Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole ollut seksiä parisuhteessaan vuosiin

Vierailija
08.03.2024 |

Oletteko tottuneet tilanteeseen? Miksi olette jääneet liittoon? 

Meillä seksitöntä jo kaksi vuotta. Välillä mietin eroa, mutta en tiedä onko se sen arvoista. Muuten on kuitenkin asiat hyvin. 

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä 20 vuoteen. Mies käy Thaimaassa, hänellä on siellä nuori baarityttöystävä. Minua se ei haittaa. Me olemme sopineet, että elämme näin.Minulle talo ja kauniiksi  laittamani puutarha, merkitsevät enemmän, kuin ero ja muuttaminen johonkin yksiöön. 

Vierailija
202/230 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole seksiä. Olemme yhdessä taloudellisten asioiden vuoksi. Ero aiheuttaisi niin paljon sotkua, että elämme yhdessä lasten ja rahan vuoksi. Olemme ystäviä, mutta kummallakin on oma elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut kirjoittelevat, miten hyvin seksitön suhde sopii molemmille. Mistä sitä kuitenkaan tietää, ettei toinen rakastukin johonkin ulkopuoliseen, kun oma liitto on seksitön. Riski siihen on iso. Esim meillä on seksitön liitto miehen takia ja juuri tänäänkin satuin näkemään yhden nuoruusiän ihastuksen.

Olen tässä alkanut ajatella kotona, ettei kukaan minusta voisi enää pitääkään, mutta se vanha tuttu mies näytti siltä, että hän ei pitänyt yhtään hullumpana. Hetkellisesti melkein ihastuin häneen uudestaan, kävin jopa lukemassa hänen some-tiliään. Olin jo luullut, että sellaiset tunteet olisivat kohdaltani ikuisesti ohi.

Vierailija
204/230 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut kirjoittelevat, miten hyvin seksitön suhde sopii molemmille. Mistä sitä kuitenkaan tietää, ettei toinen rakastukin johonkin ulkopuoliseen, kun oma liitto on seksitön. Riski siihen on iso. Esim meillä on seksitön liitto miehen takia ja juuri tänäänkin satuin näkemään yhden nuoruusiän ihastuksen.

Olen tässä alkanut ajatella kotona, ettei kukaan minusta voisi enää pitääkään, mutta se vanha tuttu mies näytti siltä, että hän ei pitänyt yhtään hullumpana. Hetkellisesti melkein ihastuin häneen uudestaan, kävin jopa lukemassa hänen some-tiliään. Olin jo luullut, että sellaiset tunteet olisivat kohdaltani ikuisesti ohi.

No esim meillä asiasta keskustellaan ja  molemmilla on hyvä itsetunto, joka ei ole kiinni seksistä. Lisänä tietysti se, että kumpikin on mieluummin seksittömässä suhteessa kuin seksiä sisältävässä suhteessa. 

Vierailija
205/230 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim meillä asiasta keskustellaan ja  molemmilla on hyvä itsetunto, joka ei ole kiinni seksistä. Lisänä tietysti se, että kumpikin on mieluummin seksittömässä suhteessa kuin seksiä sisältävässä suhteessa. <

Että joku pönkittäisi itsetuntoaan seksillä? Jotkut meistä vaan nauttii siitä. 

Miksi kumpikin on mieluummin seksittömässä suhteessa kuin seksiä sisältävässä? Onko yhteinen seksi sitten niin huonoa? Haluaisin ymmärtää tämän kommentin-voisitko avata sitä?

Vierailija
206/230 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides vuosi ilman seksiä menossa. Tuskaista tämä on, mutta muuten ihan hyvä liitto, joten jatketaan. Pari kertaa olen tämän viiden vuoden aikana vierasta saanut ja meinasi taju lähteä, kun teki niin hyvää.

Vierailija
207/230 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos naista ei saa kosketella tai hyväillä edes pikkareiden läpi. Tämä on kyllä melkoinen turn off.  Ei, älä, älä koske sinne, jne.

Vierailija
208/230 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilman seksiä 15 v. Vaimo hermostuu jos yritän halata.

Vierailija
209/230 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohta vuosi että ei ole ollut seksiä. Tänään aamulla koitin onneani mutta pettymys taas tuli. En vissiin ymmärrä naisia. Tai enään ainakaan tuota. Mikä lie vaivaa? Ei sitäkään kerro.

Vierailija
210/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies. En ymmärrä miksi liitossa jos ei seksiä, etkä taida käydä vieraissa.?Montako elämää sulla on? 

Vierailija
211/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ollut viimeksi vuonna 2020. Vähän asia harmittaa, mutta pikkuhiljaa itsekin tottunut seksittömyyteen. Muutoin kaikin puolin hyvä ja toimiva parisuhde, joten ei ole mitään syytä erota. Kävin ensimmäisen vuoden jälkeen muutaman kerran maksullisissa, mutta siitä jäi vain tyhjä olo ja koin, että seksi ilman tunteita ei oikein toimi kohdallani.

M58

Vierailija
212/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kissalla ei ole ollut. 

- Ida 58v, vela

Vierailija
213/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut tilanteeseen. En tiedä olisiko se helpompaa jos ei olisi kokemusta tosi hyvästäkin seksistä aiemmassa suhteessa :( 

Olen jäänyt yksinkertaisesti koska käytännön asiat helpompia yhdessä ja "kaikki muu" on hyvin paitsi ettei mies ymmärrä minua eikä seksuaalisuuttani, aivan sama miten monta kertaa sen selittää tai vaikka kirjoittaisi ylös, ei auta. Mies ei ole rikas jos joku sitä miettii, aivan päinvastoin, pärjäisin kyllä yksinkin. 

Viime aikoina tilanne on kärjistynyt enkä voi enää sietää miehen kosketusta, tuntuu oikeasti että haluan hänelle pahaa tai kuoria ihoni irti jos hän tulee halimaan, yök. Nyt sitten hän on herännyt tilanteeseen viimein kun itse lopetin asiasta puhumisen kuukausia sitten ja laitoin oman makkarin ':D' 

Mitä ihmettä, koko mies on minulle ihan vieras. Ja kyllä, on autistinen mutta ei sekään selitä tuon tason tyhmyyttä. 

Vierailija
214/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi ilman. Nainen kehitti ajatuksen, että olen pettynyt ja olen todistanut, että se ei pidä paikkaansa. No, kohta olen niin vanha ettei seiso. Seksi on osa parisuhdetta. 

215/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi puhua? 

216/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko hetken itsellesi?

Uusimaapp@gmail.com 

Vierailija
217/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, etten aseksuaalina ymmärrä teitä. Onko oikeasti suurimmalle osalle ihmisiä seksi sellainen asia, että sitä ilman itsetunto romahtaa ja haluaa erota hyvästä suhteesta? Entä rakkaus, kumppanuus ja sitoutuminen? Eikö niillä ole mitään väliä, jos seksi loppuu? 

Ajatelkaa, jos joku sanoisi teille, että hänen itsetuntonsa romahti, kun kumppani ei halua kutittaa hänen korvalehteään enää. Sanoisitteko, että eroa nyt äkkiä ja hanki uusi kumppani? Siltä tämä keskustelu minusta kuulostaa. 

Aseksuaalina en ymmärrä seksuaalisuutta. No olipa yllätys. Vähän kuin: avannepotilaana en ymmärrä ihmisiä, joiden maailma romahtaa, jossei joka päivä pääse istumaan hassun näköiselle valkoiselle kaakelituolille.

Vierailija
218/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Mielenkiintoista olisi tietää, että minkä ikäisiä olette? Jos kumpikin pystyy satsaamaan uransa luomiseen vielä täysillä ja panoksia siihen riittää, mutta seksiin ei? Kuulostaa, että ette vielä kovin iäkkäitä ole. Oletteko ns. vähän alkaneet selitellä seksuaalisen halukkuuden puutetta ja yhteyttä sairauksilla ja muilla asioilla, vaikka todellisuudessa vielä täydet mahdollisuudet toisesta nauttimiseen olisi olemassa? 

Jostakin syystä tunnen aina jonkinlaista surua, kun luen tällaisia tarinoita. Oletteko puhuneet yhteisestikin, että molemmille on ok, ettei seksuaalista kanssakäymistä ja läheisyyttä enää ole?"

"Olemme molemmat tyytyväisiä vaikka meillä ei ole seksiä" on klassinen resepti tilanteeseen, jossa toinen AIVAN yllättäen, kun kaikki oli niin hyvin, ilmoittaa lähtevänsä suhteesta.

Vierailija
219/230 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa pitkässä suhteessa lähes seksitöntä viimeiset 10v. Ne harvat kerrat kun jotain oli tulivat minun aloitteesta. Pari kertaa kokeilin olla tekemättä aloitetta ja ainakin 1.5 vuotta oli sitten täysin seksitöntä. Tästä tulinkin siihen loppupäätelmään että olen tässä suhteessa vain mahdollistaja (isä, talous jne.). Lopputulemana pitkän harkinnan jälkeen halusin erota ja se prosessi on tällä hetkellä työnalla. Seksiä kaipasin (nyt sitä myös saanut) ja oma moraali ei muualta hakemiseen jne. riitä.

Vierailija
220/230 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon kiinnostus lopahti pari vuotta sitten. Onneksi naapuriin muutti upea blondi ukrainalaisrouva. Miehensä on ollut rintamalla ja makaa nyt jalattomana sairaalassa. Ennen sotaa heillä oli kuulemma seksiä lähes päivittäin. Minulla ei kunto riitä kuin 2-3 kertaa viikossa. Vaimoa ei tunnu haittaavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän