Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Jos näin niin ilmeisesti lentoemännät vain helppoudessaan houkuttelevat? Ja ei liene kovin mairittelevaa olla ns. helppo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Jos näin niin ilmeisesti lentoemännät vain helppoudessaan houkuttelevat? Ja ei liene kovin mairittelevaa olla ns. helppo nainen.
Kyllähän seksiseuraksi kelpaa, yleisesti otettuna, kuka vaan bimbo mutta se kenen kanssa haluaa elämän jakaa ja perheen perustaa niin onkin sitten eri juttu.
Ainakin mitä itse lentäjiä tunnen, ovat kaikki todella mukavia ja sellaisia fiksun tuntuisia. Mistään pettämisistä en tiedä, mutta sellaista positiivista karismaa on monella.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mitä itse lentäjiä tunnen, ovat kaikki todella mukavia ja sellaisia fiksun tuntuisia. Mistään pettämisistä en tiedä, mutta sellaista positiivista karismaa on monella.
Ihan sama tuntemus!
Nyt on menossa sivu 69. Onkohan moni lentäjä ja lentoemo ollut tässä asennossa pettämässä?
Voisiko jo vaihtaa jonkun toisen ammatin? Pettävätkö veturikuskit? Onhan kait heilläkin yöpyviä ja junaemännät. Makuuvaunut voi olla kovassa käytössä tauoilla ;)
Just kävin kentällä pyörähtää ja ah, miten komeita lentäjiä siellä muutamia näin. Kelpaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jo vaihtaa jonkun toisen ammatin? Pettävätkö veturikuskit? Onhan kait heilläkin yöpyviä ja junaemännät. Makuuvaunut voi olla kovassa käytössä tauoilla ;)
se ehkä ei ole yhtä glamööriä
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne ketään hömelöitä pääsekään tuohon ammattiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menossa sivu 69. Onkohan moni lentäjä ja lentoemo ollut tässä asennossa pettämässä?
Ihana asento. Minä ainakin voisi jonkun lentäjän kanssa olla noin!
Yh-äippä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-äippä
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-äippä
Tuskin ne yh-äitejä katselee.
Olisiko vapaita lentäjiä paikalla? Täällä kuuma tytteli vailla seuraa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seksiseuraksi kelpaa, yleisesti otettuna, kuka vaan bimbo mutta se kenen kanssa haluaa elämän jakaa ja perheen perustaa niin onkin sitten eri juttu.
Siksipä ihmettelen miksi niin monet nuoret naiset ottavat tatuointeja, järkyttäviä katuharjaripsiä, ankkahuulia ja värjäävät hiuksiaan ihan keinotekoisen värisiksi. Luulen että monet tasokkaat miehet ennemminkin pitävät luonnollisemman näköisistä naisista. Tyylikkäistä mutta luonnollisen tyylikkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seksiseuraksi kelpaa, yleisesti otettuna, kuka vaan bimbo mutta se kenen kanssa haluaa elämän jakaa ja perheen perustaa niin onkin sitten eri juttu.Siksipä ihmettelen miksi niin monet nuoret naiset ottavat tatuointeja, järkyttäviä katuharjaripsiä, ankkahuulia ja värjäävät hiuksiaan ihan keinotekoisen värisiksi. Luulen ett
Kyllä vaimomatskunainen on luonnollisen näköinen eikä tuollainen keinotekonainen. Silikonibimbojen kanssa voi kyllä naiskennella mutta en sellaista vaimoa haluaisi.
Mies mutta ei lentäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seksiseuraksi kelpaa, yleisesti otettuna, kuka vaan bimbo mutta se kenen kanssa haluaa elämän jakaa ja perheen perustaa niin onkin sitten eri juttu.Siksipä ihmettelen miksi niin monet nuoret naiset ottavat tatuointeja, järkyttäviä katuharjaripsiä, ankkahuulia ja värjäävät
Näin juuri. Tunnen monia ns. statusmiehiä eri aloilta ja totta, kellään ei ole vaimona mitään bimbon näköistä muovinaamaa. Vaimot ovat tyylikkäitä, luonnollisia ja ehostusta kyllä käyttävät, mutta less is more taitaa olla se kulmakivi. Miettikää vaikka kahden edellisen presidentinkin vaimoja: tyylikkäitä, mutta en voisi kuvitellakaan heillä ankkahuulia ja katuharjaripsiä tms.
Ainahan se mennyt niin. Siksi älkää naiset tehkö itsestänne halvan näköisiä.
Olisi kiva saada statusmies sisälleni tänä kesänä. Jos vielä sen saisi jotenkin kiikkin itselleni.
Yh-hoitsu