Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä. Miten tästä pääsee yli. Kohtalotovereita minulla varmasti riittää. Antakaa mulle viisautta ja voimaa.

Vierailija
08.03.2024 |

Pitkään ollut jo aavistus että noin olisi. Mutta ilman todisteita en saanut häntä tunnustamaan. 

Nyt pohdin, teenkö itsestäni hölmön jos soitan muutamalle hänen kaverille, ja kysyn tietävätkö jotain. Epäilen että tätä on jatkunut jo pidempään. Mies tämän kieltää.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsestäsi hölmön jos alat kysellä kavereilta.

Vierailija
2/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota omaan intuitioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, teet itsestäsi hölmö, jos rupeat soittelemaan kavereille. Ei kai ne nyt sinulle ala vasikoimaan, vaikka jotain tietäisivätkin? :D

Vierailija
4/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset enää kavereiden lausuntoja? Nyt päätät mitä jatkossa. Onko mies katuvainen, ilmeisesti ei jos ei edes myöntynyt? Eli pellolle. 

Vierailija
5/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uskot sinisilmäisesti, että mitään ei ole tapahtunut, jos miehen (oletettavasti hänelle lojaalit) kaverit sanovat, että kaikki on ok? 

Vierailija
6/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oleellista, tapahtuiko petos kerran vai monta kertaa? Antaisitko yhden kerran anteeksi?

Siitä lähtee jatko.

Vierailija
7/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on luonnollista olla useemman naisen kanssa, eli älä nyt ainakaan nalkuttamaan ala

Vierailija
8/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka pettäisi? Ei se maailma siihen kaadu.

Petä perässä ja harkitkaa avointa suhdetta. Emme ole luonnostaan monogaamisia. Avoin suhde voi monelle olla hyvä ratkaisu pitää perhe kasassa ja antaa lapsille ehkä lapsuus. Joskus se voi jopa piristää parisuhdetta. 

Vierailija
9/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessasi oikea toimenpide on antaa pettäjälle lähtöpassit. Ellei teillä ole sovittu sitä, että voitte mennä touhuamaan vapaasti sinne ja tänne.

Vierailija
10/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, teet itsestäsi hölmö, jos rupeat soittelemaan kavereille. Ei kai ne nyt sinulle ala vasikoimaan, vaikka jotain tietäisivätkin? :D

Minä ainakin olisin vasikoinut ystävän vaimolle kun ystävä kertoi että pettää häntä. Sanoin ystävälle että täytyy hoitaa asia vaimonsa kanssa tai minun täytyy puuttua, he sitten puhui ja erosi. Parempi tulevaisuuden kannalta niin kuin ymmärtää pitkän petoksen jälkeen että kaikki perustuu valheille.

Vierailija
11/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustiko se mies vai ei? Onko sulla mitään todisteita pettämisestä vai onko vaan mutuilua?

Vierailija
12/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ystäväni puoliso soittaisi minulle ja kyselisi pettääkö ystäväni, käskisin selvittää asiat keskenään. Ei ole minun tehtäväni puuttua tuollaiseen. 

Vierailija
13/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäi kiinni niin mihin sun enää tarvitsee soitella muuta kuin lakimiehelle että eropaperit tulille?

Vierailija
14/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vahingosta viisastuu niin vaihtamalla paranee. Ne syyt jotka tuohon johtivat olisi voinut taklata aiemmin jos olisi ollut mielenkiintoa. Nyt tuo tapahtunut on omiaan pilaamaan parisuhteen ihan jo yksinäänkin, vaikka ei mitään muita ongelmia olisi aiemmin ollutkaan.

Vierailija
15/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole jäänyt pettämisestä kiinni.

Vierailija
16/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olisin vasikoinut ystävän vaimolle kun ystävä kertoi että pettää häntä. Sanoin ystävälle että täytyy hoitaa asia vaimonsa kanssa tai minun täytyy puuttua, he sitten puhui ja erosi. Parempi tulevaisuuden kannalta niin kuin ymmärtää pitkän petoksen jälkeen että kaikki perustuu valheille.

Etpä sitten mikään ystävä olekaan, kun heti olet vasikoimassa. Ystävyyteen kuuluu lojaalisuus. 

Vierailija
17/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos petti oikeasti, niin ei siitä yli pääse koskaan. Kokeile tehdä samoin, niin tulee jotain tasausta ja parempaa mieltä.

Vierailija
18/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sitten mikään ystävä olekaan, kun heti olet vasikoimassa. Ystävyyteen kuuluu lojaalisuus. 

Kun lojaalisuus ja moraali ovat vastakkain tulee moraalin voittaa.

Vierailija
19/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Itse kun käräytin exäni joka paljastui myös miestenpanijaksi, hän alkoi syyllistää ja haukkua minua kuvittelijaksi, vainoharhaiseksi, hulluksi. Rysän päältä kärähti! Aivan sekopää paljastui tuosta exäsästä. Eropaperit vaan vireille. Pettäjä pettää aina. Se ei voi luonteelleen mitään vaan jatkaa aina vain.

Vierailija
20/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan päätä suhdetta ja etsi uutta miestä itsellesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme