Ei oo varaa ostaa pyykinpesuainetta
Eikä kyllä shampootakaan. Pakko haista pahalle sitten.
Kommentit (11)
Tiskiainetta saa edullisimmillaan eurolla ja sopii käsinpesuun. Että seli seli vaan.
Pese pelkällä vedellä ja heitä joukkoon vaikka etikkaa. Ja veden lämpötilaksi niin kuuma, kuin mitä materiaali kestää vain.
Heitä vaatteet vaan suoraan koneeseen taloyhtiönpyykkituvassa. Siellä koneessa on reippaasti jäämiä naapureilta.
Osta astianpesuainetta ja pese sillä. Ei tarvi paljon laittaa kun vaahtoaa. En keksi muuta vaihtoehtoa.
Tilaa laskulla fiksuruoasta tai jostain jos rahaa on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Osta astianpesuainetta ja pese sillä. Ei tarvi paljon laittaa kun vaahtoaa. En keksi muuta vaihtoehtoa.
Pyykkikoneeseen ei saa laittaa mitään vaahtoavaa pesuainetta! Itse laittaisin ehkä soodaa ja huuhteluaineeksi etikkaa.
🇺🇦🇮🇱
Prismassa halvin xtran jauhe 1,49e iso laatikko, on oikeasti ihan ok aine. Mobiilissa oli vielä -30% kuponki pyykinpesuaineeseen ja otettiin miehen kanssa kumpikin tuo laatikko ja aineet kestää loppuvuoden eli 2e koko vuoden aineet..ei paha.
Meni pakollisiin ostoksiin 200 e (farkut, sukkia, kuntosalimaksu).
Mulla on shampoota varmaan loppuvuodeksi ja pyykinpesuainetta 4 tai 5 pulloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on shampoota varmaan loppuvuodeksi ja pyykinpesuainetta 4 tai 5 pulloa.
Sama. Ja suihkugeelejä 9 kpl. Olen parantumaton kosmetiikkahamsteri. Voi ap, antaisin omastani jos voisin ! Tulee surullinen olo tällaisista avauksista.
Miksi ei ole varaa?