Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
601/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Jep. Sääliksi käy sairaanhoitajien miehiä. Eivät tajua miksi se oma rakas on niin väsynyt aina eikä seksikään maistu.

No ei varmaan kun paikat on hellänä duunipäivän jälkeen.

Tutkimusten mukaan potilastöitä tehdään jopa VAIN 2 TUNTIA työajasta. Loppuaika kuluu esimerkiksi kansliassa ja liinavaatevarastolla.

Heh, ei ehkä ihan noin, mutta mulla kokemuksia sekä lentäjistä että lääkäreistä pettäjinä. Opiskelin sh:ksi, mutta valmistuttuani suoraan lentoemännän hommiin. Siellä

Olet vain yksi esimerkki niistä naisista, joille varattujen kanssa säätäminen on osa luontoa ja sulka hattuun. 

Vierailija
602/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on lentäjänä ja huvittaa kyllä lukea tätä palstaa. Olemme olleet yhdessä kauan ja hänkin lentäjän työssä toistakymmentä vuotta.

Tunnen mieheni läpikotaisin ja ihan varmasti olisin saanut edes pientä vihiä pettämisestä, jos sellaista olisi ollut. Joskus täytyy vaan jättää tällaiset höpinät omaan arvoonsa ja luottaa siihen molemminpuoliseen luottamukseen ja rakkauteen.

Mieheni on monesti sanonutkin, ettei missään tilanteessa pettäisi minua ja ollaankin puhuttu, että se olisi todennäköisesti suoraan avioeron paikka. Sitä riskiä kumpikaan ei halua ottaa. 

Et muuten ole ainoa tämän ketjun eiminunmieheni-naisista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on katkeria ja kateellisia emäntiä. Harmittaisihan se jos olisi jo ikääntynyt ja joutunut toimimaan panopuuna, eikä kaikki se yritys olisi tuottanut mitään tulosta. Ei lekoisaa elämää lentäjän rahoilla. Sitten tulet kertomaan anonyyminä tietäväsi varmasti että kaikki pettävät. Antaa se varmasti tuossa tilassa edes jonkinlaisen tyydytyksen tunteen. 

Vierailija
604/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lentäjä maksaisin mielummin huoralle kuin olisin emännän kanssa. Kuulostavat käsittämättömiltä naisilta, materiaali on aivan omaa luokkaansa. 

Vierailija
605/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Jep. Sääliksi käy sairaanhoitajien miehiä. Eivät tajua miksi se oma rakas on niin väsynyt aina eikä seksikään maistu.

No ei varmaan kun paikat on hellänä duunipäivän jälkeen.

Tutkimusten mukaan potilastöitä tehdään jopa VAIN 2 TUNTIA työajasta. Loppuaika kuluu esimerkiksi kansliassa ja liinavaatevarastolla.

Heh, ei ehkä ihan noin, mutta mulla kokemuksia sekä lentäjistä että lääkäreistä pettäjinä. Opiskelin sh:ksi, mutta valmistuttuani suoraan lentoemännän hommiin. Siellä

Löysit kuin löysitkin viimein puolison. Onnea! 

Vierailija
606/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on katkeria ja kateellisia emäntiä. Harmittaisihan se jos olisi jo ikääntynyt ja joutunut toimimaan panopuuna, eikä kaikki se yritys olisi tuottanut mitään tulosta. Ei lekoisaa elämää lentäjän rahoilla. Sitten tulet kertomaan anonyyminä tietäväsi varmasti että kaikki pettävät. Antaa se varmasti tuossa tilassa edes jonkinlaisen tyydytyksen tunteen. 

Tämä. Monet ovat todella kateellisia vaimoille, joiden paikoille olisivat itsekin halunneet. Siksi tämä keskustelu täällä on sen sävyinen mitä on. 

Vierailija
607/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lentäjien vaimot millaiset paineet ja pelot olla houkuttelevia miehillenne? Itse nautin siitä, että olen tavallisen bussikuskin vaimo, eikä moisia paineita ole. 

Vierailija
608/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ketju. Haukutaan kaikki lentoemännät tyhmiksi, hu oriksi, jne. Miehissä ei tietenkään ole koskaan mitään vikaa. Olette te varsinaisia sankareita kyllä. Haukutteko te samalla tavalla niitä varattuja miehiä, jotka käyttää naisia hyväkseen?  Naisten mustasukkaisuus ja kateellisuus on kyllä hirveä asia, täytyy sanoa. Ja ei, en ole lentoemäntä.

Vierailija
609/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lentäjien vaimot millaiset paineet ja pelot olla houkuttelevia miehillenne? Itse nautin siitä, että olen tavallisen bussikuskin vaimo, eikä moisia paineita ole. 

Bussikuskikin haluaa panna muita naisia ja näkee päivittäin enemmän herkkuja teinejä kuin lentäjä.

Vierailija
610/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ketju. Haukutaan kaikki lentoemännät tyhmiksi, hu oriksi, jne. Miehissä ei tietenkään ole koskaan mitään vikaa. Olette te varsinaisia sankareita kyllä. Haukutteko te samalla tavalla niitä varattuja miehiä, jotka käyttää naisia hyväkseen?  Naisten mustasukkaisuus ja kateellisuus on kyllä hirveä asia, täytyy sanoa. Ja ei, en ole lentoemäntä.

Mistä ihmeen hyväksikäytöstä horiset?

Vierailija
611/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikuskikin haluaa panna muita naisia ja näkee päivittäin enemmän herkkuja teinejä kuin lentäjä.

Noh, varmasti haluaa panna naisia , mutta kummalla käy parempi flaksi? 

Vierailija
612/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ex-mies oli lentäjä. Oli aina tympeä minua kohtaan ja pääosin kaikkia muitakin vaimonsa ystäviä kohtaan. Töissä kuitenkin lentäjä oli ihan toinen persoona, tosi pidetty, herrasmies ja sosiaalinen, naistyökavereidensa kommentit olivat todella ylistäviä.

Työmatkoillaan häntä ei tavoittanut puhelimitse, puhelin oli kuulemma tallelokerossa. Outo tyyppi kaikkiaan oli, epäilin että pettää. Ystävättäreni ei epäillyt pettämistä mutta otti kuitenkin eron muista syistä ja on päätöksestään tosi onnellinen. 

Vierailija
613/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten minkäänlaisia paineita! Saattaa asiaan liittyä joitain henkilökohtaisia avuja, muttei niistä sen enempää. Sen verran paljastan, että avuja on enemmän kuin muutama. :D

Vierailija
614/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ansaitusti. Oletko lukenut täältä heidän viestejään? Eikö se kerro sinulle mitään? 

Vierailija
615/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, varmasti haluaa panna naisia , mutta kummalla käy parempi flaksi? 

Lentäjällä tietysti. Ei kai sitä tarvitse edes kysyä. Naisille miehen ammatti on tärkeä. Naiset ottavat ennemmin tavallisen näköisen lentäjän kuin komean bussikuskin. Miehet ottavat mieluummin kauniin bussikuskin kuin tavallisen näköisen lentäjän 

Vierailija
616/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuel ei  petä  !   

Terveisin   Jimena 

Vierailija
617/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa on paljon enemmän värejä kuin näissä teksteissä. Näissä keskusteluissa totuus typistyy kapeaksi. Aika huvittavaa seurattavaa kun jokaisen mieheensä luottavan vaimon tekstiin ilmestyy viesti, jossa hänet kyseenalaistetaan. Millä meriitillä joku näitä arvioi. Se, että on törmännyt ilmiöön ja on itse sekaantunut petollisiin verattuihin, ei tarkoita että 95% kaikista Finnairin lentäjistä olisi sekaantunut heihin. Aikamoinen työsarka emoilla. Paljonkos siellä lentäjiä on, 500-800? Antakaa mielummin tarkat luvut ja pitäkää kirjaa lentäjistänne emot. Kuvaatte nämä petoksen tekijät ja luovutatte tiedot eteenpäin. Todisteita ei ole vaikea kasata. Sen jälkeen kaikki uskovat. 

Vierailija
618/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä ainakin: 

Sukeltajat

Sähkömiehet

Junankuljettajat

Jäteautonkuljettajat

Roskakuskit

Kauppojen hyllyttäjät

Siivoajat

Kirjaston työllistetyt työntekijät

Presidentit

Lastenhoitajat

Jalkojenhoitajat

Myyjät/kassat

Räätälit

Suutarit

Metrokuskit

Vierailija
619/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja katkerat emot vs. vaimot 

Vierailija
620/3364 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ymmärrän oman markkina-arvoni olevan yhtä korkea kuin puolisollani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi