Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
09.03.2024 |

Kadutko tilannetta, jossa sen menetit? Itse olin alle 18 vuotias, ja neitsyyteni menetin osittain  omaa tyhmyyttäni tietyistä syistä johtuen täysin väärän henkilön kanssa. 

Suorastaan tuo mies käytti silloista heikkoa elämäni tilannettani hyväkseen, vaikka olinkin itse vapaaehtoisesti " hommassa" mukana alkoholin vaikutuksen myötä. 

Sinänsä neitsyyteni menettäminen ei ole häirinnyt loppuelämääni mitenkään pilaten jatkojani parisuhdekuvioissani, mutta silti haluaisin antaa vinkin nuorille ihmisille, että älkää hätäilkö impeydestänne irtipääsemiseksi. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaista keskustelua ja aloittajan käyttämiä termejä voi olla vielä vuonna 2024?

Vierailija
42/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eka kerta oli 18-vuotiaana poikaystävän kanssa1980-luvulla. Ollaan yhdessä vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v ja kadun, koska kyseessä olikin vain hyväksikäyttävä tyyppi joka halusi pelkkää seksiä, vaikka luulin että haluaa seurustella kun käytiin useammilla treffeillä ennen seksiä. Alle vuosi tästä tutustuin nykyiseen mieheeni, ja toivoisin että olisin ollut neitsyt vielä silloin ja voisin sanoa, että olen ollut vain yhden ihmisen kanssa elämäni aikana..

Vierailija
44/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali ja harrastanut toistaiseksi vain homoseksiä, mutta sitä ensimmäisen kerran 18-vuotiaana.

Vierailija
45/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen neitsyt.

Välillä mietin "kaikki muut ovat jo tehneet sitä. Milloin minä?". Sitten tulee päiviä milloin on tyytyväinen, ettei ole paineen alla luovuttanut neitsyyttä. N29

Kuitenkin harrastat puolin ja toisin suuseksiä ja anaalia?

Vierailija
46/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettää, säästää, tää kuulostaa ihan joltain suomifilmitermistöltä.

Jos joku koskee vaikka korvalehteenne naiset, niin oletteko menettäneet jotain. 

Säästätte itseänne jollekin prinssille, olette puhtoisia, kun pala nakkia ei ole käynyt siellä.

Vierailija
47/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Ei kaduta. Ihan hyvä kokemus vaikkei yhdessä koskaan varsinaisesti oltukaan. Muutama kuukausi tapailua. 

Vierailija
48/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa mennä naisilla kovasti urheillessa ennenkuin kukaan sinne mitään tunkee.Repeää se limakalvo siis.

Vierailija
49/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v pitkäaikaiselle poikaystävälle.

Oltiin seurusteltu jo tuolloin yli vuosi.

Vierailija
50/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä neitsyt eikä se minua haittaa koska saan riittävän nautinnon masturboimalla. Oma käsi riittää siis minulla korvaamaan sen aidon naisen. 

M32

Vierailija
51/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT 

Multa ei tullut ekalla kerralla verta. Olenko jotenkin outo?

Ei ole se kalvo puhjennut, kyllä sitten tulee ja paljon, näin voi käydä jos toisella osapuolella kovin pieni, itse luulin, että oli 19v, mutta taisikin olla sitten vasta 25v ja sitä verta tuli paljon

Vierailija
52/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

27/53:n kommentoijalle:   Siis pidät jonkin verran vähä-älyisenä nuorta naista, jolle aikuinen, mukamas eronnut vaimostaan, kahden lapsen isä valehtelee päästäkseen päämääräänsä humalatilassa olevan nuoren ja kaiken lisäksi noin 17 vuotiaan nuoren naisen kanssa???? 

Olisi tosiaan riittänyt, kun olisi kuskannut kotiportilleni suoraan, kuten oli puhe, eikä metsästysmajan pihalle keskiyöllä katselemaan tähtiä taivaalta ja " juttelemaan" lisää kahden kesken mukamas niin vaikeasta ihmissuhdetilanteestaan. 

Sitten kun autonsa etupenkin sotkeuduttua verestä, niin voivoi sentään, mikä prkl ilmoille ja paniikki koko äijälle tulikin. TOIVOTTAVASTI  punainen veri imeytyi oikein kunnolla etupenkkiin ikuiseksi muistokseen väärinteostaan!!!!

Tuonkaltaisia miestä pidän ennemminkin täysin älyä vailla olevana huijarina. 

Olisinpa ollut rohkeampi ja vetänyt äijän  ns. raiskauksesta vastuuseen. 

Vierailija
53/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menettänyt mitään mutta ensimmäinen kokemus oli 36-vuotiaana. Oli kamala kokemus enkä halua enää ikinä mitään sellaista. Olen mieluummin loppuelämäni yksin.

Ei välttämättä ole aina yhtä kamalaa.

Jos ekalla kerralla jännittää,  sattuu,  on väärä tai taitamaton kumppani, ei varmasti pysty nauttimaan.

Monille naisille varsinkin seksi on hyvää ja nautinnollista vasta pitkäaikaisemman kumppanin kanssa.

Kun on tunteita ja kumppani välittää ja haluaa ottaa huomioon sinut ja sen,  mistä pidät.

Vierailija
54/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin matkalla menetin neitsyyden ja suominaista en ole kertaakaan pannut. Japanissa naiset arvostaa meihiä.

M28

Vierailija
55/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana.

Oma seksuaalinen suuntautuminen mietitytti pitkään enkä halunnut "kokeilla" ketään. Odotin sitä oikeaa ja se kannatti. Ensimmäinen kertani oli ihan mieletön ja yhä edelleen tämän samaisen kumppanin kanssa yhdessä ollaan.  

Vierailija
56/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanin matkalla menetin neitsyyden ja suominaista en ole kertaakaan pannut. Japanissa naiset arvostaa meihiä.

M28

Joo, arvostaa sen verran, etteivät anna panna itseään. Sitä sun vartalotyynyä ei lasketa naiseksi incel.

Vierailija
57/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT 

Multa ei tullut ekalla kerralla verta. Olenko jotenkin outo?

Ei ole se kalvo puhjennut, kyllä sitten tulee ja paljon, näin voi käydä jos toisella osapuolella kovin pieni, itse luulin, että oli 19v, mutta taisikin olla sitten vasta 25v ja sitä verta tuli paljon

Vierailija
58/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v, ei kaduta ollenkaan. Oli turvallinen ja hyvä kerta ihanan poikaystävän kanssa. Nykyään hän on aviomieheni ja meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Päälle kolmekymppisiä ollaan nyt molemmat.

Vierailija
59/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 vuotias, mies oli 44 vuotias, kokemus oli fantasttinen, en kadu...

Vierailija
60/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vajaa 15-vuotias, ei kaduttanut. Poika oli vanhempi, hänellekin eka kerta. Lyhyestä oli virsi kaunis. En vuotanut varta, mutta vihlaisun tunsin. Tuon jälkeenkin pantiin monta kertaa ja vietettiin aikaa muutenkin yhdessä, mutta ei me ikinä seurusteltu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi