Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nyt haluakaan, että asutaan yhdessä..

Vierailija
09.03.2024 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten olette ratkaisseet tilanteen?

Muutettiin siis puoli vuotta sitten yhteen. Ollaan seurusteltu muutama vuosi. Riitoja ei pahemmin ole, ja maksetaan kulut puoliksi. Lapsiakaan ei ole.

Mun pärstä (suoraan sanottuna) v*** miestä, kun hän näkee sen joka päivä. Olen antanut tilaa lähtemällä vaikka kävelemään iltaisin, jne.

Olen kysynyt suoraan, että muutanko pois? Ei hän missään tapauksessa vaarallinen ole, mutta nykyään aina jotenkin kärttyinen ja vihainen.

Ero on käynyt mielessä, mutta en haluaisi luovuttaa näin helpolla. Tykkään itse asua avoliitossa. Ei kauheasti houkuttele muuttaminen johonkin yksiöön niin, että näkisimme vaan joskus.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä lähtisin, jos miestä veetuttais nähdä mun naama ja meidän suhde tuntuis väkinäiseltä muutenkin

Vierailija
22/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tajunnut nyt, että hän tarvitsee enemmän sosiaalisesti tyhjää tilaa ollakseen tyytyväinen elämäänsä ja jaksaakseen. Jos ei ole aikaisemmin asunut yhdessä, voi tuo tulla yllätyksenä.

Minä muuttaisin pois, jos olisin sinä.

Jos toisen naama vtuttaa noin pahasti yhdessä asuessa on hyvä sekä muuttaa pois että lopettaa suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
24/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ymmärtää, että naisetkin piereskelevät, kuorsaavat ja röyhtäilevät, niin näitä eroamisia sattuu, vaikka muuten kaikki olisi seinien sisällä kunnossa.

Samoin jos pariskunnalla on käytössään vain yksi vessa, niin eivät aamut ole enää helppoja, kun toinen puuteroi tai ripsilöi tms Clearasiloi itseään 0,5-1 tuntia. Toisen pitäisi päästä vaan käymään aamupissillä.

Siitä sitten lähdette yhteisellä autolla myöhässä töihin. Mies on värjötellyt odottelemassa ulkona jo 10 min skrabaamisen ja lumien harjaamisen + mahd. pihan kolaamisen jäljiltä. Tööttää kerran, mutta ei kahdesti, koska siitä tulisi aivan varmasti sanomista. Nainen saapuu autoon, toilauttaa pari näsäviisasta ilkeilyä kamalasta kiirehdinnästä ja muistaa unohtaneensa käsidesipurnukkansa - onhan nyt syyhyaika.

Ohis: Clerasil-puikkoa ai taida olla enää olemassa, olen usein ettiny...

Meillä kävi näin: oltiin ulkomaan matkalla menty kihloihin, palatessa lentokentällä tuli soitto mun vuokraemännältä: irtisanoi asunnon. No, parin viikon päästä mulla oli firman juhlat, sillä aikaa mies kavereineen muutti mun tavarat. Olin tietty pakannu ja jakanu sälää pois. Kun tulin juhlista, oli patja makkarissa, muuten melko tyhjää. Seuraavana päivänä menin 'uuteen' kotiin, mun tavarat oli siroteltu miehen asuntoon just eikä melkein. 30v on takana...

Meillä kävi siis sujuvasti, vaikken aiemmin ollut edes asunut miehen kanssa. Toki seurustelua oli liki 10v tämän kanssa💕

Ap, mieti mitä Sinä haluat. Älä pelkästään, mitä mies...

Vierailija
25/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahahaa jos mies on sanonut että haaluaa että muutat pois, niin mitä ihmettä sä kyselet ja odotat  !?!? Sitä että mies heittää sut pihalle ja vaihtaa lukot.

Ap itse on kysynyt muuttaisiko pois, lue aloitus ennen kuin alat ilkeilemään. Vaikutat vahvasti olevan inhottava ihminen, sinun kanssasi tuskin kovin moni haluaa asua ainakaan kun luonteesi laatu paljastuu.

Vierailija
26/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa panna muitakin naisia joten sinun pitää muuttaa pois.

Vierailija
27/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitko siis miehen asuntoon vai hankitteko yhdessä yhteisen asunnon?

Meillä etäsuhde muuttui lähisuhteeksi siten, että mies muutti luokseni. Hän kaipasi selvästi enemmän omaa tilaa, joten muutaman vuoden yhdessä asumisen jälkeen päädyimme erillisiin asuntoihin. 

Vierailija
28/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä halua vaan haluaa vain panna tätä naista ilman muuta yhdessäoloa

Vierailija
29/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahaa jos mies on sanonut että haaluaa että muutat pois, niin mitä ihmettä sä kyselet ja odotat  !?!? Sitä että mies heittää sut pihalle ja vaihtaa lukot.

Ap itse on kysynyt muuttaisiko pois, lue aloitus ennen kuin alat ilkeilemään. Vaikutat vahvasti olevan inhottava ihminen, sinun kanssasi tuskin kovin moni haluaa asua ainakaan kun luonteesi laatu paljastuu.

Lue itse myös otsikko, tollo näytät olevan sinäkin.

Vierailija
30/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä halua vaan haluaa vain panna tätä naista ilman muuta yhdessäoloa

Haluaa panna keneltä sattuu saamaan, mutta haluaa pitää myös vakio saanti paikan.

Vierailija
31/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ymmärtää, että naisetkin piereskelevät, kuorsaavat ja röyhtäilevät, niin näitä eroamisia sattuu, vaikka muuten kaikki olisi seinien sisällä kunnossa.

Samoin jos pariskunnalla on käytössään vain yksi vessa, niin eivät aamut ole enää helppoja, kun toinen puuteroi tai ripsilöi tms Clearasiloi itseään 0,5-1 tuntia. Toisen pitäisi päästä vaan käymään aamupissillä.

Siitä sitten lähdette yhteisellä autolla myöhässä töihin. Mies on värjötellyt odottelemassa ulkona jo 10 min skrabaamisen ja lumien harjaamisen + mahd. pihan kolaamisen jäljiltä. Tööttää kerran, mutta ei kahdesti, koska siitä tulisi aivan varmasti sanomista. Nainen saapuu autoon, toilauttaa pari näsäviisasta ilkeilyä kamalasta kiirehdinnästä ja muistaa unohtaneensa käsidesipurnukkansa - onhan nyt syyhyaika.

Meillä se olisin minä (nainen) joka odottaisin miestä autossa. Kuljetaan kuitenkin eri kyydeillä eri paikkoihin töihin.

Aloittajalle sanoisin, että muuta ja eroa. Jos mies sanoisi, että naamani ärsyttää, niin homma olisi taputeltu siinä hetkessä.

Vierailija
32/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhteenmuutossa se naisten taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö alkaa. Ja tähän syyllistyy ihan joka nainen. 

Ja kannattaisi opetella semmoinen taito että ollaan ajatella muitakin kuin pelkästään omaa etua, varsinkin parisuhteessa. Parisuhteen pitäis olla yhteistyötä eikö pelkästään sitä että miest tekee ja maksaa kaiken mitä yksin nainen haluaa tapahtuva

Vierailija
33/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa. Ehdota, että muutat omaan ja katsotte sujuuko sitten paremmin. Jos ei, niin eroatte. Varmaan molemmille parempi ottaa etäisyyttä. Saatat ehkä tajuta, ettei suhde ole sitä mitä haluat. 

Vierailija
34/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue itse myös otsikko, tollo näytät olevan sinäkin.

Otsikko antaa aiheen, sisältö antaa sisällön vaikka kuinka olisit laiska lukemaan ja triggeröidyt jo pelkästään otsikosta ja et jaksa lukea enemmän kun tunteet jo roihahti.

-eri

Vierailija
35/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei rakasta sinua aidosti. Hän on ollut suhteessa kanssasi jostain muusta syystä. Olen pahoillani, mutta tällaiset miehet alkavat vain vihaamaan naistaan ajan kanssa. 

Itse olen nainen ja aloin seurustella enemmänkin miehen aloitteesta. Tunteita minulla ei ollut. Mies ärsytti minua jo aika alussa. Muutimme yhteen, mutta halusin pian muuttaa pois. Koskaan en kuitenkaan häntä pettänyt. 

Vierailija
36/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ymmärrän hyvin ap:n miestä. En minäkään halua muuttaa naisen kanssa saman katon alle. Joskus nuorempana opiskeluaikana yritin, mutta ei siitä mitään tullut. Kuin olisi vankina vieraassa talossa.

Vierailija
37/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yleisesti kaikille yhteenmuuttoa suunnitteleville pareille, älkää muuttako asuntoon jossa toinen jo asuu. Silloin kun on oikeasti yhteinen koti niin se yhteenmuuttokin otetaan vähän vakavammin koska molemmat joutuu todennäköisesti erotilanteessa muuttamaan.

Yhteenmuuton pitää olla samanlainen päätös kuin vaikka naimisiinmeno, ei sellainen johon ajaudutaan olosuhteiden pakosta tai toisen tahdosta/painostuksesta. Koti on maailman tärkein paikka ja molempien pitää kokea olevansa siellä turvassa ja aidosti kotonaan.

Vierailija
38/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kulta pois. Kohta sut on rikottu kynnysmatoksi ja itsetuntosi on mennyttä.

N56

Vierailija
39/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako isompi asunto ja vaikka autotalli miehelle. Tilaa 

Vierailija
40/49 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan yleisesti kaikille yhteenmuuttoa suunnitteleville pareille, älkää muuttako asuntoon jossa toinen jo asuu. Silloin kun on oikeasti yhteinen koti niin se yhteenmuuttokin otetaan vähän vakavammin koska molemmat joutuu todennäköisesti erotilanteessa muuttamaan.

Yhteenmuuton pitää olla samanlainen päätös kuin vaikka naimisiinmeno, ei sellainen johon ajaudutaan olosuhteiden pakosta tai toisen tahdosta/painostuksesta. Koti on maailman tärkein paikka ja molempien pitää kokea olevansa siellä turvassa ja aidosti kotonaan.

Aha, eli kun toisella on oma talo jossa hänen lapset asuu 50% ajasta niin se pitäisi myydä ja muuttaa johonkin muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi