Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
09.03.2024 |

Kadutko tilannetta, jossa sen menetit? Itse olin alle 18 vuotias, ja neitsyyteni menetin osittain  omaa tyhmyyttäni tietyistä syistä johtuen täysin väärän henkilön kanssa. 

Suorastaan tuo mies käytti silloista heikkoa elämäni tilannettani hyväkseen, vaikka olinkin itse vapaaehtoisesti " hommassa" mukana alkoholin vaikutuksen myötä. 

Sinänsä neitsyyteni menettäminen ei ole häirinnyt loppuelämääni mitenkään pilaten jatkojani parisuhdekuvioissani, mutta silti haluaisin antaa vinkin nuorille ihmisille, että älkää hätäilkö impeydestänne irtipääsemiseksi. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v.

Oli aika vaikea nuoruus ja traumoja taustalla, niin ei tuo jälkikäteen ajatellen olisi voinutkaan tapahtua yhtään aikaisemmin. Ei kaduta, vaikka eka tyyppi olikin väärä. Oma rakas kumppani tuli elämään, kun olin 32-v. ja ollaan vielä yhdessä.

Vierailija
22/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v, hieman kesti mutta nyt on aktiivinen seksielämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

63-vuotiaana.

Vierailija
24/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vähä-älyisiä nämä henkilöt, jotka katuvat neitsyytensä menettämistä suostuessaan siihen vapaaehtoisesti. Samaa ryhmää henkilöiden kanssa, jotka katuvat seksiä jos seksikumppani ei tämän jälkeen halua olla enää tekemisissä.

Vierailija
25/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ehkä tapahtuun 😂😂

Vierailija
26/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v ja yhden random jätkän kanssa kehen minulla ei ollut mitään tunteita. Oli kuitenkin tosi kiva kokemus ja jatkettiin satunnaisesti fwb muutama vuosi sen jälkeenkin. En ikinä kertonut hänelle että se oli mun eka kerta, mutta ehkä hän huomasi koska oli niin varovainen verrattuna muihin kertoihin 

Vierailija
27/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääs joltain oikeesti nuorelta mikä on impeys, niin ei tiedä.

Aloittaja on traumatisoitunut 70 vuotias mummo, jonka äiti varoitti "menettämästä" neitsyyttä. Vasta avioliitossa sitten.

Vierailija
28/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko immenkalvosta poksahdus kun se poksahtaa?

Vierailija
29/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana, seurustelua tuossa kohtaa takana muutama kuukausi. Edelleen liki 30-vuotiaana saman kumppanin kanssa, nykyään pienen taaperon vanhempina. 

Vierailija
30/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100

Vierailija
31/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu neuvoo, älkää tytöt antako ainokaistanne. Sitten olette korkattuja ja huonoja naisia, pilaatte arvonne.

Vierailija
32/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 tai 26v. Kaduttaa. Toivon, että olisin säästänyt avioliittoon. 

Säästäny!

Ei herr..n jum..a. Säästäny avioliittoon. 

En olis uskonu, että ton ikäiset pyörii vielä tietokoneella.

Muuten, jos joku olis niin hullu, että säästäs avioliittoon, niin entäs jos seksi ei sen puolison kanssa sujuiskaan?

Vierailija
33/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impi! Miltä vuosisadalta tää termi on?

Ja sit toisinpäin, jos miestä pa..ttaa, niin naisen kuuluu "auttaa" sitä tavalla tai toisella, että se saa "helpotuksen". 

Vierailija
34/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menettänyt mitään mutta ensimmäinen kokemus oli 36-vuotiaana. Oli kamala kokemus enkä halua enää ikinä mitään sellaista. Olen mieluummin loppuelämäni yksin.

Vierailija
35/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä neitsyt

Tuula64, vela

Vierailija
36/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menettääkö neitsyyden suuseksissä?

Ei menetä, se on pettingiä.

Vierailija
37/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v juuri ajokortin saaneena.  Otin päihtyneen naisen kyytiin, lupasi maksaa kyydistä.  Pysähdyttiin linja-auto pysäkille, mentiin ojan taakse syrjään ja riisuttiin housut ja nainen levitti jalkansa.  Olin jo valmiiksi kiimassa ja yritin edestäpäin sisään , sain limaisen terskan jopa huulille kun mällit lensi.  

Vierailija
38/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana. Halusin vaan neitsyydestä eroon. Jenkkihapatusta, että pitäisi olla jotain ihmeellistä ensimmäisellä kerralla. Kolmekymppiseksi olisin saanut itseäni säästää, jos olisin odotellut sielunkumppaniani.

Ei ole neitsyyden menettäminen kaduttanut. Seksi voi olla hyvää, vaikkei kumppani se oikea olekaan. Aika kuivaa olisi elämä ollut ilman sitä välillä.

Vierailija
39/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, menin hänen kanssa naimisiin 18v.

Vierailija
40/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen neitsyt.

Välillä mietin "kaikki muut ovat jo tehneet sitä. Milloin minä?". Sitten tulee päiviä milloin on tyytyväinen, ettei ole paineen alla luovuttanut neitsyyttä. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi