Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin

Vierailija
08.03.2024 |

Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon? 

Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin. 

Kommentit (318)

Vierailija
221/318 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
222/318 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon kiinnostus lopahti pari vuotta sitten. Onneksi naapuriin muutti upea blondi ukrainalaisrouva. Miehensä on ollut rintamalla ja makaa nyt jalattomana sairaalassa. Ennen sotaa heillä oli kuulemma seksiä lähes päivittäin. Minulla ei kunto riitä kuin 2-3 kertaa viikossa. Vaimoa ei tunnu haittaavan. 

Ai, sillai tuot oman osasi tukeaksesi Ukrainaa. Voihan paska mikä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/318 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon kiinnostus lopahti pari vuotta sitten. Onneksi naapuriin muutti upea blondi ukrainalaisrouva. Miehensä on ollut rintamalla ja makaa nyt jalattomana sairaalassa. Ennen sotaa heillä oli kuulemma seksiä lähes päivittäin. Minulla ei kunto riitä kuin 2-3 kertaa viikossa. Vaimoa ei tunnu haittaavan. 

Ai, sillai tuot oman osasi tukeaksesi Ukrainaa. Voihan paska mikä mies.

Kyllä autan ainakin tätä yhtä ukrainalaista. Joka kerta hän kysyy, voisitko tulla jo huomenna. 

Vierailija
224/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen  kiinnostus lopahti vuosia sitten, terveydellisiäkin  syitä. Joten  eihän siinä auttanut muu kuin etsiä kiinnostuneita muualta.

Vierailija
225/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ettei ole seksiä johtaa eroon ennemmin tai myöhemmin, ainakin, jos se haluton on nainen. Tämä on nähty jo monta kertaa tähän ikään (lähes 60) mennessä. Joillakin miehillä vain kestää yllättävän kauan, jopa 10 vuotta tai enemmän ennen kun irtautuvat. Rakastuminen toiseen on eron syy useimmilla ollut. Ja sitten vaimo on syvästi järkyttynyt ja loukkaantunut...

Vierailija
226/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei ole kiinnostanut moneen vuoteen. Onneksi on sinkku vakkari, jolla on laitettu röörit poikki ja solmuun jo vuosia sitten. Saa painaa paljaalla ja laskea sisään. Käyn 2-3 kertaa viikossa. 

Vierailija
227/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, jos sanotaan että MUUTEN meillä menee hyvin, niin ero ei ole vaihtoehto. Mikä ihmeen muuten? Ei vaikuta kovin hyvin menevän, jos noin iso asia suhteessa puuttuu kokonaan.

Eri asia, jos kumpikaan ei seksiä halua, mutta useimmiten (kuten tässäkin ketjussa) toisella osapuolella niitä haluja kyllä olisi.

Itse en kyllä kattelis ukkoa, jota ei seksi kiinnosta.

N55v

Vierailija
228/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee viikon päästä 16 v seksitöntä aikaa vaimon kanssa.

Vierailija
229/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asia siis sulle ok? Jos ei, niin aika säälittävää. 

Vierailija
230/318 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Eli eri juttu. Työpaikalla kerran yksi kollega kysäisi ohimennen, että mikä on pisin aika mykkäkoulua teillä kotona ollut? Sanoin rehellisesti, että melkein  viikon taisi joskus kestää. Hän sanoi, etteivät ole puolisonsa kanssa vaihtaneet sanaakaan kolmeen kuukauteen. Asuvat yhdessä. Täytyy olla aivan hirveää elää sellaisssa suhteessa saman katon alla.

Vierailija
231/318 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, jos sanotaan että MUUTEN meillä menee hyvin, niin ero ei ole vaihtoehto. Mikä ihmeen muuten? Ei vaikuta kovin hyvin menevän, jos noin iso asia suhteessa puuttuu kokonaan.

Eri asia, jos kumpikaan ei seksiä halua, mutta useimmiten (kuten tässäkin ketjussa) toisella osapuolella niitä haluja kyllä olisi.

N55v

Joillekin tuo "muuten menee hyvin" riittää ilmeisesti. Eivät arvosta seksiä kovin korkealle tärkeysjärjestyksessä. Itselle ei riittäisi. Itse asiassa mikään suhteessa ei menisi hyvin, jos seksi puuttuisi. Ärsyttäisi kaikki asiat toisessa, eikä paljon kiinnostaisi nukkua samassa sängyssä, tai koskettaa muuten. 

Tässä ollaan oltu yhdessä 27 vuotta, ja seksiä on ollut lähes päivittäin. Tiedän itsestäni, että jos vaimo yksipuolisella päätöksellä lopettaisi myös minun seksielämäni, eroaisin, eikä menneet vuodet, taikka ne muut asiat merkkaisi siinä mitään. Ystäviä toki voitaisiin olla senkin jälkeen, mutta omissa kodeissamme. Ja pitää vielä sanoa: Jos jokin sairaus lopettaisi seksielämän asia olisi toinen, enkä tietenkään silloin toista jättäisi. Tämä voi hyvinkin olla edessä, jos vanhoiksi eletään.

M47

Vierailija
232/318 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suhde muotoa kutsutaan kaverisuhteeksi.

Vierailija
233/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole halunnut seksiä ehkä kolmeen vuoteen, en ole pysynyt laskuissa.

Hän ei ole koskaan ollut älyttömän kiinnostunut kuten jotkut miehet on, nuorena seksiä ole ehkä kerran viikossa ja myöhemmin väheni että kerran kuussa, ja siitä se yhä väheni kun miehellä alkoi tulla yhä lisää sairauksia viisikymppisenä.

Olen kärsinyt tilanteesta todella paljon, mutta rakastan miestäni ja uskon hänenkin rakastavan minua, hän sanoo että joskus tekee mielikin, mutta ei ole ollut oikea aika. Luulen että jännitystäkin on, kun hän ei usko että olisin tyytyväinen jos hän yrittäisi ja se menisi jotenkin huonosti, kun on kulunut niin pitkä aika.

Olen miettinyt eroa, mutta jotenkin pidän vielä pientä toivoa yllä, koska rakastan yhä. Hän on jäämässä sairaseläkkeellä, ja ehkä se kun pääsee lopullisesti raskaasta työstä eroon, helpottaa hänen mielenterveyttä ja sitä kautta myös fyysistä. Kieltämättä olen katkera, koska minulta on viety asia joka on aina ollut minulle erittäin tärkeä. Minun mielenterveys on kärsinyt vuosia ja stressi on jatkuvaa. Mietin päivittäin asiaa. 

Enkä ymmärrä sitä, miksi mieheni ei yritä enempää huomioida minua vaan vetäytyy oman pahan fyysisen olonsa ja mielipahansa syövereihin. Se auttaisi häntäkin jos meillä olisi jonkinlainen intiimielämä. Hän kuvittelee, että vaadin kauheaa jyystämistä, eikä usko kun sanon että minulle riittää mikä hyvänsä kosketus, esim. suutelua kaipaan todella paljon. Pienet pusut ei korvaa suutelua, jota oli ennen seksin aikana.

N52

Vierailija
234/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoa on. Naisen päätös.

Vierailija
235/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli viimeksi seksiä miehen kanssa lokakuussa. En eroa koska en jaksa enää aloittaa uutta elämää, mutta tottakai olen eroa miettinyt ja myös seksisuhdetta jonkun miehen kanssa. Mies on meillä se jota ei kiinnosta, aina keksii jonkun syyn. 

Wanharouva Tyhjäpää ahkerana kuten aina.

Vierailija
236/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N55v

Onneksi mulla ollut samanlainen vaimo.  Ollut aina sitä mieltä, että seksiä pitää olla vähintään kerran viikossa, eikä suostuisi elämään kaverisuhteessa. Siksi uskalsin mennä nuorena naimisiinkin, kun oli oletettavissa, ettei seksistä tule pulaa. Ei ole tullut koko ikänä ja vieläkin vaimo 67v on samaa mieltä ja halukas. Ymmärtänyt senkin, että miehellä pitää olla seksiä ja  pitää tyhjentää säännöllisesti, jotta miehen fyysinen ja henkinen terveys pysyy hyvänä. Sellaisen vaimonkin puolesta mies on valmis tekemään mitä tahansa.

Vierailija
237/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole halunnut seksiä ehkä kolmeen vuoteen, en ole pysynyt laskuissa.

Hän ei ole koskaan ollut älyttömän kiinnostunut kuten jotkut miehet on, nuorena seksiä ole ehkä kerran viikossa ja myöhemmin väheni että kerran kuussa, ja siitä se yhä väheni kun miehellä alkoi tulla yhä lisää sairauksia viisikymppisenä.

Olen kärsinyt tilanteesta todella paljon, mutta rakastan miestäni ja uskon hänenkin rakastavan minua, hän sanoo että joskus tekee mielikin, mutta ei ole ollut oikea aika. Luulen että jännitystäkin on, kun hän ei usko että olisin tyytyväinen jos hän yrittäisi ja se menisi jotenkin huonosti, kun on kulunut niin pitkä aika.

Olen miettinyt eroa, mutta jotenkin pidän vielä pientä toivoa yllä, koska rakastan yhä. Hän on jäämässä sairaseläkkeellä, ja ehkä se kun pääsee lopullisesti raskaasta työstä eroon, helpottaa hänen mielenterveyttä ja sitä kautta myös fyysistä. Kieltämättä ole

N52, hommaat vaan jostain vastaavassa tilanteessa olevan ukkomiehen ja solmitte sitten keskinäisen yya-sopimuksen. Itse ei kolmea kuukautta kauempaa katsoisi seksistä kieltäytyvää kumppania, vaan ottaisin eron. 

M52

Vierailija
238/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jälleen yksi,sexiä ei ole ollut noin 10 vuoteen.Ystävyys,yhteinen omaisuus.eläkesäästötilit ym pitävät yhdessä.Lupa on panna muita naisia kunhan ei kerro tapahtumista kotona jälkeenpäin.Tuota lupaa olenkin käyttänyt varsin runsaasti koska mulla on ns Palstakulli ja monia halukkaita riittää.Käyn lisäksi paljon "Etelässä"kun sielläkin on monia Vinkuleluja ympäri Maailmaa. T:Ei koolla ole väliä kunhan on palstakulli:D

Vierailija
239/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä kuinka tärkeää seksi näyttäisi monelle olevan. Taidatte olla aivopestyjä kun nykyään seksiä tyrkytetään ovista ja ikkunoista. Seksi, seksi,seksi. Eikö teille merkitse mitään monivuotinen, usein vuosikymment kestänyt kumppanuus, toistensa tukeminen ja kunnioittaminen niin myötä ja vastoinkäymisissä, koska niitä kyllä riittää vuosikymenten aikana. Monilla myös yhteiset lapset ja heidän kasvattamisensa, ja heidän elämiensä seuraaminen ja tukeminen aikuisuuteen kasvamisessa. Ystävyys ja avunanto, rakkaus, lämmin parisuhde.

Itse olen jo leski mutta kiitollinen hyvälle edesmenneelle puolisolle, joka ymmärsi elämästä muutakin kuin pelkkää nylkytystä aamusta iltaan. Hän sanoi muuten aikoinaan ,kun kerroin joskus mitä olin vauva-palstalta lukenut . että älä lue sitä plastaa, siellä tuntuu olevan vain jotain epänormaaleja ja sairaita ihmisiä, ei mitään oikeaa elämää.  

Ja pakko sanoa että jos uskoisin sitä mieskäsitystä, minkä täältä saa, niin en olisi ikinä varmaan edes alkanut seurustelemaan miesten kanssa. Mutta omassa elämässäni olen saanut kohdata ihan tavallisia,lempeitä aikuisia miehiä, niin ystävinä kuin parissa parisuhteessakin. EI heistä suurin osa ole onneksi ollut noita seksinkiilto silmissä ja "se" aina mielessä olevia miehiä. Seksinpuutteeseen ei kuole. Jos ette siis tienneet tätä.

Vierailija
240/318 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo leski mutta kiitollinen hyvälle edesmenneelle puolisolle, joka ymmärsi elämästä muutakin kuin pelkkää nylkytystä aamusta iltaan. Hän sanoi muuten aikoinaan ,kun kerroin joskus mitä olin vauva-palstalta lukenut . että älä lue sitä plastaa, siellä tuntuu olevan vain jotain epänormaaleja ja sairaita ihmisiä, ei mitään oikeaa elämää.  

No miksi ihmeessä sitten vieläkin luet vauvan seksipalstaa, jos seksi ei sinua kiinnosta ja viisas ihminenkin on neuvonut olemaan lukematta?