Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset: oletteko huomanneet, että

Vierailija
16.01.2007 |

olemme tulleet/tulossa vanhoiksi?

Meillä on paljon muistoja sellaisista asioista, joista esim. tämän päivän parikymppisillä ei ole hajuakaan. Puhumattakaan jostain 15-16-vuotiaista. Opetan tämänikäisiä teinejä, ja olen viime aikoina monesti huomannut hämmästeleväni itsekseni sitä, miten nuoria oppilaani ovatkaan.

90-luvulla syntyneitä! Eihän heillä ole mitään omakohtaista kokemusta edes 80-luvusta! 70-luku on heille dinosaurusten aikaa.

Minusta on ihanaa, että olen saanut elää 70- ja 80-luvun. On paljon muistoja, voi nostalgisoida. Esimerkiksi nämä tv-muistot ovat aivan mahtavia!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Järkytykseni tajusin, etteivät kaikki edes tiedä kuka on Michael Jackson... " kuka se on?" Kun käytin häntä esimerkkinä jossain jutussa. Argh, näinkö sitä kalkkiudutaan.

Vierailija
2/2 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin lehdessä oli joku nuori tyttönen joka sanoi ettei voi ymmärtää miten joku on saattanut elää joskus ilman kännykkää, " hänellä on ollut sellainen aina" . Ja itse kun ostin ekan kännyni vasta kun olin jotakin 22v.

Ja toinen kolaus oli toissa viikonloppuna kun näin pitkästä aikaa kummityttöni. Viimeksi kun hänet näin, oli hän mielestäni ihan pikkutyttö ja nyt hän oli minun pituiseni ja ihan aikuisen näköinen!! Ikää minulla on 32. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi