Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi että naiset kokevat rikkaat, statusammatin omaavat miehet kuumina, myös nämä kyseiset miehet kokevat olevansa oikeutettuja pettämään enemmän kuin köyhät veljensä. Koska tuovat niin leveän leivän kotiin niin ansaitsevat varmasti mielestään myös vähän extrahupia
Ja luottavat siihen, että vaimot eivät ihan hevillä jätä. Moni lentäjä kuitenkin pohjimmiltaan (keitä nyt heitä tunnen) melko perinteisiä perheenisiä ja kokevat vastuun perheestään ja ero ei siihen sovi. Oletteko myös huomanneet, että usein nämä lentäjien vaimot ovat sellaisia ihan tavallisia naisia, ei tosiaankaan mitään erityisen laitettuja tai näyttäviä? Ehkä sitten vaimona arvostavat erilaisia naisia kuin rakastajattaret ovat?
Minä tunnen sattumien kautta äkk
Joo kaikki nämä kommentit, joissa vaimot muka ovat tavallisia eivätkä erityisen kauniita ovat takuuvarmasti emojen käsialaa. Asumme alueella jossa asuu paljon lentäjiä ja lasten päiväkotien, koulujen ja harrastusten kautta tiedän useita lentäjien rouvia ja ketään rumaa en ole nähnyt. En edes tavallisen näköisiä vaan kauniita ovat. Eivät mitään ankkahuulia vaan luonnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimot/tyttöystävät ovat kouluttautuneita ja fiksuja
Näin on. Mutta kukapa fiksu mies ei arvostaisi fiksua naista enemmän kuin jotain airheadtuulitunnelia
Niin. Ei ole mikään meriitti että mies p*nee sua.
Terkkuja sinne lentäjän "rakastajattaralle" että olet enemminkin pano, rakkaudesta tuskin kyse.
Olen itsekin nuorempana pitänyt itsetunnon kohotuksen sitä että varattu mies haluaa säätää kanssani, mutta nyt olen tajunnut että se ei ole mitenkään hienoa, ja miehet ottaa kyllä lähes keneltä tahansa jos vaan annetaan. Miehillä paljon löyhemmät kriteerit selain harrastamis kumppanin valintaan kuin naisilla
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei ole mikään meriitti että mies p*nee sua.
Terkkuja sinne lentäjän "rakastajattaralle" että olet enemminkin pano, rakkaudesta tuskin kyse.
Olen itsekin nuorempana pitänyt itsetunnon kohotuksen sitä että varattu mies haluaa säätää kanssani, mutta nyt olen tajunnut että se ei ole mitenkään hienoa, ja miehet ottaa kyllä lähes keneltä tahansa jos vaan annetaan. Miehillä paljon löyhemmät kriteerit selain harrastamis kumppanin valintaan kuin naisilla
No totta kai olen pelkkä pano! Enkä muuta halua ollakaan. Hän on myös minulle pelkkä pano. Kavereita toki olemme myös kun jo viisi vuotta tunteneet toisemme. Olen keski-ikäinen eli tiedän kyllä elämästä yhtä sun toista..
Kyllä. Lentokoneissa on tapana nussia wc-kopeissa ja siten saada jäsenyys nk. kymppikerhoon, mikä tarkoittaa suoritettua yhdyntää yli 10 kilometrin lentokorkeudessa. Kaikki lentäjät ovat sen suorittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS se on totta, että niin moni lentäjä pettäisi niin miksi eivät sitten itse jätä niitä vaimojaan? Sitä ihmettelen!
Kai kaipaavat vain vähän piristystä, kuten joku lentäjä oli määritellyt. Ja siihen hommaan sopii kuka tahansa muu kuin vaimo.
Kannattaa kuitenkin pitää ehkäisystä huoli, ettei perästä kuulu
Juurikin näin! Seksi rakastajattaren kanssa on hauskanpitoa ja nautintoa, lisääntymiseen on olemassa vaimo.
Mä en ainakaan tyytyisi kakkospalkintoon eli pelkkään rakastajattaren rooliin. Oli mikä statusmies sitten kyseessä. Ensinnäkin se, että miehelle kuitenkin on olemassa se ykkönen eli vaimo kotona ja ainakin mulle tulisi sellainen hyväksikäytetyksi tullut olo, vaikka kuinka olisi molemmille ok homma.
Te, joilla on sitten muka se lentäjä rakastajana niin rehellisesti: merkkaako se ammatin status paljon? Jos samalla tavalla teitä olisi lähestynyt vaikkapa nuohooja tai joku roskakuski niin olisitteko lähteneet mukaan? Oletetaan, että ulkonäkö yhtä hyvä niilläkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
JOS se on totta, että niin moni lentäjä pettäisi niin miksi eivät sitten itse jätä niitä vaimojaan? Sitä ihmettelen!
Täällä ennenkin jo todettu: vaimomateriaali on eri kuin nämä panot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tyytyisi kakkospalkintoon eli pelkkään rakastajattaren rooliin. Oli mikä statusmies sitten kyseessä. Ensinnäkin se, että miehelle kuitenkin on olemassa se ykkönen eli vaimo kotona ja ainakin mulle tulisi sellainen hyväksikäytetyksi tullut olo, vaikka kuinka olisi molemmille ok homma.
Niimpä. Kyllä siinä tulikin lopulta. Mulla oli 2 varattua äijää eri aikoina siinä 23-27v aikoihin ja aina ne epäsäännöllisen säätämisen jlkn palasi sen vaimon luo ja blokkasi mut kun oltiin noin 6kk pantu ja käyty hienoissa ravintoloissa. Aina valitti vähän vaimosta ja että ero on kyllä ihan kohta tulossa, mutta eipä ollutkaan.
Aluksi se on kuumaa ja itsetuntoa korottava mut lopuksi tosi masentavaa että enkö ole enemmän arvoinen ja miksi toi vaimo on muka mua parempi sit. Jotenkin järkkyä että nii monet miehet voi pitää useamman erilaisen romanttisen suhteen menossa samanikaisesti. En itse pystyisi samanlaiseen päällekkäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla on sitten muka se lentäjä rakastajana niin rehellisesti: merkkaako se ammatin status paljon? Jos samalla tavalla teitä olisi lähestynyt vaikkapa nuohooja tai joku roskakuski niin olisitteko lähteneet mukaan? Oletetaan, että ulkonäkö yhtä hyvä niilläkin miehillä.
Olen se jolla tää lentäjä vielä vain SoMe tasolla ja harkitsen nähdä. Niin kyllä se status merkkaa itselle. En voi sille mitään että se asema, tulot, uniformu alkaa suorastaan pan*ttaa mua. Ja siis tää ei oo mitään trollausta vaan näin se jostain syystä on.
Jos meillä livenä synkkaa vielä nii varmaan päädyn testamaan sitä sängyssäkin, mutta tosiaan se on vielä kysymysmerkki tuleeko livenä oikeesti kipinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se jolla tää lentäjä vielä vain SoMe tasolla ja harkitsen nähdä. Niin kyllä se status merkkaa itselle. En voi sille mitään että se asema, tulot, uniformu alkaa suorastaan pan*ttaa mua. Ja siis tää ei oo mitään trollausta vaan näin se jostain syystä on.
Jos meillä livenä synkkaa vielä nii varmaan päädyn testamaan sitä sängyssäkin, mutta tosiaan se on vielä kysymysmerkki tuleeko livenä oikeesti kipinää
Mä ymmärrän sua, koska mulla samat asiat kiihottaa. En kyllä ymmärrä aina itseäni miksi näin, mutta kun jo luen näitä kommentteja alkaa pan***aa. Mulla kyllä ei ole ollut mitään säpinää kenenkään lentäjän kanssa enkä tiedä mistä löytäisin edes itselleni sellaisen, mutta kyllä vähän kade olen vaimoille, joita lentäjät tietysti nus****vat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua, koska mulla samat asiat kiihottaa. En kyllä ymmärrä aina itseäni miksi näin, m
Voi ei, tää kommentti saa mut kyl varmaan sit testaa tätä Keski ikäistä lentäjä miestä sängyssä kans 🙈 tää on jotain sairasta biologiaa, mut ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiemmin vielä moralisoit minua koska panen varatun lentäjän kanssa :D Kyllä se ammatti oli merkittävä tekijä suhteen alussa varsinkin. Tunsin sellaista ihmeellistä valtaa kun hän tekstaili minulle heti laskeuduttuaan kohteeseen vaikka oli samantien lähdössä takaisinpäin ja kiireaikataulu. Lisäksi lähetteli kuvia itsestään ohjaamossa ja ihania kuvia taivaalta Kerran sitten pyysin häntä jättämään univormun päälle kun oltiin työvuoron jälkeen tapaamassa. Kyllä siinä sai fantasian toteutettua kun menin polvilleen hänen eteensä ja avasin univormun housut. Ehkä seksikkäintä on kuitenkin ollut se että olen osunut pari kertaa sellaiselle lennolle mitä hän on lentänyt. Siinä on ollut hymy herkässä itsellä koko lennon ajan.. Ajan myötä toki tottuu toisen ammattiin mutta kyllä siitä edelleen kiksit halutessaan saa jos asiaa alkaa miettimään. Joskus esim sitä ajatellessa tulen itse nopeammin kun olemme sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiemmin vielä moralisoit minua koska panen varatun lentäjän kanssa :D Kyllä se ammatti oli
Tämän kirjoitti siis se lentäjän salarakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiemmin vielä moralisoit minua koska panen varatun lentäjän kanssa :D Kyllä se ammatti oli
Joo tietysti ymmärrän kun samat ajatukset ja hän kans lähetellyt ohjaamosta kuvia itsestään mulle. Ja just hän laittaa mulle tällä hetkellä joka pvä itse viestiä.
"moralisoin" vaan sitä rakastaja sanaa ja kuulosti että olisit tosi ylpeä tosta asemasta.
Mutta ehkä tässä txt kuulostaa karkeammalta mitä tarkoittaa kukin.
Meen nyt ehkä ens viikolla näkee häntä joka tapauksessa, ei siinä vielä mitään häviä. Paitsi tulee pettymys itselle jos ei synkkaakaan livenä ja tää fantasia romuttuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiemmin vielä moralisoit minua koska panen
Miltä susta tuntuu se ajatus että mitä jos hän panee lentoemoja lisäksi?
Mua se vhä häiritsee (enemmän kuin vaimo) koska lentoemot on ehkä kauniimpia ja nuorempia kuin minä. Vaikka itsekin olen yli 10v nuorempi tätä lentäjää.
T. Some muija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiemmin vielä moralisoit minua koska panen
En suinkaan ole mitenkään ylpeä, olen ylpeä ihan muunlaisista asioista omassa elämässä. Rakastaja nyt kuulostaa paremmalta kuin panokaveri :D Totuus on se että minä toteutan omaa fantasiaani ja hän hyötyy siitä sitten samalla. Varmasti tietää että en ehkä hänen kanssa niin innolla panisi jos olisi kaupanmyyjä, vaikka kivannäköinen toki onkin. Onnea tapaamiseen, jännä nähdä johtaako johonkin vai ei!
t. Lentäjän salarakas
Vaimot/tyttöystävät ovat kouluttautuneita ja fiksuja