämä on niitä sarjassamme: ksaaneiti hymyili minulle -antaahan se nyt pillua -minulle-kysymyksiä👍
Miten voi auttaa ihmistä joka ei ymmärrä ettei ventovieraalta ihmiseltä voi kysyä joko se on pukenut? Jos on totta niin autisti? Skitsoidi joka ei kykene noudattamaan sosiaalisia sääntöjä? Auttaisiko jos mietit sitä naista niin kuin se olisi sun kaveri tai jos niitä ei ole, niinsisko tai työnantaja. Älä kysele mitään mitä et kehtaisi kysyä noilta.
Mieti.