Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki virpojille.

Vierailija
09.03.2024 |

Menkää kauppaan virpomaan siellä on karkkia.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta sakkia tällä palstalla.

Tervetuloa meille virpomaan. Hyvä mieli tulee ja suklaamunia on varattu palkaksi.

Sairasta? Mitä mahdat tarkoittaa? Sitäkö, etteivät kaikki halua ovikellonpimputtajia häiriökseen?

Tuo sairaus saattaapi viitata siihen että täällä on uhattu virpovia lapsia mm. seksuaalisella häirinnällä ja väkivallalla, ja aikuisten kielenkäyttö aiheesta puhuessa on aggressiivista.

Musta on ihan on ettei tykkää virpomisesta, ja omat lapset virpoo vain etukäteen sovituilla tutuilla (joiden lapset puolestaan virpoo meillä), mutta onhan tässä ketjussa aika kipeää tekstiä aiheesta. 

Vierailija
62/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pimeää porukkaa täällä! 

Ei tarvitse tykätä virpojista mutta käyttäytyä täytyisi osata. Kuka teidät on kasvattanut?!? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tykätä virpojista mutta käyttäytyä täytyisi osata. Kuka teidät on kasvattanut?!? 

Kyseessä on tosi vanha perinne, jota itsekin harrastin ollessani lapsi. Siksi varaan paljon karkkia virpojia varten ja päivystän tuolloin koko päivän kotona:) Kerran, kun mulla oli kyseisenä päivänä este, laitoin kaikki karkit ja munat koriin mun ulko-oven eteen. Viestiksi kirjoitin, että "VAIN yksi namu/oksa". Kotiin tultuani mua odotti valtava kimppu koristeltuja oksia, eikä karkkeja ollut jäljellä enää kuin muutama:D

Vierailija
64/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sinänsä virpominen haittaa, mutta nykyään oksiin tai asuihin ei oikeasti enää edes panosteta. Ja kuten joku täällä aiemmin mainitsikin, monesti lapset jotka virpovat porukassa antavat vain yhden oksan ja olettavat että jokainen muukin saisi palkan.

Vierailija
65/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa lapsillenne että kannattaa jättää ne välikädet pois. Suoraan kauppoihin virpominen on kustannustehokasta.

Kenelle kaupassa virvotaan? Sille kassamyyjällekö?

Vierailija
66/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisi virpojia. Joka vuosi varaan herkkuja mutta joskus ei tule ketään.

Vierailija
67/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sinänsä virpominen haittaa, mutta nykyään oksiin tai asuihin ei oikeasti enää edes panosteta. Ja kuten joku täällä aiemmin mainitsikin, monesti lapset jotka virpovat porukassa antavat vain yhden oksan ja olettavat että jokainen muukin saisi palkan.

Naamiaisasut ei virpomiseen edes kuulu! 

Vierailija
68/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamiaisasut ei virpomiseen edes kuulu! 

Väärin, ennen lapset osasivat pukeutua trulleiksi tai muihin noitamaisiin asusteisiin.

Vierailija
69/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä nykyään ihmiset, kun tätäkin ketjua lukee niin suurin osa on ihan hulluja. Onneksi olen jo vanha ja onneksi asun pikkukaupungissa, täällä ihmisillä ei ole hermot niin kireällä, että lapsia vihattaisiin. Sitten nämä samat vihaajat ihmettelee kun muissa maissa on kivaa ja on yhteisöllisyyttä ja Suomessa aina ankeaa. Hyi! 

Vierailija
70/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi lapsille suoraan ja nätisti sanoa, minä sanon, että kiitos oksasta tässä sinulle palkka. Kyllä ne muut sitten ymmärtävät ja kuulen lorun jokaiselta ja jokainensaa palkkansa. 

Vierailija
71/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen virpomisen idea on? Noituus? Taikominen? Vai mikä?

Vierailija
72/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta sakkia tällä palstalla.

Tervetuloa meille virpomaan. Hyvä mieli tulee ja suklaamunia on varattu palkaksi.

Sairasta? Mitä mahdat tarkoittaa? Sitäkö, etteivät kaikki halua ovikellonpimputtajia häiriökseen?

Tuo sairaus saattaapi viitata siihen että täällä on uhattu virpovia lapsia mm. seksuaalisella häirinnällä ja väkivallalla, ja aikuisten kielenkäyttö aiheesta puhuessa on aggressiivista.

Musta on ihan on ettei tykkää virpomisesta, ja omat lapset virpoo vain etukäteen sovituilla tutuilla (joiden lapset puolestaan virpoo meillä), mutta onhan tässä ketjussa aika kipeää tekstiä aiheesta. 

Minä tulkitsin, että nuo väkivaltaan ja seksiin liittyvät heitot olivat rankkaa huumoria. En jaksa uskoa, että kukaan aidosti lähtisi virpojille esittelemään sukukalleuksiaan tai tekemään väkivaltaa. Noita ihmisiä vaan ilmeisesti ärsyttää jokavuotinen kotirauhan häirintä ja kerjääminen. 

Vierailija
73/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa lapsillenne että kannattaa jättää ne välikädet pois. Suoraan kauppoihin virpominen on kustannustehokasta.

Minä pyytäisin paikalle kauppiaan itsensä, tai jos hän ei ole paikalla, niin myymälävastaavan tai osastopäällikön.

Vierailija
74/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpojille vinkkinä voisin sanoa ettei mene vassarien oville virpomaan. Vassarit ovat pahantahtoista sakkia kuten tältä palstalta voi lukea. Haluavat mielellään pahoittaa pienten virpojienkin mielet ja perustelevat kaiken sen kuinka heitä itseänsä muka joku kamala hallitus kovin kiusaa.

Vierailija
75/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä nykyään ihmiset, kun tätäkin ketjua lukee niin suurin osa on ihan hulluja. Onneksi olen jo vanha ja onneksi asun pikkukaupungissa, täällä ihmisillä ei ole hermot niin kireällä, että lapsia vihattaisiin. Sitten nämä samat vihaajat ihmettelee kun muissa maissa on kivaa ja on yhteisöllisyyttä ja Suomessa aina ankeaa. Hyi! 

Minusta se virpomistouhu on kauheaa. Sehän on demoneiden ja pahojen henkien manaamisen muoto. Ihan kauheaa, kun pikkulapsille ruvetaan opettamaan noidista ja paholaisista ja niiden komentelusta. Ei varmasti tee hyvää pienen lapsen mielenterveydelle. Vastuutonta touhua. 

Vierailija
76/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tietääkö joku?

Vierailija
77/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virpojille vinkkinä voisin sanoa ettei mene vassarien oville virpomaan. Vassarit ovat pahantahtoista sakkia kuten tältä palstalta voi lukea. Haluavat mielellään pahoittaa pienten virpojienkin mielet ja perustelevat kaiken sen kuinka heitä itseänsä muka joku kamala hallitus kovin kiusaa.

Mieluummin niin, että vasemmistolaiset tilastollisesti katsoen ovat korkeammin koulutettuja, järkevämpiä ja vähemmän taikauskoista sakkia kuin oikeistolaiset. Siksi vasemmistolaisia todennäköisesti tympii virpomiseen liittyvä taikauskoinen elementti.

Vierailija
78/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tietääkö joku?

Pahojen henkien karkottaminen.

Vierailija
79/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kauppiaalle. Me aikoinaan 90-luvun alussa mentiin palmusunnuntain jälkeisenä maanantaina pankkiin virpomaan kavereiden kanssa. Pyydettiin että saadaanko mennä pankinjohtajalle virpomaan. Se pankkineiti vähän empi siinä ettei oikein tiedä mutta pankinjohtaja itse kuuli kysymyksen ja huikkasi sieltä huoneestaan että virpomaan vaan. Saatiin säästöpossut pankin puolesta ja kympin setelit kaikki kolme pankinjohtajan omasta lompakosta.

Vierailija
80/111 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos palstalla jauhetaan spermaturvasta ja perssuolinkaisista niin ei voi olettaa että on kauheasti minkäänlaista kasvatusta saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan