Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tapailitte ennen suhteen virallistamista?

Vierailija
09.03.2024 |

Kun tutustuitte puolisoonne kauanko meni, että aloitte virallisesti seurustelemaan? Kuinka tiiviisti tapailitte?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotta ja mentiin naimisiin, kestänyt kohta 29 vuotta.

Vierailija
42/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, tarkoitatko kihloihin menoa? Jos sitä niin puoli vuotta, tosin oltiin tunnettu noin vuosi sitä ennen. Kihloissa olitiin reilut puoli vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Homma tuntui selvältä parin-kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, sen vain tiesi, että tässä se nyt on. On oltu yli 3 40 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää

Vierailija
44/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä moten runsaasti on näitä yhdet treffit-seksiä-yön yli-seurustelusuhde-lapsia ja perhe-ihmisiä. Onko kova halu ollut molemmilla pariutua, harvoin treffejä, kova halu seksiin ja sitä kautta suhteeseen vai miten? 

Itse aikoinani treffailin, kävin ravintoloissa ja tooooodeeeella harvoin tapasin sellaisia miehiä joiden kanssa jotenkin synkkasi mukavasti tai oli kemioita. Niin paljon, että se riitti tapailuun ja seksiin saakka. Ja ihan tolkun paikoissa liikuin. Miten toiset löytää heti, naidaan ja naps! 

Nykyisen mieheni kanssa muistaakseni meni kolme kuukautta kun tutustuttiin niin paljon, että edettiin seksiin, puoli vuotta niin oltiin sitten julkisesti paiskuntana. Missään somessa emme olleet. Vaan ihan liikuttiin yhdessä jne. 

No mä tosiaan tunsin mieheni tosi hyvin ennen tuota 1. yötä mistä suhde alkoi melkein 30v sitten.

Tuo on muuten elämäni ainoa kerta kun olen mennyt 1. treffeillä sänkyyn. En edes voi kuvitella sellaista ihan random tyypin kanssa! Mun pitää tuntea kumppani tosi hyvin.

Kummallakin oli tarjokkaita yllinkylin, siitäkään ei ollut kiinni. Ei "epätoivoista hakua", eikä sänkyyn ajanut puutekaan. Suurin osa yötäkin meni jutteluun:)

Vierailija
45/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on minulle sitä kun tavataan ja opitaan tuntemaan se toinen, seurustelussa se tapailukumppani on jo tuttu ja turvallinen ihminen jonka kanssa näkee yhteisen tulevaisuuden ja joka kutsutaan automaattisesti sukujuhliin yms.

Ehkä tässä on hämmennystä ja sukupolvien välisiä eroja siitäkin syystä, että ennen se tuleva seurustelukumppni oli usein kaveri, tuttu, työkaveri, joku jonka tunsi ennestään. Tuolloin tapailuvaihetta ei tietenkään tarvita samalla tavalla kuin jonkun tindertuttavan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi