Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tapailitte ennen suhteen virallistamista?

Vierailija
09.03.2024 |

Kun tutustuitte puolisoonne kauanko meni, että aloitte virallisesti seurustelemaan? Kuinka tiiviisti tapailitte?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viikko

Vierailija
2/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mies alkoi asustelemaan minun luonani alle viikossa. Facebookkiin taidettiin parisuhdestatus päivittää parin kuukauden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuiselämäni tapaillut ainostaan ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kyenneet kunnolla sitoutumaan tai virallistamaan suhdetta. Enkä tapaile enää. 

Vierailija
4/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin ihan vieraalle tuo, että viikon jälkeen aletaan parisuhteeseen... itse ainakin haluan tutustua toiseen ja tunnustella yhteensopivuutta vaikka ihastusta ja kemiaa olisikin. Niiden varaan kun ei voi yksinään rakentaa.

Vierailija
5/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan virallistanut suhdetta kenenkään kanssa vaikka mulla on lapsikin

Vierailija
6/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikuukautta tapailtiin ja viihdyttiin yhdessä kunnes todettiin että molemmilla samat ajatukset. Ei me silleen virallisesti päätetty että nyt aloitetaan parisuhde. Se meni niin. 

Vierailija
7/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin ihan vieraalle tuo, että viikon jälkeen aletaan parisuhteeseen... itse ainakin haluan tutustua toiseen ja tunnustella yhteensopivuutta vaikka ihastusta ja kemiaa olisikin. Niiden varaan kun ei voi yksinään rakentaa.

Ihmiset varmaan ajattelevat tapailun ja seurustelun käsitteet vähän eri tavoilla. Osa rinnastaa, että seurustelu ja tapailu on ikään kuin sama asia. Toiset taas näkee tapailun erillisenä vaiheena jossa harkitaan onko toinen potentiaalinen seurustelukumppani eikä parisuhteeseen haluta lähteä ennen riittävää tutustumista. 

Vierailija
8/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin 3 vuotta ennen kuin mentiin kihloihin.

Vierailija
9/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 10v tapailtiin kavereina, sitten alettiin seurustelemaan. Seurustelu alkoi kun oltiin 17v.

-naimisissa 22v

Vierailija
10/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerran treffeillä (yön yli) ja se oli siinä.

Olimme olleet 1,5v työkavereitatuota ennen. 2vkon kuluttua tapasin mieheni vanhemmat.

Melkein 30v yhdessä

Vierailija
11/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 7 vuotta on mennyt eikä olla virallistettu mitenkään. 

Vierailija
12/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumman virallisesti seurusteleminen?? Oletko sä joku ihme lesta?

Jos et tunne termejä niin konsultoi sanakirjaa: seurusteleminen on romanttista yhdessäoloa. Sitä ei kuuluteta kirkossa, eikä siellä kuuluteta muuten kihlaustakaan. Kihlaus on kahden ihmisen välinen sopimus avioliitosta.

Vierailija
13/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten on mennyt? Tosiaan viikon jälkeen parisuhteeseen. Seksiä ekoilla treffeillä. Tavattiin yökerhossa ja nyt oltu naimisissa 18 vuotta. Meillä on kolme lasta ja iso rivari.

Vierailija
14/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikussa tavattiin, kesän alussa mietittiin että katsotaan kesä ja sen jälkeen (miehen määräaikaisen päättyessä) mies joko jää kaupunkiin tai lähtee kotiseudulleen. Häntä ei siis pidä kaupungissa muu kuin minä. Tuosta on nyt 24 vuotta :)

Kevään aikana treffattiin ehkä kymmenkunta kertaa, kesällä oltiin vkl ja loma yhdessä liki avoliitossa. Mä siis olin siinä kohtaa töissä 80km matkan päässä kotikaupungistani.

Vierailija
15/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon tapailun jälkeen seurusteltiin.

Vierailija
16/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mikä helkkarin 'virallistaminen'.

Ensin tavataan (ekat treffit) ,sitten treffailu lisääntyy eli huomataan että tykätään ja homma sujuu. Tapaillaan,tehdään asioita yhdessä. Ehkä matkustellaan yms. Ihastutaan,tykästytään....sitten onkin kulunut vaikka 6kk tai enemmän. Jossain vaiheessa se on ihan seurustelua. 

Mutta VIRALLISTAA. Miksi? Miksi moinen termi pitää sekoittaa kahden ihmisen väliseen tarinaan.

Vierailija
17/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on mennyt? Tosiaan viikon jälkeen parisuhteeseen. Seksiä ekoilla treffeillä. Tavattiin yökerhossa ja nyt oltu naimisissa 18 vuotta. Meillä on kolme lasta ja iso rivari.

Niin, ihmiset ovat erilaisia ja ei näissä ole oikeita tai vääriä tapoja. Mä kerroin vain miten itse omalla kohdalla koen nämä asiat ja mikä on mun kokemuksissa toiminut. Jokainen tavallaan!

Vierailija
18/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä moten runsaasti on näitä yhdet treffit-seksiä-yön yli-seurustelusuhde-lapsia ja perhe-ihmisiä. Onko kova halu ollut molemmilla pariutua, harvoin treffejä, kova halu seksiin ja sitä kautta suhteeseen vai miten? 

Itse aikoinani treffailin, kävin ravintoloissa ja tooooodeeeella harvoin tapasin sellaisia miehiä joiden kanssa jotenkin synkkasi mukavasti tai oli kemioita. Niin paljon, että se riitti tapailuun ja seksiin saakka. Ja ihan tolkun paikoissa liikuin. Miten toiset löytää heti, naidaan ja naps! 

Nykyisen mieheni kanssa muistaakseni meni kolme kuukautta kun tutustuttiin niin paljon, että edettiin seksiin, puoli vuotta niin oltiin sitten julkisesti paiskuntana. Missään somessa emme olleet. Vaan ihan liikuttiin yhdessä jne. 

Vierailija
19/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mikä helkkarin 'virallistaminen'.

Ensin tavataan (ekat treffit) ,sitten treffailu lisääntyy eli huomataan että tykätään ja homma sujuu. Tapaillaan,tehdään asioita yhdessä. Ehkä matkustellaan yms. Ihastutaan,tykästytään....sitten onkin kulunut vaikka 6kk tai enemmän. Jossain vaiheessa se on ihan seurustelua. 

Mutta VIRALLISTAA. Miksi? Miksi moinen termi pitää sekoittaa kahden ihmisen väliseen tarinaan.

Ei nykyisessä deittikulttuurissa ole aina kovinkaan selkeää milloin on kyse tapailusta jolloin saatetaan tapailla vielä muitakin ja milloin on kyse seurustelusta. Monet haluavat ns. käydä sen keskustelun, että ollaan samalla linjalla onko kyseessä eksklusiivinen "virallinen" parisuhde. 

Vierailija
20/45 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva ajatus piilotella suhdetta muilta jonkin aikaa, vaikka muutaman kuukauden. Sit jos edelleen toisen seura miellyttää, niin miksei sitä sitten kertoisi muillekin. Tosin silloinkin kertoisin vain jos joku kysyisi :D

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä