Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.
Te olette kuitenkin varasijoilla. Aina.
Lentäjät ovatkin onnenpoikia kun on myös varasijanainen olemassa.
Heh, tämä kyllä sellaista shaissea. Ei ne lentäjät petä sen enempää kuin muutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.
Te olette kuitenkin varasijoilla. Aina.
Lentäjät ovatkin onnenpoikia kun on myös varasijanainen olemassa.
Harmittaa kun tullut ruvettua lentäjäksi, saisi muutakin kuin omaa kättä.
T. Dippainssi
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jotkut naiset ovat onnekkaita kun pääsevät naimisiin lentäjän kanssa !
Pikkuvaimotko täällä taas? T. Emo
Täällä on häiriintyneitä emoja tai sellaisena esiintyviä, jotka puhuvat vain kiusatakseen ja nauttivat kun voivat aiheuttaa päänvaivaa. Jos heillä on kokemusta pettävistä lentäjistä, selvittävät nämä asianosaisten kanssa, eivätkä huutele valheita anonyyminä. Joku emo voi päästä pettämään, mutta kunnioituksen puute toisten parisuhteita kohtaan ja varattujen kanssa säätäminen kertoo ihmisestä, eikä tuollaisille ole luvassa oikotietä onneen, päinvastoin.
Lentäjäthän työskentelevät lähes kokoaikaisesti normaalia rutkasti matalammassa ilmanpaineessa, mikä vaikuttaa hapen määrään verenkierrossa ja siten myös aivotoimintaan. Pitkäaikainen lievä hapenpuutos suoraan sanoen tyhmentää aika rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjäthän työskentelevät lähes kokoaikaisesti normaalia rutkasti matalammassa ilmanpaineessa, mikä vaikuttaa hapen määrään verenkierrossa ja siten myös aivotoimintaan. Pitkäaikainen lievä hapenpuutos suoraan sanoen tyhmentää aika rankasti.
Olet kyllä itse aika tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lisää lentäjien puolisoita paikalla? Mun kihlattu aikoo hakea lentäjäksi. Alkaa kyllä vähän mietityttää koko homma kun täältä selviää, että kaikki pettävät sitten eukkojaan reissussa. Ei kuulosta yhtään kivalta.
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!
En usko, että täällä esitetyt jutut pitävät alkuunkaan paikkansa. Jotkut hörhöt spämmäävät. Anna kihlattusi mennä unelmiesi perässä :)
No joo, itse en (tietenkään) lentoemäntäaikoinani harrastanut moisia, mutta ne työkaverit: joskus oli parhaan näköisistä lentäjistä suorastaan kilpailu. Näillä oli matkalaukussa Kaakkois-Aasian lennoilla niukkojen bikinien ohella aina jotain spesiaalia matkalaukussa kapteenia ja perämiestä varten. Huhujen mukaan joskus joku kokeili molempia samaan aikaan. Mutta mitäpä noista, lentäminen on oma maailmansa ja se mitä siellä tapahtuu myös sinne jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä itse aika tyhmä.
Olen itse asiassa todistetusti huippuälykäs sekä korkeakoulutettu ymmärtämään asioita, joista puhuin. Sinä taas taidat olla lentohenkilökuntaa reaktiostasi ja henkilöön käyvästä virheargumentaatiostasi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei pidä paikkaansa kun on paineistettu kabiini, mutta sen voin kertoa, että ainakaan verimäärään ... noh... siellä se ei vaikuta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
No joo, itse en (tietenkään) lentoemäntäaikoinani harrastanut moisia, mutta ne työkaverit: joskus oli parhaan näköisistä lentäjistä suorastaan kilpailu. Näillä oli matkalaukussa Kaakkois-Aasian lennoilla niukkojen bikinien ohella aina jotain spesiaalia matkalaukussa kapteenia ja perämiestä varten. Huhujen mukaan joskus joku kokeili molempia samaan aikaan. Mutta mitäpä noista, lentäminen on oma maailmansa ja se mitä siellä tapahtuu myös sinne jää.
Onpas kevytkenkäistä matkustamohenkilökuntaa! Toivottavasti lentäjät olivat kaikki sinkkuja, sittenhän ei mitään ongelmaa edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas kevytkenkäistä matkustamohenkilökuntaa! Toivottavasti lentäjät olivat kaikki sinkkuja, sittenhän ei mitään ongelmaa edes ole.
Ei sillä ole mitään väliä onko sinkku vai ei - lepojaksolla tapahtunut jää sinne ja kotimaassa odottaa perhe ja pikkurouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä onko sinkku vai ei - lepojaksolla tapahtunut jää sinne ja kotimaassa odottaa perhe ja pikkurouva.
Hoh hoijaa mitä epätoivoisten emojen fantasiointia taas :/
Ei, mutta lentäjäpoikien isillä on yleensä vaimon lisäksi muutama rakastaja.
t. Yksi lentäjäpojan isän rakastajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sillä vähän väliä on!
Koetteko pienkoneiden pilotit yhtä kuumiksi kuin isojen koneiden lentäjät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä iso on parempi kuin pieni.
Vierailija kirjoitti:
No mitä isompi kone, sen hotimpaa;)