Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin mökillä, siemailen kuoharia ja katselen kun lentokoneet lentävät pilvettömällä taivaalla. Ajatukseni ovat komeissa lentäjissä ja tunnen kosteutta pikkareissa.
Vapaallaoleva emo
Mä näin kans Emiratesin A380 just lentävän.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin mökillä, siemailen kuoharia ja katselen kun lentokoneet lentävät pilvettömällä taivaalla. Ajatukseni ovat komeissa lentäjissä ja tunnen kosteutta pikkareissa.
Vapaallaoleva emo
Saahan sitä unelmoida. Ei ne lentäjät meitä vaimoja petä. Nauravat teille kanoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaallaoleva emo
Saahan sitä unelmoida. Ei ne lentäjät meitä vaimoja petä. Nauravat teille kanoille.
Toinen pettää, toinen ei.
Mistähän tämmöinen yh-äiti löytäisi komean lentäjän joka ei pettäisi minua kuten ex-palomieheni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaallaoleva emo
Niinhän sitä vaimot luulee. Saahan sitä olla sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämmöinen yh-äiti löytäisi komean lentäjän joka ei pettäisi minua kuten ex-palomieheni?
No lentäjäopiskelijoita tapaa ainakin Porissa. Jo työssä olevia lentokentän liepeillä?
Lentäjistä en tiedä mutta ydinvoimainsinöörit kyllä. Heitä on sattunut olemaan muutama yhteisten työkuvioiden takia ja aina ovat olleet varattuja.
Naapurissani asuu komea ja mukava Finskin lentäjä. Pikkuhousut kastuvat kun näen hänet univormussa lähdössä töihin. Mutta hänellä on ihana vaimo ja pari tenavaakin niin en tohdi kokeilla viehätysvoimaani.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissani asuu komea ja mukava Finskin lentäjä. Pikkuhousut kastuvat kun näen hänet univormussa lähdössä töihin. Mutta hänellä on ihana vaimo ja pari tenavaakin niin en tohdi kokeilla viehätysvoimaani.
Kyllä kannattaa kokeilla, uskon että onnistut saamaan hänestä hyvän rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin perheenisä lankeaa tuollaiseen edes!
Vierailija kirjoitti:
Moni lentäjä keitä työn kautta tunnet ovat juurikin tunnollisen ja vastuullisen oloisia perheenisiä. Silti olen ymmärtänyt, että paljon on pettämisiä ja muuta säätöä. Siltikin olen ymmärtänyt, että todella harvoin nämä kunnolliset perheenisät vaimojaan ja perheitään jättävät vaan eletään jotain kaksoiselämää :/.
Tämä taitaa olla aika lailla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin perheenisä lankeaa tuollaiseen edes!
Varmaan hänenkin mielessään joskus on että voisi pikkuisen vierasta kokeilla.
Taitavia ovat nuo lentäjät! Kaikenlaisista tilanteista selviävät ja tuovat meidät matkustajat turvallisesti perille.
Kylläpä jotkut naiset ovat onnekkaita kun pääsevät naimisiin lentäjän kanssa !
Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset (kuten me lentoemot) ovat onnekkaita kun pääsevät sänkyyn lentäjän kanssa.
Te olette kuitenkin varasijoilla. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Indeed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovatkin onnenpoikia kun on myös varasijanainen olemassa.
Vapaallaoleva emo