Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?

Vierailija
09.03.2024 |

Vai onko tämä kivikautinen juttu?

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itse en usean vuosikymmenen taistelulajiharrastuksen jälkeen etsi miehestä suojelijaa (tai elättäjää), vaan tasavertaista kumppania.

Ja toisaalta, naisen elämän vaarallisin mies on aina se oma mies, erityisesti silloin kun miehestä haluaa erota. Mitä kovempi tappelija se mies on, sitä vaarallisempi myös omalle naiselleen.

Koen turvallisemmaksi elämäni, kun itsellä on taistelutaitoja, en tarvitse miestä suojelijaksi ja osaan myös suojella itseäni mieheltäni tarvittaessa.

Vierailija
22/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.

M35

Millä lailla suosii naista?

t. kahdesti avioeronnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa puoliso tai entinen puoliso on uhka naisille, ei niinkään kukaan ulkopuolinen.

Syynä ompi, että miehen oikeudet eron sattuessa on ainoastaan ne oman käden oikeudet.

Tää. Miks avioliittolaki on eron suhteen niin cuck ympäri länsimaita, että se suosii naisia. En ikinä ole mennyt enkä mene naimisiin.

M35

Mikä avioliittolaissa suosii eron suhteen epäreilusti naisia? Se on sukupuolineutraali laki.

Mitä epäreilusti? Sanoin, että se SUOSII naisia. Opettele lukemaan. Ja siten, että nainen saa pitää 90-100% ostetuista tavaroista ja talon vaikka mies olisi ostanut kaiken.

Vierailija
24/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Mikä avioliittolaissa suosii eron suhteen epäreilusti naisia? Se on sukupuolineutraali laki.

Mitä epäreilusti? Sanoin, että se SUOSII naisia. Opettele lukemaan. Ja siten, että nainen saa pitää 90-100% ostetuista tavaroista ja talon vaikka mies olisi ostanut kaiken.

No ei ainakaan lain mukaan saa. 

Vierailija
25/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran että puolustaa oma puolisoa.

Vierailija
26/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naista vahvempi, jotta voi hedelmöittää tämän vaikka nainen ei itse ymmärrä tarkoitustaan

Olen hyvin tietoinen omasta tarkoituksestani. Ja sinulle vinkiksi: se ei ole spermasanko.

Vierailija
27/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitää osata puolustaa, jos sellainen tilanne tulee eteen.

Vierailija
28/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.

Missäs helvetin pumpulissa sää oot eläny kun et ymmärrä maailman olevan täynnä hulluja, jotka voi tulla haastaa riitaa ja vaikka lyödä saman tien ilman syytä. No hyvät sulle sinne maaseudulle, mutta täällä isoissa kaupungeissa meininki on eri.

Pakenemalla ja puhumalla olen tähänkin asti selvinnyt yksin näissä tilanteissa (ei ole ollut mies mukana, vaikka suhteessa olenkin). En kyllä myöskään ole niin hölmö, että lähtisin Helsingin asematunneleihin riitaa haastamaan yöllä. Ei kyllä miehenikään. Minun kokemukseni teinijoukot saattaa tulla hakkaamaan ilman syytä, ja aikamoinen Rambo saat olla, että niille pärjäät yksinäs. Ryöstämään, jos joku tulee, sillä on ase. Ainut, jolle ehkä pärjäis normaali mies yks yhtä vastaan on yksinään tuleva random narkki /hullu ilman asetta. Ja se on aika pieni mahis että se lähtis jonkun random pariskunnan kimppuun.

Vierailija
29/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.

Missäs helvetin pumpulissa sää oot eläny kun et ymmärrä maailman olevan täynnä hulluja, jotka voi tulla haastaa riitaa ja vaikka lyödä saman tien ilman syytä. No hyvät sulle sinne maaseudulle, mutta täällä isoissa kaupungeissa meininki on eri.

Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja kertaakaan mieheni ei ole joutunut tappeluun vaikka yöelämässä säännöllisesti liikutaankin. Jos joku tulee haastaan riitaan niin mies pysyy rauhallisena, lähdetään pois tilanteesta tai pahimmassa tapauksessa kutsutaan turvamiehet tai poliisi paikalle. Omalla käyttäytymisellään voi tuommoiset tilanteet yleensä välttää, toki jos itse on sellainen, että menee hirveässä kännissä örveltään niin helpostihan siinää riitaa tulee.

Vierailija
30/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vastaan? Ap on vaaraksi naisille. 

Vierailija
31/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää ja niin pitää naisenkin puolustaa sekä miestään, että lapsiaan. Muutoin ei ole kyseessä perhe. Perhe puolustaa toisiaan henkeen ja vereen. Muutoin perheellä ei ole merkitystä.

Vierailija
32/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa saada usein nekkuun. 

Kiitos, osaan itse puolustautua. On koulutus siihen ja aselupa. Tosin paras puolustus on olla olematta ärsyttävä qusipää tyyliin ap.

Vierailija
33/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja kertaakaan mieheni ei ole joutunut tappeluun vaikka yöelämässä säännöllisesti liikutaankin. Jos joku tulee haastaan riitaan niin mies pysyy rauhallisena, lähdetään pois tilanteesta tai pahimmassa tapauksessa kutsutaan turvamiehet tai poliisi paikalle. Omalla käyttäytymisellä

Siellä Lontoossa ei olekaan väkivaltaisen kallugeenin omaavia suomalaisia niin paljon kuten täällä. Ja mitä tulee turvamiehien ja poliisien paikan päälle kutsuun niin ei ne sekunnissa siihen ilmesty. Olette olleet hyvin onnekkaita. Täällä Suomessa voi saada turpaan ilman syytäkin.

Vierailija
34/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Tuo ei pidä paikkaansa. Turha esittää täällä mitään keksittyjä juttuja, jotka eivät ole päteviä lain suhteen.

Vierailija
35/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toivon, että mies pystyy tarvittaessa fyysisesti puolustamaan minua uhkaavassa tilanteessa.

- Nainen 34v

Vierailija
36/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa saada usein nekkuun. 

Kiitos, osaan itse puolustautua. On koulutus siihen ja aselupa. Tosin paras puolustus on olla olematta ärsyttävä qusipää tyyliin ap.

No ompas sulla kiukkuinen olo 😅 Pitäisköhän sun lähteä sinne kehään kalluilemaan ja tuhoamaan pari aivosolua? 🤭

Vierailija
37/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toivon, että mies pystyy tarvittaessa fyysisesti puolustamaan minua uhkaavassa tilanteessa.

- Nainen 34v

Puolustatko sinä miestäsi?

Vierailija
38/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Niitä tilanteita on vain leffoissa, kun miehen pitää puolustaa naistaan. Oikeasti ainut puolustaminen mitä naiset tarvitsevat on se että oma mies pitäisi nyrkkinsä kurissa. Ikävä kyllä joka kolmas suomalainen nainen joutuu miehensä pahoinpitelemäksi, eli aika moni mies ei siihen pysty.

Laitas rys sä lähteitä väittämälles.

Vierailija
39/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Itse en usean vuosikymmenen taistelulajiharrastuksen jälkeen etsi miehestä suojelijaa (tai elättäjää), vaan tasavertaista kumppania.

Ja toisaalta, naisen elämän vaarallisin mies on aina se oma mies, erityisesti silloin kun miehestä haluaa erota. Mitä kovempi tappelija se mies on, sitä vaarallisempi myös omalle naiselleen.

Koen turvallisemmaksi elämäni, kun itsellä on taistelutaitoja, en tarvitse miestä suojelijaksi ja osaan myös suojella itseäni mieheltäni tarvittaessa.

Haluatko tulla kokeilemaan taistelutaitojasi miehen kanssa tosielämään?

Vierailija
40/251 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän me ääneen sitä sanota, mutta kyllähän me toivotaan, että mies pahan paikan tullen osaa puolustaa meitä ja itseään.

N58

Millaisen vastauksen antaisi N18 tai N28

N38 antaa saman vastauksen. Jos ihan oikeasti joku ladonoven kokoinen tyyppi alkaisi käydä fyysisesti käsiksi, niin alakynteen siinä jää yksin. En ole ajatellut kärsiä naisiin kohdistuvasta fyysisestä väkivallasta, tuntuu turvalliselta että on kumppani jolla on voimia ja massaa pistää tarvittaessa vastaan.  

Haluat siis itseäsi puolustavan miehen, joka huokuu toksista maskuliinisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan