Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä määrä vaatteita on mielestäsi liikaa? Kauhistuin kun laskin kaapissa olevan 22 mekkoa

Vierailija
09.03.2024 |

Määrä tuntuu hurjalta, enkä ole edes mikään kummoinen pukeutuja.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Oon etsinyt koko talven kivaa mekkoa, mutta en oo löytänyt. Mistä te niitä ostatte? Arkikäyttöön, pitkähihainen. 

Vierailija
22/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako Gudrun Sjödeniä on, ap?

Ohiksena vastaan että suurin osa mekoistani on Indiskasta tai Vilasta, tykkään vartalonmyötäisestä. Ja tosiaan paljon neulemekkoja, osa itse tehtyjä. t. Gimsteinn-mallin kutoja :D

Indiskan hippimekot 😆🤣😁😂😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laskeskelin vaatekaapissani olevan kuudetkymmenet (60) ulkoilu-/työhousut. Po. kahdet aktiivikäytössä.

M 45

Ja ulkoilet kerran kuussa.

Vierailija
24/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Oon etsinyt koko talven kivaa mekkoa, mutta en oo löytänyt. Mistä te niitä ostatte? Arkikäyttöön, pitkähihainen. 

https://www.fashiola.fi/naiset/vaatteet/tunikat/?mt=XXL

Vierailija
25/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako Gudrun Sjödeniä on, ap?

Ohiksena vastaan että suurin osa mekoistani on Indiskasta tai Vilasta, tykkään vartalonmyötäisestä. Ja tosiaan paljon neulemekkoja, osa itse tehtyjä. t. Gimsteinn-mallin kutoja :D

Indiskan hippimekot 😆🤣😁😂😄

No eipä ihan tuokaan kuvaus osu vaikka tosiaan esim. kirppiksiä harrastan myös paljon. Edelliskesänä löysin sieltä mahtavan maastonvihreän maxi-mekon joka näyttää ylläni kauniilta kun on vyöllä kurottu vyötärölle.

Vierailija
26/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laskeskelin vaatekaapissani olevan kuudetkymmenet (60) ulkoilu-/työhousut. Po. kahdet aktiivikäytössä.

M 45

Ja ulkoilet kerran kuussa.

Jotain sellaista.

Vierailija
27/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse tuhlata rahaa vaatekauppaan, kun on mitä ottaa omasta vaatekaapista.

Älä pistä mitään pois, jos ovat ehjiä ja sopivia.

Vierailija
28/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, kuinka paljon ja usein mekkoja käytät. Mutta kyllähän yli 20 on aika monta.

Vierailija
29/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.fashiola.fi/naiset/vaatteet/tunikat/?mt=XXL

Miksi klikkaan tunikoihin, kun toinen etsii kivaa mekkoa?

Vierailija
30/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kukaan enemmän kuin parin viikon vaate kerraston?Lisäksi toki yhdet juhla kamppeet ja mitä harrastuskamppeita saattaa tarvita?Kysyn ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
31/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko kukaan enemmän kuin parin viikon vaate kerraston?Lisäksi toki yhdet juhla kamppeet ja mitä harrastuskamppeita saattaa tarvita?Kysyn ihan mielenkiinnosta.

Miksi tarvitsisi. Naiset ovat turhamaisia hamstraajia ja nauttivat tuhotessaan kerskakulutuksellaan maapallon. Osa hankkii vaatteita jopa hankkimisen "ilosta" vain kaappiin lojumaan ilman että edes käyttävät niitä ikinä.

Vierailija
32/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin noita juhlia on monenlaisia, enkä itse mielelläni mene usein samassa vaateparressa juhliin. Kerrastoksi kutsuttiin ennen alusvaatteita, siis alushousuja ja -paitaa. Se, mitä itse kukin tarvitsee, riippuu siitä,  millaista elämää viettää, eli missä on töissä ja mitä puuhaa vapaa-aikanaan.

Vierailija
33/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi. Naiset ovat turhamaisia hamstraajia ja nauttivat tuhotessaan kerskakulutuksellaan maapallon. Osa hankkii vaatteita jopa hankkimisen "ilosta" vain kaappiin lojumaan ilman että edes käyttävät niitä ikinä.

Aivan. Miesten monesti aika paljon kalliimmat ostokset sen sijaan säästävät, jopa ennallistavat luontoa, eikä kukaan oikea mies ole turhamainen. 

Vierailija
34/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaismekko, cocktailmekko, iltapuku, ihan vaan juhlamekko tummana ja vaaleana. Kesämekkoja. Neulemekkoja. Arkimekkoja pitkillä hihoilla ja erilaisilla helman pituuksilla niin toimistoon kuin tilaisuuksiinkin (töissä edustan). Kyllä niitä mekkoja kertyy jos päivittäin käyttää. Metsässä tai lenkillä en mekkoa käytä, muuten aina niin kotona kuin töissäkin.

Vierailija
35/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerraston? NO tietty, jos menee pariksi viikoksi Lappiin talvella, varmaan siksi ajaksi tarvii jotain kerraston tapaista, että tarkenee. :D

Vierailija
36/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 mekkoa ei ole vielä mitään. Olen toipuva vaatehamstraaja/shoppailuriippuvainen ja minulla on reilusti yli 1000 vaatetta. Niistä käytän ehkä 50 aktiivisesti. Pärjäisin varmasti ihan hyvin n. 100 vaatteella, mutta ajattelen että turha noita on  nyt mihinkään kirpparillekaan viedä, kun olen ne kerran ostanut. Lisää ei ole tulossa.

Vierailija
37/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselivaatekaapissa on yleensä 3 mekkoa.

Vierailija
38/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Miesten monesti aika paljon kalliimmat ostokset sen sijaan säästävät, jopa ennallistavat luontoa, eikä kukaan oikea mies ole turhamainen. 

Miehet tosin pääosin käyttävät ostamiaan tuotteita, eikä vapaa-ajan harrastuksiin kuulu itsetarkoituksellinen kauppakeskuksissa kiertely ja itsetarkoituksellinen ostelu vain siksi, että seuraavaksi pääsisi pohtimaan onko vaatteita liikaa jos ei niitä edes käytä.

Vierailija
39/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla enemmän, mutta mulla on muutenkin valtavasti vaatteita. Tykkään vaihdella ja käyttää monenlaisia.

Eri vuodenaikoihin tarvii erilaiset vaatteet ja siinä tietenkin yksi syy vaatteiden määrään. Mä kyllä kierrätän eli ostan itsekin kirpparilta ja lahjoitan sinne. 

Ostan laadukasta, joten vaatteet kestää vuosia ja lempparit onkin pysyneet kaapissa ja käytössä jo vuosia. Osa varmaan jo parikymmentä vuotta. 

Suurin osa vaatteista on klassisia, eikä niistä kukaan huomaa, että ovat jotain vanhoja. Kaikki vaatteet on uudenveroisessa kunnossa eli mitään huonokuntoisia en säilö. 

En uskalla edes laskea tai miettiä kuinka paljon vaatteita on. Kapselivaatekaappia en haluaisi, enkä tykkäisi sellaisesta. Jos tilaa on, niin kivahan se on kun riittää valinnanvaraa. Aina löytyy uutta. Ihan omasta kaapista

Vierailija
40/41 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuodenajalle omat mekot, 5 mekkoa per kausi. Ei 20 ole vielä paljon.

Terveisin, Hemulimekko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä