Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
09.03.2024 |

Kadutko tilannetta, jossa sen menetit? Itse olin alle 18 vuotias, ja neitsyyteni menetin osittain  omaa tyhmyyttäni tietyistä syistä johtuen täysin väärän henkilön kanssa. 

Suorastaan tuo mies käytti silloista heikkoa elämäni tilannettani hyväkseen, vaikka olinkin itse vapaaehtoisesti " hommassa" mukana alkoholin vaikutuksen myötä. 

Sinänsä neitsyyteni menettäminen ei ole häirinnyt loppuelämääni mitenkään pilaten jatkojani parisuhdekuvioissani, mutta silti haluaisin antaa vinkin nuorille ihmisille, että älkää hätäilkö impeydestänne irtipääsemiseksi. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, ei kaduta. Selvinpäin olin ja poikaystävä vuoden vanhempi. 

Vierailija
2/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.  Ei kaduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-21v.

Vierailija
4/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v. ja olisi voinut tapahtua vähän aikaisemmin.

Vierailija
5/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettääkö neitsyyden suuseksissä?

Vierailija
6/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin odottaa "sitä oikeaa" tyyppiä, joten olin 18v, kun menetin neitsyyteni. Ei kaduta, vaan se meni just niinkuin piti. Olimme yhdessä useamman vuoden tämän jälkeen, joten ei mikään yhden illan juttu. Oi nuoruus!

Vierailija
7/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt yhtään mitään. Mikä ihmeen kivikautinen juttu tää vieläkin on.

Että jotenkin parempi on sellainen nainen jota ei oo vielä pa..tu. Ei siinä mitään menetetä, ollaan yhtä kokemusta rikkaampia.

Nää on kummallisia nämä termit, joista ei päästä eroon. Toinen on tuoda näytille. Joku toi tyttöystävän näytille. Niikuin kantturan maatalousnäyttelyssä, vai?

Vierailija
8/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17vuotiaana 18 vuotiaan poikaystäväni kanssa, olimme sittemmin 19 vuotta yhdessä.

Ei kaduta, vaikkakaan kokemus ei ollut mitenkään kovin ihana.

Vierailija
9/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v olin, pari vuotta vanhempi kumppani. Ihan hyvin se meni vaikka en ujoudessa uskaltanut sanoa että on ensimmäinen kerta, huomasihan sen sitten kun verta alkoi valua miehen vatsalle.

Vierailija
10/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on 60+

Vierailija
11/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v poikaystävän kanssa, jonka kanssa nyt oltu yhdessä oltu kohta 20v (naimisissa ja lapsia). Ehkä vähän joskus kaduttaa se, että olin niin ujo ja arka, etten ehtinyt kokea nuorena enemmän. Toisaalta olen iloinen, että olen välttynyt kaikelta parisuhdedraamalta kun on jäänyt sellaiset säädöt väliin.

Vierailija
12/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menettänyt yhtään mitään. Mikä ihmeen kivikautinen juttu tää vieläkin on.

Että jotenkin parempi on sellainen nainen jota ei oo vielä pa..tu. Ei siinä mitään menetetä, ollaan yhtä kokemusta rikkaampia.

Nää on kummallisia nämä termit, joista ei päästä eroon. Toinen on tuoda näytille. Joku toi tyttöystävän näytille. Niikuin kantturan maatalousnäyttelyssä, vai?

Toi on kyllä tosi hyvin sanottu. Miksi neitsyyttä pitäisi jotenkin erityisesti "vaalia"? Kunhan on itse niin kypsä seksiin että tekee sen vapaaehtoisesti ja ymmärtää vastuun. Seksistä saa nauttia:)

Vierailija
13/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 tai 26v. Kaduttaa. Toivon, että olisin säästänyt avioliittoon. 

Vierailija
14/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT 

Multa ei tullut ekalla kerralla verta. Olenko jotenkin outo?

Vierailija
15/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 24. Nuorempana en koskaan kohdannut ketään, jonka kanssa olisin voinut kuvitella sen tekeväni. Hänestä tiesin heti kohdatessamme että hän se on. Tilanne olisi tuskin voinut olla parempi, se on edelleen tähänastisen elämäni kauneimpia hetkiä. Harmittaa vain se ettei hänestä tullut loppuelämäni kumppania.

Vierailija
16/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, olin 19 ja tyttöystävä 16. Ei kaduta. Kolme vuotta oltiin yhdessä, 2,5 ekan kerran jälkeen.

Seksi on fyysinen tarve, ei sitä tarvi jalustalle nostaa eikä neitsyys ole mikään itseisarvo.

Sittemmin on tullut juostua jos missä ja nykyisellään viisikymppisenä ei paljon puristele onko ilman tai jos osuu kohdalle niin antaa mennä.

Vierailija
17/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26v. ja olisi voinut tapahtua vähän aikaisemmin.

26 v mullakin ja itse asiassa olisi voinut olla myöhemminkin. Mies oli ihan väärä mulle. 

Vierailija
18/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin menettääkö????

Vierailija
19/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT 

Multa ei tullut ekalla kerralla verta. Olenko jotenkin outo?

Ei läheskään kaikilla tule

Vierailija
20/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn koska harrastin suuseksiä lähes päivittäin miesten kanssa monta vuotta ennen penetraatiota. Aika pervoa se oli imettiin, nuoltiin ja sormetettiin... ????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän