Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
09.03.2024 |

Kadutko tilannetta, jossa sen menetit? Itse olin alle 18 vuotias, ja neitsyyteni menetin osittain  omaa tyhmyyttäni tietyistä syistä johtuen täysin väärän henkilön kanssa. 

Suorastaan tuo mies käytti silloista heikkoa elämäni tilannettani hyväkseen, vaikka olinkin itse vapaaehtoisesti " hommassa" mukana alkoholin vaikutuksen myötä. 

Sinänsä neitsyyteni menettäminen ei ole häirinnyt loppuelämääni mitenkään pilaten jatkojani parisuhdekuvioissani, mutta silti haluaisin antaa vinkin nuorille ihmisille, että älkää hätäilkö impeydestänne irtipääsemiseksi. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 30-vuotiaana neitsyenä tämä aihe vaan masentaa..

Vierailija
62/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa. Ei kaduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin 34-vuotiaana Pattayalla kauniille 16-vuotiaalle ladyboylle.

Vierailija
64/68 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21 v ja kadun, koska kyseessä olikin vain hyväksikäyttävä tyyppi joka halusi pelkkää seksiä, vaikka luulin että haluaa seurustella kun käytiin useammilla treffeillä ennen seksiä. Alle vuosi tästä tutustuin nykyiseen mieheeni, ja toivoisin että olisin ollut neitsyt vielä silloin ja voisin sanoa, että olen ollut vain yhden ihmisen kanssa elämäni aikana..

Älä mieti tuollaista. Minä murehdin aikanaan silmät päästäni, kun en ollut neitsyyden minulta vieneelle miehelle ensimmäinen seksikumppani. Olisin niin halunnut, että olisimme olleet toistemme ainoat. Nyt viiden seksikumppanin jälkeen kun olen löytänyt elämäni miehen, tuntuu ajatus todella naivilta.

Vierailija
65/68 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v tinderin pelimiehelle joka ghostasi heti kun sai haluamansa. Kadun päivittäin. N35

Vierailija
66/68 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 olin,enkäkadu yhtään. Ihana poika oli,kauan oltiin yhdessä.

Vierailija
67/68 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20. En kadu, vaikka mies olikin loppujen lopuksi ihan törppö ja pian sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
68/68 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v vaimo 25, avioliitossa edelleen, olemme edelleenkin toistemme ainoat seksikumppanit. Ekalla kerralla ei oikein huulien väliin edes kalun kanssa ehtinyt, kun häämatka kelomökin parisängyssä toisiimme tutustuessa tuli jo lasti minulta, herkkää sorttia olen. Reisille meni :-). Kyllä sitten kohta pääsi uusinnassa sisällekin, kohta sitä laukesi uudestaan, kiihottava spermaa valuva karvainen pimpsa sai jo silloin hellää hoitoa. Onpa kuumottavaa muistella, nuori kokematon pari, juttelua, hyväilyä, kyselyä ja miettimistä mitä ja miten vois tehdä toiselle hyvää. 

Ei kaduta. Kohta parikytvuotta naimisissa. Edelleen hottis <3. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän