Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin
Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon?
Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi seksi muka ei onnistu jos vaikka on 60+? Jos miehellä ei seiso millään keinolla ja vaimolla on haluja niin miksi se mies ei halua antaa nautintoa naiselleen? Jos on yhä rakkautta ja läheisyyttä. Miehellä kuitenkin toimii kädet, kieli, huulet ja seksilelujakin on...
Ei kyse ole siitä, ettei mies pysry, vaan että hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tosi mielipidekysymys. Omasta mielestäni karvat ovat epähygieenisiä ja epänaisellisia. En aja alapäästä kaikkia karvoja, vain sen osan mikä liittyy virtsaamiseen ja yhdyntään eli alaosan pidän karvattomana ja puhtaana. Karvaiset sääret taas ovat mielestäni äärimmäisen epseksikkäät ja ei-naiselliset eli ei, en pidä itselläni säärikarvoja.
Typerää tuo hygienian vetäminen asiaan. Karvaton pesemätön on paljon epähygieenisempi kuin karvainen pesty.
Minusta ei, en halua joka kerta pissan jälkeen suihkuttaa alalertaa koska limakalvot kuivuu. Karvattomana pyyhin pissan jälkeen hyvin märällä paperilla ja kuivaan päältä, on puhdas eikä olisi jos olisi karvat kastuneet pissaan.
Sama juttu kainaloiden kanssa, käyn joka päivä suihkussa, mutta jos on joku tilanne missä pitää kesken päivän nopeasti siistiytyä ja vaihtaa vaatetta tms mutta ei ehdi suihkuun, niin pyyhin kainalot kosteusliinalla. Ei auttaisi jos olisi karvoja.
En tajua mikä siinä karvojen siistimisessä on toisille niin vaikeaa? Se on mielestäni hyvin helppo ja nopea rutiini suihkun yhteydessä, ei todellakaan aiheuta mitään mystisiä paineita.
Elin parisuhteessa 2.5v ilman seksiä. Oli kamalaa. Nyt olen elänyt ilman miestä ja seksiä sinkkuna yli 3 vuotta, ja aivan parasta! Eli nyt ihan riippuu siitä teetkö sillä miehellä mitään muuta, vai et, et kannattaako erota. Nyt seuraavaksi toivon löytäväni loppuelämäni kumppanin. Harmonisen syvän ystävyyssuhteen, joka ei millään tasolla liity seksiin, vaan henkiseen harmoniaan. Eipä niillä panomiehillä elämässä mitään oikeesti tee.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin ahdistua kun vuosi tuli täyteen, enkä oikein edes varmasti muistanut ajankohtaa. Kun yli 2.5v oli mennyt, niin lopetin kertalaakista 18 v suhteen . Olisi ollut järjetöntä jäädä parisuhteeseen jossa kaikki läheisyys loisti poissaolollaan, mutta mies kyllä kuitenkin nalkutti kokoajan. Ehkä jos elettäisiin kuin haluttaisiin ilman sitten mitään "sääntöjä" niin olisi voinut jatkaakkin. Mutta jos joka liikkeestä ja ostoksesta on tilivelvollinen, mutta ei edes halausta saa, niin eihän hommassa ole mitään järkeä. Pelkkää vallankäyttöää olisi.
N.48
Mitä ihmettä sinä oikein teit, että mies alkoi noin käyttäytymään? Eihän terve mies noin käyttäydy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen tottuu. Erityisesti jos yhteinen elämä ja arki on muuten mukavaa, on rakkautta ja hellyyttä ja kauniita tekoja ja huomioimista. Voisihan sitä erota ja uskotella, että keski-ikäisenä löytäisi itselleen muuten yhtä mahtavan ihmisen, mutta sängyssäkin olisi vielä ylimaallisen ihanaa, mutta on vaikea ajatella sen olevan sen väärti.
Lisäksi, kun toinen ihminen on perhe, ei vain seurustelukumppani, vaan se ainut ihminen maailmassa jonka luona tuntuu kodilta ja joka tuntee sinut läpikotaisin ja rakastaa täydellä sydämellään kaikista vioistasi huolimatta. Tuntuisi hullulta luopua sellaisesta (mistä moni vain haaveilee ikänsä turhaan) saadaakseen vielä kerran kokea hetken huumaa kuten joskus parikymppisenä. Joka suhteessa se huuma päättyy, joskus parissa vuodessa, joskus parissa kymmenessä, mutta yleensä aina jostain syystä jossain vaiheessa ennen kuin kuolo korjaa. Vanhenen mieluummin ihmisen kanssa jota rakastan ja joka rakastaa minua, ja
Minä erosin tällaisesta periaatteessa hyvästä liitosta, eikä se ollut helppo päätös, mutta hyvä ratkaisu. En halunnut elää sellaisessa parisuhteessa. Minun tarina on vielä kesken, mutta on ihanaa kun elämässä on ihminen, jota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tosi mielipidekysymys. Omasta mielestäni karvat ovat epähygieenisiä ja epänaisellisia.
Jos omaat näin kategorisen mielipiteen, lienet myös kalju?
Epähygieenisyys on menneiden vuosisatojen ongelma, toki alkaahan noita täitä, luteita, satiaisia sun muita syöpäläisiä taas tietyissä piireissä enenevästi esiintyä.
Minä tarvitsen seksiä 3krt/vko. Onneksi mies on samanlainen. En mitenkään pysty kuvittelemaan, että miksi joku a) haluaa lopettaa seksin tai b) pystyy elämään parisuhteessa ilman seksiä.
Onkohan poikaystävä? Teen miesvaltaisella alalla töitä jq siellä on näitä salapareja. Osasta en olisi uskonut ja siis ihan perheellisiä isukkeja😄
Itsellä 16 vuoden suhteessa jo oikeastaan ensimmäisen vuoden jälkeen selvisi, että mies on seksuaalisilta tarpeiltaan kovin vähätarpeisempi kuin minä. Silti jatkoin suhdetta ja lapsikin tehtiin. Olin nuori ja hoopo ja ajattelin että vähempikin seksi riittää kun.
Miehelle riitti seksi pari krt kk kun taas minulla se mieluiten kuuluisi päivään jokaiseen.
Viimeiset 2.5 vuotta meni kokonaan ilman kunnes erottiin. Se oli valtava helpotus, en edes ymmärtänyt kuinka paljon oman seksuaalisuuden tukahduttaminen minua oli painanut. Nyt olen uudessa suhteessa jossa saan seksiä niin paljon kuin haluan. Älkää naiset pienentäkö itseänne parisuhteessa haluttoman/vähätarpeisen miehen kanssa, seksi on elämän kantavia voimia.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen huomannut, että usein naiset, jotka elävät kullin puutteessa parisuhteessa, ovat kärttyisiä muille täysin ulkopuolisille ihmisille.
Eräs nainen sanoi minulle, että hänen työpaikallaan oli naispuolinen työkaveri joka jatkuvasti kiukutteli työkavereilleen. Sitten selvisi, että hän on tullut miehensä jättämäksi ja avioero meneillään.
Tuskinpa se k u l l i n puute on se ongelma. Enempi elämän kaikkien tuttujen elementtien hajoaminen ja uudelleen järjestelyn vaatima energia.
Suurin osa ihmisistä ei reagoi sen asian puutteeseen yhtään millään tavalla. Keski-ikäinen keksii muuta mielenkiintoisempaa. Ihan riittää halaus, pusut ja silittely telkkaria katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi seksi muka ei onnistu jos vaikka on 60+? Jos miehellä ei seiso millään keinolla ja vaimolla on haluja niin miksi se mies ei halua antaa nautintoa naiselleen? Jos on yhä rakkautta ja läheisyyttä. Miehellä kuitenkin toimii kädet, kieli, huulet ja seksilelujakin on...
Ei kyse ole siitä, ettei mies pysry, vaan että hän ei halua.
Se naisen alapää kokee melkoisia muutoksia, kun vaihdevuodet iskee. Paikat ei ole enää niin joustavia ja luiston puolesta voisi asennuttaa rasvanipan. Saa sitä toki tuubista lisää, mutta se ei ole ihan sama asia.
Siinä pari syytä, miksi ei-lisääntymisikäisiä ei aina huvita sessiot. Poikkeuksia toki on.
5 vuotta sitten viimeksi. Mies tuli siihen ikään, ettei pysty enää. Sitä ennen käytti 15 vuotta Sidenafillia.
Luojan kiitos minulla on mies jolle myös riittää pari kertaa kuukaudessa. Tulisin hulluksi jos joku olisi vaatimassa minulta joka ilta vielä seksiä, en kertakaikkiaan jaksaisi.
Muutama kerta vaikeahoitoinen tulehdus seksin jälkeen tai muita fyysisiä vaivoja, niin halut vähenevät. Tai se tunne, että seksi on kotityöltä tuntuva pakollinen toimenpide, jota tehdään vain siksi, että niin "kuuluu" tehdä. Miksei seksin jälkeen tulevia fyysisiä vaivoja usein ajatella, kun ihmetellään, miksi seksi ei kaikille tunnu hyvältä.
Ettekö ole lukeneet tätä palstaa?
Jos auttaisitte miehiänne kotitöissä niin hekin sitten jaksaisivat huomioida teitä makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole lukeneet tätä palstaa?
Jos auttaisitte miehiänne kotitöissä niin hekin sitten jaksaisivat huomioida teitä makuuhuoneen puolella.
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin imuroiva ja kokkaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut puolison päätöksellä täysin kuiva jakso n 10 vuotta. Olen moneen kertaan miettinyt mistä löytäisin naisen sivusuhteeseen mutta eipä se niin helppoa ole
Itse taas olen pohtinut, miten löytäisin sopivan miehen sivusuhteeseen. Alan yhä enemmän olla sen kannalla. Kotoa en saa tarpeeksi fyysistä enkä henkistä läheisyyttä enkä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut puolison päätöksellä täysin kuiva jakso n 10 vuotta. Olen moneen kertaan miettinyt mistä löytäisin naisen sivusuhteeseen mutta eipä se niin helppoa ole
Itse taas olen pohtinut, miten löytäisin sopivan miehen sivusuhteeseen. Alan yhä enemmän olla sen kannalla. Kotoa en saa tarpeeksi fyysistä enkä henkistä läheisyyttä enkä seksiä.
Tuossa kohtaa kyllä kannattaisi löytää uusi mies siihen ykkössuhteeseen - hyvänen aika 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin ahdistua kun vuosi tuli täyteen, enkä oikein edes varmasti muistanut ajankohtaa. Kun yli 2.5v oli mennyt, niin lopetin kertalaakista 18 v suhteen . Olisi ollut järjetöntä jäädä parisuhteeseen jossa kaikki läheisyys loisti poissaolollaan, mutta mies kyllä kuitenkin nalkutti kokoajan. Ehkä jos elettäisiin kuin haluttaisiin ilman sitten mitään "sääntöjä" niin olisi voinut jatkaakkin. Mutta jos joka liikkeestä ja ostoksesta on tilivelvollinen, mutta ei edes halausta saa, niin eihän hommassa ole mitään järkeä. Pelkkää vallankäyttöää olisi.
N.48
Mitä ihmettä sinä oikein teit, että mies alkoi noin käyttäytymään? Eihän terve mies noin käyttäydy.
Tuo kommentti mihin vastasit oli erohullun trollaus. Tunnistaa aiheista ja tyylistä kilometrien päähän.