Hyvin toimeen tulevana lähinnä huvittaa nää keslustelut
Kommentit (19)
Mikäs niissä huvittaa, koska minua hyvin toimeentulevana huvittaa (tai oikeastaan kauhistuttaa) nämä hallituksen toimien puolustajat.
Olkoon Ap väitteesi varakkuudestasi totta tai ei, voin kertoa sinulle että niiin nopeasti voi kadota "mainen kunnia" ja rikkaudet, ettet kerkiä edes "kissaa" sanoa.
Joten, älä ylpeile ja halveksi köyhiä, voit joku päivä olla jonkun heistä vessan siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen, olet hyvin veroja maksava henkilö. Teitä kansantalous kaipaisi kipeästi lisää.
Ap, älä esitä. Isi ja äiti elättää sua turhimusta.
Sama täällä, aika säälittävää keskustelua ja ainaista vali valia. Menisivät töihin.
Et sitten osaa kertoa, mikä sinua tarkalleen huvittaa.
Kiitos kun kommentoit meille köyhille.
Mukava nähdä että täällä käy vähän varakkaammatkin ihmiset. Lakki päästä.
Kun oikeen naurattaa muiden ahdinko se voi hyvinkin kostautua omaan nilkkaan vaikka syöpänä. Tai lapsillasi. Syöpäläinen kokoomuslainen oletkin. Ansaitset kaiken pahan kun toisille siitä naurat.
Riikka Purra: "kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Perussuomalaisten Bergbom ei aio äänestää oman kansalaisaloitteensa puolesta.
Eduskunta keskusteli bensiinin roimaa veronkevennystä vaativasta kansalaisaloitteesta, jonka takana on kaksi perussuomalaisten nykyistä kansanedustajaa.
Miko Bergbom sanoi, ettei aio äänestää oman aloitteensa puolesta.
Hymyile niin kauan kuin voit. Kuka tahansa voi sairastua vakavasti, saada potkut tai kuolla. Mites sitten suu pannaan???😠
Milloin ylimielisyys kannattaa elämässä, ei koskaan. Olen itse yliopisto-opiskelija enkä halveksi huonompiosaisia. Olen muuten lukenut vuosien varrella näistä korkeamman keskiluokan ja siitä ylempien piirien ihmisistä nimettömiä henkilöhaastatteluja, kuinka ne "kaveripiirit" hylkäävät, jos jollain alkaa menemään huonommin elämässä syystä tai toisesta. Onnea vaan, pidä ne piirisi, jotka arvostavat sinua tasan sen aikaa, kun olet menestynyt. Muiden halveksiminen osoittaa, että on aidosti onnellinen, eiku 😅
Olet vastenmielinen. Olen myös hyvin toimeentuleva mutta ei naurata tippakaan tämä hallituksen "potkitaan jo maassa olevaa"-linja jolle vielä oikein avoimesti naureskellaan ja vitsaillaan leikkuulautojen kanssa. Sivistymätöntä touhua ja väittäisin, ettei ihan tervepäistäkään.
Itse olen keskituloinen, ja silti huvittaa nämä suu vaahtoisten laiskureiden hyperventiloinnit. Ansiosidonnaista leikataan hieman (on edelleen vähintään 75% entisestä tasosta), ensimmäisestä sairauslomapäivästä voi tulla omavastuullinen jollekin täysin marginaalisen pienelle osalle palkansaajista jne. jne. Täällä rääytään aamusta iltaan aivan kuin oltaisiin keskitysleirejä pystyttämässä. 😂
Ap:ta ei huvita keskustelut vaan keslustelut.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keskituloinen, ja silti huvittaa nämä suu vaahtoisten laiskureiden hyperventiloinnit. Ansiosidonnaista leikataan hieman (on edelleen vähintään 75% entisestä tasosta), ensimmäisestä sairauslomapäivästä voi tulla omavastuullinen jollekin täysin marginaalisen pienelle osalle palkansaajista jne. jne. Täällä rääytään aamusta iltaan aivan kuin oltaisiin keskitysleirejä pystyttämässä. 😂
Oletko aamusta iltaan tällaisella pystyynkuolleella vihatrollisekopalstalla? Miksi ihmeessä!
Ja suomen kielikin sujuu upeasti...
Opettelisit nyt kirjoittamaan oikein ensin.
Vierailija kirjoitti:
Hymyile niin kauan kuin voit. Kuka tahansa voi sairastua vakavasti, saada potkut tai kuolla. Mites sitten suu pannaan???😠
Säästöjä on
Toisin sanoen, olet hyvin veroja maksava henkilö. Teitä kansantalous kaipaisi kipeästi lisää.