Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
621/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lentäjien vaimot millaiset paineet ja pelot olla houkuttelevia miehillenne? Itse nautin siitä, että olen tavallisen bussikuskin vaimo, eikä moisia paineita ole. 

Ei. Ymmärrän oman markkina-arvoni olevan yhtä korkea kuin puolisollani. 

Hyvin sanottu. Täällä myös lentäjän vaimo, joka kirjoittanutkin kommentin tuonne johonkin väliin. Koska mieheni rakastaa minua kovin, haluaa seksuaalisesti  ja eritoten haluaa olla sitoutunut avioliiton myötä, koen että markkina-arvoni on vähintäänkin hyvä, vaikka eihän sellaisia tule nyt arkielämässä mietittyä. Itse luotan puolisoni täysin, eikä tämä naurettava ketju täällä horjuta luottamustani mihinkään suuntaan. 

Vierailija
622/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lentäjien vaimot millaiset paineet ja pelot olla houkuttelevia miehillenne? Itse nautin siitä, että olen tavallisen bussikuskin vaimo, eikä moisia paineita ole. 

Ei tuollaista tarvitse pohtia kun arvostaa itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää niin pettää, vaikka tekisi mitä sirkustemppuja, eikä sillä ole merkitystä millainen kultakimpale kotona on. Vapaa tahto ja hyvä niin. Elämässä yleensä jokainen vastaa jossain vaiheessa teoistaan, harva pääsee lopulta kuin koira veräjästä, syyn ja seurauksen laki. 

Vierailija
624/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiselle kysyjälle: kyllähän lentäjä hyvä puoliso on, jos sellaisen saa itselleen napattua. Ehkä helpoin saalis ei ole. Yleensä älykäs, hyviä puolia muutenkin sillä tarkkaan testattu soveltuvuus ja hyvät tulot. Ja sitten ne lentolippuedut. Siitä vaan kokeilemaan onnea! 

Vierailija
625/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikuskikin haluaa panna muita naisia ja näkee päivittäin enemmän herkkuja teinejä kuin lentäjä.

Noh, varmasti haluaa panna naisia , mutta kummalla käy parempi flaksi? 

Lentäjällä tietysti. Ei kai sitä tarvitse edes kysyä. Naisille miehen ammatti on tärkeä. Naiset ottavat ennemmin tavallisen näköisen lentäjän kuin komean bussikuskin. Miehet ottavat mieluummin kauniin bussikuskin kuin tavallisen näköisen lentäjän 

Näin juuri! Ulkonäöllä ei juurikaan väliä, kunhan on ammattina l e n t ä j ä. 

Vierailija
626/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Luin vain vähän ekaa sivua ja näin paljon yläpeukkuja tässä kommentissa. Ok, ei koskaan itselle lentäjämiestä

Vierailija
627/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Luin vain vähän ekaa sivua ja näin paljon yläpeukkuja tässä kommentissa. Ok, ei koskaan itselle lentäjämiestä

Joo, muut ei petä. 

Vierailija
628/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ota ketään, pettämisen todennäköisyys on nolla.

Vierailija
629/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttta,pillu vapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana

Vierailija
630/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät ovat tavoiteltuja miehiä ja täällä selvästi nyt mollataan heitä, ilmeisesti katkerat ja torjutut naiset. 

Vierailija
631/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä lennolla purseri kuulutti olevansa koneen esimies ja vastaavansa sen turvallisuudesta. Taisi unohtua muutama sana siitä välistä. Olen kuullut emojen myös haukkuvan lentäjiä, heillä on inhokkinsa, joista keskenään juorutaan, sekä aliarvioidaan pahasti lentäjien työtä. Moni emo pitää sitä helppona. Sikäli kuulostaa erikoiselta, että olisivat heidän peräänsä, ja antaisivat heille peräänsä, ainakin tämän ketjun perusteella. 

Vierailija
632/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko muuten millään tavalla lentoyhtiöstä? 

Vierailija
633/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitte mitä menoa siellä on.

Vierailija
634/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on naisten vika. Heitä on hyvin esillä. Tietävät lentäjän tulotason, älykkyyden, täsmällisyyden, päättäväisyyden ja vielä komea uniformukin.

Vierailija
635/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, muut ei petä. 

Mutta jonkinlainen itsesuojeluvaisto on hyvä olla ja jos lähes 100 pros lentäjistä pettää, niin en tule koskaan ottamaan tuollaista riskiä. 

Vierailija
636/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju antaa lentoemännistä nolon vaikutelman. 

Vierailija
637/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutelma on aivan oikea. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
638/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä ketju antaa vaimoista nolon vaikutelman, kauhea tarve mollata lentoemäntiä. Muutenkin vaikuttavat yksinkertaisilta, kuorossa hoetaan ettei oma mies ainakaan petä. 

Vierailija
639/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät on alfoja. Ne nussii ihan vítusti.

Vierailija
640/3364 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä ketju antaa vaimoista nolon vaikutelman, kauhea tarve mollata lentoemäntiä. Muutenkin vaikuttavat yksinkertaisilta, kuorossa hoetaan ettei oma mies ainakaan petä. 

Tietysti, koska olet emo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme