Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lentäjien vaimojen on nyt pidettävä miehiään todella hyvänä kun isot palkankorotukset tulevat.
Palkakororotukset menevät mielikkilentoemolle ostettaviin Victorias Secret hepeneisiin
Vaimoille ostavatkin aitoa luksusta, esim. Christian Dioria, eikä mitään pissis Victoria secretiä
Ykköselle ykköslaatua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lentäjien vaimojen on nyt pidettävä miehiään todella hyvänä kun isot palkankorotukset tulevat.
Palkakororotukset menevät mielikkilentoemolle ostettaviin Victorias Secret hepeneisiin
Vaimoille ostavatkin aitoa luksusta, esim. Christian Dioria, eikä mitään pissis Victoria secretiä
Ykköselle ykköslaatua
Käyvätkö lentäjät oikeasti jossain laukku- tai kosmetiikkaostoksilla tuolla maailmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Käyvätkö lentäjät oikeasti jossain laukku- tai kosmetiikkaostoksilla tuolla maailmalla?
Miksi eivät kävisi? Kuka nyt ostaa mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Kakkoselta saakin myös kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Kakkoselta saakin myös kakkosta.
Siihen joutuvat antautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mieheni ainakaan...
...saa kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mieheni ainakaan
No mistäs tiedät!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tiedät!?
No mistäs tiedät, ettei oma puolisosi petä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tiedät!?
No mistäs tiedät, ettei oma puolisosi petä sinua?
Kyllähän siitä hyvin usein jotain merkkejä on. Ja pakko vaan luottaa, eikä etsimällä ala etsimään jotain merkkejä ja ala epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Mieheni (lentäjä) käy pyynnöstä, mutta ei ole mitään mielipuuhaa. Yleensä layoverilla kuntoilee ja lepäilee, käy jotain haukkaamassa ja jotain nähtävyyksiä ehkäpä. Shoppailee vain harvoin. Yleensä jotain hyödyllistä ja lapsille jotkut pienet jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Mun mies ei ainekaan käy. Lupasi kyllä ostaa ihan täältä koti Suomesta mulle uuden siimaleikkurin 10v hääpäivälahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne pettää.
Koska on mahdollista ja kiinni jäämisen riski olematon.
Eivät todellakaan kaikki vaikka kuinka olisi mahdollista
Eikä kiinni jäämisen riski koskaan ole olematon, varsinkin jos sekaantuu omaa kollegaansa. Riski on aika suuri.
Alalla olevana tiedän useammankin tapauksen vuosien varrelta, jossa katkera toinen osapuoli, yleensä kabiinin puolelta, olettaa jotain pidempiaikaista tai että toinen jättää vaimonsa yms ja sitten kun ei menekään niin kuin haaveissa, kertoo asiasta, myös sille vaimolle toisinaan.
Vaimo antaa anteeksi pienet syrjähypyt ja pitä
Vaimolle riittää, että saa elellä lokoisaa elämää hyväpalkkaisen miehen rinnalla ja pitää mies kaikin puolin tyytyväisenä.
Millainen nainen on lentäjien mieleen, vaimoksi siis?
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen on lentäjien mieleen, vaimoksi siis?
Joustava :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykköselle ykköslaatua
Mun mies ei ainekaan käy. Lupasi kyllä ostaa ihan täältä koti Suomesta mulle uuden siimaleikkurin 10v hääpäivälahjaksi.
Viisas mies. Kyllä siimaleikkurilla kotona enemmän järkevää käyttöä on kuin laukuilla ja dödöillä.
Kyllähän se usein noin on.