Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nyt haluakaan, että asutaan yhdessä..

Vierailija
09.03.2024 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten olette ratkaisseet tilanteen?

Muutettiin siis puoli vuotta sitten yhteen. Ollaan seurusteltu muutama vuosi. Riitoja ei pahemmin ole, ja maksetaan kulut puoliksi. Lapsiakaan ei ole.

Mun pärstä (suoraan sanottuna) v*** miestä, kun hän näkee sen joka päivä. Olen antanut tilaa lähtemällä vaikka kävelemään iltaisin, jne.

Olen kysynyt suoraan, että muutanko pois? Ei hän missään tapauksessa vaarallinen ole, mutta nykyään aina jotenkin kärttyinen ja vihainen.

Ero on käynyt mielessä, mutta en haluaisi luovuttaa näin helpolla. Tykkään itse asua avoliitossa. Ei kauheasti houkuttele muuttaminen johonkin yksiöön niin, että näkisimme vaan joskus.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kulta pois. Kohta sut on rikottu kynnysmatoksi ja itsetuntosi on mennyttä.

N56

Ja paskat. Nainen sisustaa miehen ulos omasta kodistaan.

Vierailija
42/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yhteenmuutossa se naisten taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö alkaa. Ja tähän syyllistyy ihan joka nainen. 

Ja kannattaisi opetella semmoinen taito että ollaan ajatella muitakin kuin pelkästään omaa etua, varsinkin parisuhteessa. Parisuhteen pitäis olla yhteistyötä eikö pelkästään sitä että miest tekee ja maksaa kaiken mitä yksin nainen haluaa tapahtuva

Minä haluaisin muuttaa erilleen ja tapailla niin, että on eri asunnot. Miehellä ei vaan ole varaa omaan asuntoon ja hän asuu siksi minun asunnossani. Tuntuu että olen loukussa täällä, kun en raaski heittää toista pois 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Muutin toiseen kaupunkiin, sitten tuli ero. Ihmisistä alkaa todellinen karva paljastua, kun niiden kanssa muuttaa yhteen. Jos toisen elämäntoiveisiin kuuluu perheytyminen ja toinen tarvii niin paljon omaa tilaa ja yksinäistä aikaa, että yhdessä asuminen ei sovellu, niin se on kyllä liian vaikea yhteensovitella. Löysin sittemmin uudesta kotikaupungista mukavan miehen, jonka kanssa muutimme yhteen, enkä ole koskaan joutunut kuulemaan, että naamani vituttaisi.

Vierailija
44/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako isompi asunto ja vaikka autotalli miehelle. Tilaa 

Mistä kannattaa tilata autotalli? 🙃

Kevennystä...

Oikeasti, ap

Mieti haluatko jatkaa näin? Onko sen arvoista?

Vierailija
45/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonut?

Vierailija
46/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet lihonut?

Ai että vuosia yhdessä, ja sitten puolessa vuodessa lihoi yhtäkkiä?

Vierailija
47/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta kulta pois. Kohta sut on rikottu kynnysmatoksi ja itsetuntosi on mennyttä.

N56

Ja paskat. Nainen sisustaa miehen ulos omasta kodistaan.

Jos sua kiinnostaa esittelemäsi aihe niin aloita siitä ketju. Äläkä kaappaa toisten aiheita johonkin ihan muuhun.

48/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
49/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoa kiukuttaa, kun häiritset sen runkkausharrastetta. Ei tuosta mitään tule, ero ja pois muutto ainoa vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi