Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1261/3364 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin mökillä, siemailen kuoharia ja katselen kun lentokoneet lentävät pilvettömällä taivaalla. Ajatukseni ovat komeissa lentäjissä ja tunnen kosteutta pikkareissa.

Vapaallaoleva emo

Vierailija
1262/3364 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin mökillä, siemailen kuoharia ja katselen kun lentokoneet lentävät pilvettömällä taivaalla. Ajatukseni ovat komeissa lentäjissä ja tunnen kosteutta pikkareissa.

Vapaallaoleva emo

Mä näin kans Emiratesin A380 just lentävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/3364 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaallaoleva emo

Saahan sitä unelmoida. Ei ne lentäjät meitä vaimoja petä. Nauravat teille kanoille. 

Vierailija
1264/3364 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaallaoleva emo

Saahan sitä unelmoida. Ei ne lentäjät meitä vaimoja petä. Nauravat teille kanoille. 

Toinen pettää, toinen ei.

Vierailija
1265/3364 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämmöinen yh-äiti löytäisi komean lentäjän joka ei pettäisi minua kuten ex-palomieheni?

Vierailija
1266/3364 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaallaoleva emo

Niinhän sitä vaimot luulee. Saahan sitä olla sinisilmäinen.

Vierailija
1267/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämmöinen yh-äiti löytäisi komean lentäjän joka ei pettäisi minua kuten ex-palomieheni?

No lentäjäopiskelijoita tapaa ainakin Porissa. Jo työssä olevia lentokentän liepeillä?

Vierailija
1268/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjistä en tiedä mutta ydinvoimainsinöörit kyllä. Heitä on sattunut olemaan muutama yhteisten työkuvioiden takia ja aina ovat olleet varattuja. 

Vierailija
1269/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu komea ja mukava Finskin lentäjä. Pikkuhousut kastuvat kun näen hänet univormussa lähdössä töihin. Mutta hänellä on ihana vaimo ja pari tenavaakin niin en tohdi  kokeilla viehätysvoimaani. 

Vierailija
1270/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asuu komea ja mukava Finskin lentäjä. Pikkuhousut kastuvat kun näen hänet univormussa lähdössä töihin. Mutta hänellä on ihana vaimo ja pari tenavaakin niin en tohdi  kokeilla viehätysvoimaani. 

Kyllä kannattaa kokeilla, uskon että onnistut saamaan hänestä hyvän rakastajan.

Vierailija
1271/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin perheenisä lankeaa tuollaiseen edes! 

Vierailija
1272/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu la llaaa 

Vierailija
1273/3364 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lentäjä keitä työn kautta tunnet ovat juurikin tunnollisen ja vastuullisen oloisia perheenisiä. Silti olen ymmärtänyt, että paljon on pettämisiä ja muuta säätöä. Siltikin olen ymmärtänyt, että todella harvoin nämä kunnolliset perheenisät vaimojaan ja perheitään jättävät vaan eletään jotain kaksoiselämää :/. 

Tämä taitaa olla aika lailla totta. 

Vierailija
1274/3364 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin perheenisä lankeaa tuollaiseen edes! 

Varmaan hänenkin mielessään joskus on että voisi pikkuisen vierasta kokeilla.

Vierailija
1275/3364 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavia ovat nuo lentäjät! Kaikenlaisista tilanteista selviävät ja tuovat meidät matkustajat turvallisesti perille. 

Vierailija
1276/3364 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jotkut naiset ovat onnekkaita kun pääsevät naimisiin lentäjän kanssa !

Vierailija
1277/3364 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.

Vierailija
1278/3364 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.

Te olette kuitenkin varasijoilla. Aina. 

Vierailija
1279/3364 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Indeed. 

Vierailija
1280/3364 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät ovatkin onnenpoikia kun on myös varasijanainen olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi